tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Liian monta Tommia! Mitä jos otetaan vaan joku Tommi-niminen - The Sir Pena -style? :)Niinpäs olikin, en rullannut tuota Niemelän Staff profilea riittävän alas..
Liian monta Tommia! Mitä jos otetaan vaan joku Tommi-niminen - The Sir Pena -style? :)Niinpäs olikin, en rullannut tuota Niemelän Staff profilea riittävän alas..
Mielestäni Kuhta sopisi täydellisesti Peltosen apuvalmentajaksi. Kuhta tuntee lajin todella hyvin ja ovat samaan aikaan Peltosen kanssa valmentajakoulua käyneet. Luulen että he saisivat myös toisistaan parhaan irti ja pystyisivät sanomaan toisilleen suoraan mitä ajattelevat.Tätä monesti miettinyt, eli mun mielestä Kuhta on enemmän just sellasta "stikkaasnögee-tyyppiä" vähän kun Lennukin ja ehkä Kölli. Junnuvalmentajana vielä menee vanhempana auktoriteettina ja paitana katossa, mut onko sitten sitä toisenlaista laajempaa lajinäkemystä nimenomaan valmentamiseen. Voi olla, en sitä sano, mutta fiilis on samanlainen kun sulla.
Mielestäni Kuhta sopisi täydellisesti Peltosen apuvalmentajaksi. Kuhta tuntee lajin todella hyvin ja ovat samaan aikaan Peltosen kanssa valmentajakoulua käyneet. Luulen että he saisivat myös toisistaan parhaan irti ja pystyisivät sanomaan toisilleen suoraan mitä ajattelevat.
Lisäksi Kuhta voisi olla se hyvä poliisi tarvittaessa ja keskittyä joukkueen nuorimpien auttamiseen.
Olen tismalleen samaa mieltä; Kibe olisi täydellinen. Toki veikkaan että Tanska jatkaa kakkoskoutsina.Mielestäni Kuhta sopisi täydellisesti Peltosen apuvalmentajaksi. Kuhta tuntee lajin todella hyvin ja ovat samaan aikaan Peltosen kanssa valmentajakoulua käyneet. Luulen että he saisivat myös toisistaan parhaan irti ja pystyisivät sanomaan toisilleen suoraan mitä ajattelevat.
Lisäksi Kuhta voisi olla se hyvä poliisi tarvittaessa ja keskittyä joukkueen nuorimpien auttamiseen.
Eikös Kuhta ole juurikin käynyt läpi valmentajakoulutuksia ja panostanut siihen. Lisäksi paljon täälläkin kehutaan miten hienoa lätkää Kollit pelaa.
Tätä työrauhan laatua ja määrää aletaan nyt mittailemaan.En ymmärrä ollenkaan tätä kiimaa Peltosta, Kuhtaa tai Söderholmia kohtaan. Kaikki ovat valmennusuransa alkutaipaleella. Tietysti näihin nimiin liittyy pitkän linjan IFK:laisuus ja sitä kautta faninäkökulmasta puhdas glorifiointi. Ajatuksena näiden valmentajien kotiinpaluu on tietysti kaunis, mutta jos Pikestä luovutaan niin itse panostaisin kokemukseen, mikäli sitä vain on saatavilla. Villet ja Kimmot saisivat minun puolestani kasvaa korkoa muualla ennen kuin IFK:ssa pääkäskijän paikkoja ottavat.
Joku jo edellä mainitsikin, että mikäli esimerkiksi Peltonen ryhtyisi seuraavaksi IFK:ta valmentamaan niin siitä saattaisi syntyä melko perverssi tilanne taustat huomioiden. Voiko tätä kuuluisaa "työrauhaa" olla liikaa? Ihan hyvä kysymys.
Näinhän se on ja näin se on aina ollut, kun IFKssa viimeisen 30 vuoden aikana oikeasti menestytty.Joku "ulkopuolelta" tuleva, 100% auktoriteetin ja karisman omaava valmentaja. Sellainen koutsi joka tekee päivästä 1 alkaen koko seuralle selväksi miten tulee toimia ja jos ei miellytä, kertoo nostavansa itse kytkintä. Tällainen kaveri teille viimeksi mestaruuden on tuonut.
Suomen liiga on tosi taktinen. En usko amerikkalaisen pärjäävän luomukiekolla. Liian riskialtistaSeuraa suurempi. penat,sumot , päälliköt ja harrit eivät sitä ole.
