Korkin Torpedo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Laitetaan nyt linkki Elmo-lehden juttuun jossa kerrotaan Virrasta ja myös KalPan ajoista. Itse tykkäsin jutusta, fanipoika kun olen aina ollut.
Itse myös tykkään Virrasta valmentajana, ei siinä mitään. Nyt kun Kapasen haamu alkaa pikkuhiljaa poistua Niiralan montusta, niin toivoisin sitä, että organisaatiossa otettaisiin käyttöön uusia/tuoreempia askelia kohti tulevaisuutta. Varmaan nämä askeleet tulee vaatimaan paljon. En nyt Pekka Virtaa olisi ensimmäisenä huutamassa tänne takasin.Sihvonenkin on kirjoitellut Virrasta. Huhuissahan Peksiä viedään HIFK:n päävalmentajaksi 3 vuoden sopparilla, mutta omasta puolesta on kyllä aina tervetullut takaisin KalPaan.
Sihvonen: Onko SM-liigan paras ja kuumin valmentaja pian työtön? "Uhka on päällä"
MTV Urheilun asiantuntija Petteri Sihvonen kirjoittaa Liigan piikkipaikkaa pitävästä Lukosta ja sen päävalmentaja Pekka Virrasta, tämän valmennusmetodista ja tulevaisuudesta valmentajana.www.mtvuutiset.fi
Paljon onnea kaikkien aikojen KalPa-valmentajalle! Tuskin kellään kirkasmielisellä KalPan seuraajalla on mitään sitä vastaan, jos Pekka tulisi kahden vuoden päästä hakemaan pyttyä myös Kuopioon.
Kyllähän siinä olisi jotain runollista. Ensimmäisellä kierroksella pronssi, toisella hopea ja sitten kolmannella... niin.
Onko tuota Virran pelin jälkeistä haastattelua muuten jossain nähtävillä niiden iloksi, joilla ei lähetystä nähtävillä ole? Olen yrittänyt useasta paikasta tässä nyt sitä etsiä mutta tuloksetta.
Toivottavasti pakkaamassa jo pelikirjaansa.Vain ja vain Pekka voi tämän uppoavan rotiskon pelastaa. Oi Pekka, missä olet?