Minä en kyllä usko Kurrin tekevän yhtäkään isoa päätöstä Jokereissa, vaikka venäläiset haluavat niin kaikille uskotellakin.Kurri on pääomistaja ja täysin vastuussa siitä, pelaako Jokerit Minskissä vaiko ei.
Minä en kyllä usko Kurrin tekevän yhtäkään isoa päätöstä Jokereissa, vaikka venäläiset haluavat niin kaikille uskotellakin.Kurri on pääomistaja ja täysin vastuussa siitä, pelaako Jokerit Minskissä vaiko ei.
Tai ilmoittavat, että joukkueessa on sellainen ilmapiiri, että osa pelaajista / koko joukkue aikoo polvistua Valko-Venäjän kansallislaulun aikana osoittaaksen tukensa ihmisoikeusrikkomuksia ja valtion harjoittamaa mielivaltaa vastaan. Eli tullaanko silti pelaamaan?Minskin suuntaan puhelua, että joko matsi siirtyy, pelataan muualla tai Helsingistä lähtee hupiporukka matkaan.
Minä en kyllä usko Kurrin tekevän yhtäkään isoa päätöstä Jokereissa, vaikka venäläiset haluavat niin kaikille uskotellakin.
Tai ilmoittavat, että joukkueessa on sellainen ilmapiiri, että osa pelaajista / koko joukkue aikoo polvistua Valko-Venäjän kansallislaulun aikana osoittaaksen tukensa ihmisoikeusrikkomuksia ja valtion harjoittamaa mielivaltaa vastaan. Eli tullaanko silti pelaamaan?
Eikö Kurrille oikeasti anneta armoa yhtään. Varmasti mies on yrittänyt parhaansa, mutta lopulta on mentävä sen sarjan sääntöjen mukaan, jossa pelataan. Varmasti kaikkea ei Kurrin liikkeistä ole edes medialle kirjoitettu. Kukaan ei tiedä vaikka Jari olisi keskellä päivää noussut isojen herrojen mustaan autoon, jossa on esitetty Kurrille vaihtoehtoja. Epäkiitolliseen asemaan Kurri on joutunut olisi ratkaisu ollut sitten mikä tahansa, niin perästä olisi kuulunut.
Unohdit Kaisaniemen Tiikerit. Tuo uljas, perinteikäs pesäpallojoukkue.Hjalliksella on jo Next Level: lupaa laittaa Helsingin kuntoon! Hjallis laittoi fudis-hommat kuntoon, laittoi halliasiat kuntoon Saksaa myären, hoiti Jokerit Venäjälle, Sipoonrantaa piti tuli de luxe lähiö, möi hallinsakkin Venäjälle; eiköhän Stadi ole myös kohta osa Venäjää. Väärinymmäretty kätyri.
Kun kymmenet tuhannet valkovenäläiset tukkivat tiet lentokentältä hallille, niin eiköhän Jokereiden bussissakin aleta tajuamaan tilanne tankkien raivatessa tietä Lukashenko kunniavieraille.