Mainos

Valtteri Lipiäinen

• 9 236
  • 66

SYL Aps67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto, Real Madrid.
Nyt tarvii kyllä sanoa että olin niin väärässä tästä hankinnasta, älykäs pelaaja lisää vastuuta ehdottomasti.

(1)
  • Tykkää
Reactions: oppi

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koko neloskenttä pelasi mainiosti.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja kun oli saipassa paska niin ei voi parantaa tietenkään niin paska mikä paska.
Taisi SaiPassa mielenkiinto lopahtaa heti kun oli sopimus muualle. Pakko sanoa että en ihan kympillä arvosta sellaisia äijiä, mut meitä on erilaisia.

Tenkane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Huuhkajat
Taisi SaiPassa mielenkiinto lopahtaa heti kun oli sopimus muualle. Pakko sanoa että en ihan kympillä arvosta sellaisia äijiä, mut meitä on erilaisia.
Vai olisiko mahdollista, että joukkue joka tekee tyhjennysmyyntiä ja ei homma luonaa, niin siellä on yksin vaikea olla kauhean hyvä.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vai olisiko mahdollista, että joukkue joka tekee tyhjennysmyyntiä ja ei homma luonaa, niin siellä on yksin vaikea olla kauhean hyvä.
SaiPan seuraajat kertoi toista, mutta onhan tuokin tietysti mahdollista. Jotkut ottaa silti rooliakin tyhjennysmyyntien jälkeen.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
No saipan touhuja muutaman vuoden hänkin on katsellut niin varmaa sai tarpeekseen siitä sekoilusta.

Sportsguy

Jäsen
Enpä olisi uskonut, kun täällä keväällä/kesällä SaiPa-fani totesi ottavansa Lipiäisen ennen V.Ojantakasta. Nyt voi allekirjoittaa näkemyksen.
Kerrankos sitä osuu, mutta tämä oli helppo. Ojantakanen tekee maaleja edelleen, mutta siinäpä se. Hienoa, että Lipi on edelleen hyvä!

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja Liiga
Torille! Ei saatu 20 maalin Valtteria mutta saatiin 3 maalin Valtteri. Jee! Oikeesti mitä tämmösille pelaajilla tehdään? Ok, voi tehdä lopullisen läpimurron, mutta meillä tulevassa u20 mestari joukkueessa aika monta pelaajaa jotka voi tehdä saman. Sitten on vielä Viitala. VMP.

Ja ei helvetti tuota videoo. Joku random kökkö cgi pätkä paskalla musiikilla. No nähtiin sentäs kaksi kolmasosaa Lipiäisen maaleista.
Mun mielestä on ollu ihan hyvä. Ootko itse seurannut pelejä tällä kaudella? Miltä Lipiäinen näyttää sinun silmään?

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Oon kyllä katsonut kaikki pelit. Kyllähän Lipiäinen on ollut jäätäävä. Ylittänyt odotukset. Ihan Tammelan veroinen hankinta ollut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy