Valmennus Suikkasen jälkeen

  • 93 752
  • 278

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Noniin väärät haisut tuon Tuokkolan suhteen sitten olivat. Veikkaanpa, että vielä valmennusta ei ole sitten toimistolla kiinnitetty nimittäin viikko sitten olivat ilmeisesti vielä Tuokkolan perässä olleet. Mielenkiintoista. Jos ihan puhtaasti mennää arvauslinjalla niin nostaisin myös Petri Karjalaisen nimen ihan vakavasti ilmoille.
Pelicanshan ei ilmeisesti ole missään vaiheessa edes Tuokkolan perässä ollut. Pelkkää keskustelupalstajauhantaa ja olettelua.

Uusi valmennus on kiinnitetty, mutta julkistetaan vasta keväällä. Julkinen salaisuus saattaa jo toki aiemmin putkahtaa.
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicanshan ei ilmeisesti ole missään vaiheessa edes Tuokkolan perässä ollut. Pelkkää keskustelupalstajauhantaa ja olettelua.

Uusi valmennus on kiinnitetty, mutta julkistetaan vasta keväällä. Julkinen salaisuus saattaa jo toki aiemmin putkahtaa.


Vahva sama tähän. Tuokkolaan ei oltu yhteydessä. Uusi valmennus on tosiaan kiinnitetty ja kuten jo aiemmin sanoin niin tällä hetkellä sopimuksenalainen johonkin toiseen seuraan, suomalaiseen tai ulkomaalaiseen...
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miltä tuntuisi Doug Sheddennin paluu Jok...Suomeen? Toisaalta mies on niin kallis, että ei kyllä sovellu Pelsun kukkaroon (onneksi). Silti voisihan se valmentaja ulkomainenkin olla. Itse olen kuitenkin suomalaisen vaihtoehdon puolella.

Jotenkin pahasti haiskahtaa Karri Kiveltä nyt. Kivi ei kyllä herätä itsessä juurikaan tunteita suuntaan tai toiseen. Vähän tuntuu olevan sellainen Elorannan tyylinen kiltinoloinen koutsi.

Nurminen, Kivi, Törmänen, Pikkarainen. Kivi on tuosta ryhmästä vähiten mielenkiintoisin, mutta varmaan voi tulosta silti tulla, jos lähtee tutummasta ympäristöstä muualle.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Voin luotettavasta lähteestäni vahvistaa kyllä, että Tuokkola oli yksi ehdokas johon varmasti olivat yhteydessä. Nokka Jalosen ohareiden aikana tosiaan Suikkasen rinnalla oli vaihtoehtona Doug Shedden. Tarkemmin kun on funtsinu, niin ihan hyvä, että Tuokkola meni Ilvekseen ja toivottavasti sieltä joku potentiaalinen tärppää haaviin. Nurmisen paluuseen ykkösen tontille en usko, kakkosena voi toki olla jo ensi kaudella. Sheddenin pyynti taitaa silti olla liian kova tähän saumaan.
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minä taas sain selvän signaalin 100% lähteestä, että Tuokkola ei kuulunut suunnitelmiin. No turha tästä on enempää jauhaa. Törmanen ja Laukkanen toimisi mulle...on tää perkelettä, kun nimeä en irti saa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Nyt kun Selin on maagisten kulttimenojen avulla saatu manattua pois Lahdesta on uusi haaste nimeltä Pekka Virta edessämme. Tehtävä on astetta haastavampi koska Hämeenlinnalaisilla on jo ykkösvalmentaja.

Mutta joka tapauksessa, onko Nurmisen Pasi kokonaan poissuljettu vaihtoehto, ymmärtääkseni kakkosvalmentaa yksivuotisella sopimuksella tälllä hetkellä. Olisi kuitenkin pahviversionakin parempi vaihtoehto kuin Pekka Virta. Virran Pekka.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Pojat, älkää nyt viittikö edes leikillään.

Olisihan se elefantin perseen kokoinen irvistys kannattajakunnalle. Toki olisi sopusuhtaisuudessa tämän kauden rekrytointipolitiikkaan.

