sixtus kirjoitti:
Kevyesti päivän paras uutinen! J.Jalosen pätevyyttä kiekkovalmentajana ei voi kukaan kiistää, aivan uskomattoman hienoa duunia viimeset viisi vuotta Kerhon peräsimessä.
Propsit myös Lintumäelle ja kumppaneille että saivat suostuteltua miehen vielä jatkamaan seurassa!
Niin, pitänee kai ensin miettiä miten pätevyyttä mitataan?
Itse olen ollut aina sellaisessa duunissa missä tulostavoitteellisuus ja voittaminen ovat ollet avainsanoja. Itse olen varsin kilpailuhenkinen ja haluan olla työssäni paras ja siihen pyrin joka päivä. Tätä kautta olen oppinut arvostamaan voittamista ja äärirajoille venymistä tiukoissa paikoissa.
Minun silmissäni J. Jalonen on valmentajana tyhjä arpa!
Jalosella on ollut useanakin vuonna varsin kilpailukykyinen rosteri ja hyvät mahdollisuudet mestaruuteen. Ei ole natsannut. Jalonen ei ole voittava valmentaja kun panokset alkavat käydä koviksi.
Jalosen joukkueet on flopannut aina vähintään välierissä ja joukkueessa on esiintynyt käsittämätöntä alisuorittamista monen avainpelaajan kohdalla.
Minä en näe muuta syytä kuin huonon johtamisen.
Haen ehkä liikaa esimerkkiä työelämästä, mutta jos "esimies" ei saa tiimiään toimimaan parhaalla mahdolllisella tavalla silloin kun asioilla on oikeasti merkitystä, hän ei ole hyvä johtaja, eikä tee tulosta!
Runkosarjassa, missä ei pelata selkä seinää vasten, Jalonen on liigan ykkösvalmentajia ja on ollut varsin suuri ilo seurata kerhon runkosarjamatseja viime vuosina. Käyn osittain olosuhteiden pakosta lähes kaikissa kerhon kotipeleissä ja kyllähän niissä on viihtynyt. Peli on yleisöystävällistä ja ennen kaikkea hyökkäysvoittoista, suuntaus mihin toivoisi myös muiden liigajoukkueiden kiinnittävän huomiota viihdyttävämmän Sm-liigan aikaansaamiseksi.
Toki Jalosesta voi kehkeytyä joskus voittava valmentaja, mutta en usko sen tapahtuvan kerhon penkin takana, niin kauaa ei jakseta hämeenlinnassa odotella!