Ulkomailta syytä hakea. Toistan, Nyt tarvitaan apua ulkomailta (Enkä tarkoita Södeä). P-Amerikka lienee ainoa paikka mistä joku voi tulla tämän amatööriseuran haastajaksi.
Totta. Mutta Suomesta ei nyt vaan löydy puhdistajaa ellei JJ tulisi. Kaikki muut hyytyy tämän muumiojengin edessäSuomen liiga on tosi taktinen. En usko amerikkalaisen pärjäävän luomukiekolla. Liian riskialtista
Kissa häntäänsä jne. mutta nyt ollaan tässä tilanteessa. Menisi oikeastaan myös vitutus-ketjuun, sillä nyt on käsillä tilanne jossa yksi ihminen ja hahmo on suurempi kuin seura. Miettikää ihan kuka tahansa muu hänen tilalleen. Lähtö olisi jo tullut 100% varmuudella.En ymmärrä ollenkaan tätä kiimaa Peltosta, Kuhtaa tai Söderholmia kohtaan. Kaikki ovat valmennusuransa alkutaipaleella. Tietysti näihin nimiin liittyy pitkän linjan IFK:laisuus ja sitä kautta faninäkökulmasta puhdas glorifiointi. Ajatuksena näiden valmentajien kotiinpaluu on tietysti kaunis, mutta jos Pikestä luovutaan niin itse panostaisin kokemukseen, mikäli sitä vain on saatavilla. Villet ja Kimmot saisivat minun puolestani kasvaa korkoa muualla ennen kuin IFK:ssa pääkäskijän paikkoja ottavat.
Joku jo edellä mainitsikin, että mikäli esimerkiksi Peltonen ryhtyisi seuraavaksi IFK:ta valmentamaan niin siitä saattaisi syntyä melko perverssi tilanne taustat huomioiden. Voiko tätä kuuluisaa "työrauhaa" olla liikaa? Ihan hyvä kysymys.
Senkin noita!En ymmärrä ollenkaan tätä kiimaa Peltosta, Kuhtaa tai Söderholmia kohtaan. Kaikki ovat valmennusuransa alkutaipaleella. Tietysti näihin nimiin liittyy pitkän linjan IFK:laisuus ja sitä kautta faninäkökulmasta puhdas glorifiointi. Ajatuksena näiden valmentajien kotiinpaluu on tietysti kaunis, mutta jos Pikestä luovutaan niin itse panostaisin kokemukseen, mikäli sitä vain on saatavilla. Villet ja Kimmot saisivat minun puolestani kasvaa korkoa muualla ennen kuin IFK:ssa pääkäskijän paikkoja ottavat.
Mikäli Peltonen on seuraava niin tietysti tukena ollaan ja hänen täytyy saada näyttää kykynsä ennen dumaamista. Ihan hyvin IFK voi menestyä vaikka Peltosella. Peli kehittyy ja laadukas valmennus on tärkeää, mutta tämä jääkiekko on vielä hyvin pitkälti pelaajien peli. Onnistunut valmennus luo pohjan ja mahdollisuuden menestykselle ja pelaajat joko sen hyödyntävät tai sitten eivät.
No kuka kertoo kuka on se valmentaja kuka tuo todennäköisimmin menestystä? Onko jotain takuu henkilöä siihen?
Haluan antaa tähän vertailuna esimerkiksi Erkka Westerlundin joka ei ollut päässyt kertaakaan edes play-offeihin joukkueillaan kun tuli IFK:n valmentajaksi.
Tuo aiempi kirjoitus oli itseasiassa erinomainen. Rohkea jopa, kun ei meidän yhteisössä aina katsota hyvällä, jos ''omien legendojen mehustelua'' kyseenalaistaa. Tosi on, ei pitäisi päävalmentajaa palkatessa painaa mikään omapoika -status, vaan puhtaasti ammattitaito. Hienoa jos ex-pelaajia voidaan rekrytä, mutta ensin pitää punnita puhtaasti ammattitaito / osaaminen.Kissa häntäänsä jne. mutta nyt ollaan tässä tilanteessa. Menisi oikeastaan myös vitutus-ketjuun, sillä nyt on käsillä tilanne jossa yksi ihminen ja hahmo on suurempi kuin seura. Miettikää ihan kuka tahansa muu hänen tilalleen. Lähtö olisi jo tullut 100% varmuudella.