Mutta jos toteutuu annan itseni eskaloitua kannattamaan tarkoituksenmukaisempia harrastuksia. Aika monissa marttakerhoissa ei ole vielä aktiivisia kannattajia.
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Älkää nyt edes leikillänne Piriä tänne vihjailko. Ei todellakaan ole tulossa, eikä kuuleman mukaan ole myöskään Virran Pekka.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Kuuleman mukaan......niinpä. Tolla samalla tiedollahan meistä suurin osa täällä surffaa.... Henkilökohtaisesti ottaisin Pirin paljon ennen Pekka Virtaa. Ans katoo mitä tapahtuukaan...
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuuleman mukaan,niinpä niin. Ei niitä tietoja ole mulle viittomakielelläkään kerrottu. Sanotaan sitten suoraan,että olen 100% varma, ettei ensi kauden valmentaja ole Pekka Virta tai Kari Eloranta.Kiitos ja näkemiin.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuuleman mukaan,niinpä niin. Ei niitä tietoja ole mulle viittomakielelläkään kerrottu. Sanotaan sitten suoraan,että olen 100% varma, ettei ensi kauden valmentaja ole Pekka Virta tai Kari Eloranta.Kiitos ja näkemiin.

No jos sulle kerran kerrotaan ketkä EI OLE niitä tulevia valmentajia niin kyseleppä samantien kaikki vaihtoehdot läpi niin johan spekulaatiot kapenee........
 

Esmeralda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Heki,Tinatuopit
Useammat seurat rakentavat kiihkeällä tahdilla jo kautta 2013-14, mikä on Pelsun tilanne, tällähetkellä 4 sopimusta ? Toivottavasti "myös" tämän suhteen ollaan aikataulussa.
Perustakaahan taitavammat sivustot tälle, kiitos.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Suora lainaus Flying P:n keskustelusivulta (nimim. Pekko P.):
... mutta uusi valmentaja ei ole Virta,Kivi,Heikkilä,Rautakallio,Törmänen,Pikkarainen, Helminen eikä Summanen.Tulikohan kaikki jossain vaiheessa huhuissa olleet mainituksi . Uusi valmentaja on tosiaan toisen palveluksessa .
Siitä vaan "ampumaan alas kaikkea, mikä liikkuu". No ei vaan, mutta älkää silti ampuko viestin tuojaa, jos viestissäni oli epämiellyttäviä kohtia.
Minähän en näistä valmentaja-asioista osaa sanoa juuta, enkä jaa(tis)ta =D .
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäs vaihtoehtoja tässä jää? Nurmisen Pasi.

Tai sitten joku havumetsien kiekkosankari. Pekkoon luotan kyllä, joten veikkaukset eivät ole oikein osuneet.
 

Madiorasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahtelaiset
Suora lainaus Flying P:n keskustelusivulta (nimim. Pekko P.):

Siitä vaan "ampumaan alas kaikkea, mikä liikkuu". No ei vaan, mutta älkää silti ampuko viestin tuojaa, jos viestissäni oli epämiellyttäviä kohtia.
Minähän en näistä valmentaja-asioista osaa sanoa juuta, enkä jaa(tis)ta =D .

Jaahas, ketäs meille jää jäljelle? Nurminen, Pajuoja, Matikainen, Peliittojen Karjalainen? Vähiin käy vaihtoehdot, jollei Kaarnalla ole jotain ässää hihassa.
 

Jeeveli

Jäsen
Mitäs vaihtoehtoja tässä jää? Nurmisen Pasi.

Tai sitten joku havumetsien kiekkosankari. Pekkoon luotan kyllä, joten veikkaukset eivät ole oikein osuneet.
Nopeasti itse kävin vaihtoehdot läpi ja jäljelle jäi niillä perusteilla, että valmentaa tällä hetkellä muualla, niin Marjamäki (Kärppiin?), Aho (Bluesiin?), Pajuoja ja Nurminen. Toki itseltä saattoi jotain jäädä huomaamatta (mm. ulkomaalaiset vaihtoehdot, joihin en kyllä henk. koht. usko) vapaiden valmentajien suhteen, mutta haisee aika vahvasti Nurmisen paluulta ja nousulta päävalmentajaksi.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nopeasti itse kävin vaihtoehdot läpi ja jäljelle jäi niillä perusteilla, että valmentaa tällä hetkellä muualla, niin Marjamäki (Kärppiin?), Aho (Bluesiin?), Pajuoja ja Nurminen. Toki itseltä saattoi jotain jäädä huomaamatta (mm. ulkomaalaiset vaihtoehdot, joihin en kyllä henk. koht. usko) vapaiden valmentajien suhteen, mutta haisee aika vahvasti Nurmisen paluulta ja nousulta päävalmentajaksi.

Puuttuuhan tuosta vielä Kivi, jollei mun huomaamatta ole kerrottu ettei ole mahdollinen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös