Noh, ei oo ketään kiinnostellu availla niin availlaan. Teemu Turunen tuli Kerhoon ja oli ehkä koko aikansa hieman aliarvostettu Jatkoajassa. Niin on ollut Jutikin, mutta ihan eri levelillä. Koko viime kausi meni niin, että toivottiin pois kokoonpanosta. Meillä on nyt Kunyk joka on ihan kurgo, Krivosik joka on nuori nousija ja alistaja, kaikkien suosikki sekä yksikätinen rosvo Cornet, johon on mancrushit näemmä monella, mutta Juti on ja on ollut vaan joku läskiposki juniori.
Mun mielestä Juti on ollut kauden hahmo siinä missä Kunykkin. Mä ainakin tykkään siitä taistelusta ja yllättävyydestä mitä tarjoaa. Puustista on verrattu usein Innalaan, mutta on Puustisen nousu huipulle ollut nopeampi. Sopimuksessa näyttäs olevan vielä tämän kauden jälkeen optio. Toivottavasti se on jo käytetty, sillä kohta jokainen on sopimuksen kanssa ovella. Voi tietysti olla, että tehoilun jatkuen tällä tasolla koko kauden, ei liigassa miestä ensi kaudella enää nähdä.
Mun mielestä Juti on ollut kauden hahmo siinä missä Kunykkin. Mä ainakin tykkään siitä taistelusta ja yllättävyydestä mitä tarjoaa. Puustista on verrattu usein Innalaan, mutta on Puustisen nousu huipulle ollut nopeampi. Sopimuksessa näyttäs olevan vielä tämän kauden jälkeen optio. Toivottavasti se on jo käytetty, sillä kohta jokainen on sopimuksen kanssa ovella. Voi tietysti olla, että tehoilun jatkuen tällä tasolla koko kauden, ei liigassa miestä ensi kaudella enää nähdä.