Kohta ruusut lopuu!
Taas se pitänee kauniit kukkaset laittaa tyrkylle.
VG - Roki: Rokille olisi tarjolla yksi ruusu Naantalissa. Tämä kuitenkin edellyttää, että Roki onnistuu pelin niin sössimään, että yhtään pistettä ei tulisi.
VG – K-Laser: Ruusuja on tarjolla ja paljon. Tappion tullessa K-Laser saa koko kolmen kukkasen kimpun seppeleillä. Jatkoaikahäviöllä tarjolla on kaksi ruusua ja jatkoaikavoitolla yksi ruusu. Kyllä tarjontaa on reilusti, mutta kysyntä on vielä epävarmaa.
Ketterä – KOO-VEE: Ketterälle tarjoaisin tappiopelistä kahta ruusua, koska kolmannen kanssa minä vielä pihtailen. Jatkoaika häviöstä vielä on mahdollisuus saada ruusu, mutta jatkoaikavoitolla ei anneta mitään, vaikka intoa kyllä olisi.
JHT – Roki: Tässä pelissä ei voi olla, kuin yksi ruusu jaettavana riippumatta lauantain pelin tuloksesta. Joka tapauksessa laitan sen ruusun rumpuryhmän mukana Kalajoelle. Jos käy niin, että Roki piu paut välittää minun ruusuistani koko viikonloppuna ja ottaa kaksi voittoa, niin minä en enää niitä heille tarjoile.
Saapas nähdä kelpaako mahtavan komeat kukkaset kelleen. Olen kyllä hyvin toiveikas, että kaikki ei hukkaan mene.