Asialle varmistus: Jokerit pelaa torstaina Dinamo Minskiä vastaan Valko-VenäjälläMillaisiakohan sanktioita pelaajille tulisi, jos kieltäytyisivät lähtemästä? J. Joensuu on ainakin sen verran poliittisesti tietoinen, että arvaan kyllä, mitä herra tällä hetkellä seuransa johdosta ajattelee. Tuskin on ainoa.
Alas on Jokerit vajonnut. Johdossa syljetään fanien, pelaajien ja logon päälle. Harmittaa kyllä teidän fanien puolesta.
Jokereilla on ilmeisesti oma kone käytössä?
Mitkähän on mahdollisuudet että torstaina siihen iskee "tekninen vika"?
Luultavasti Kurrin piti tehdä päätös joko lähteä Minskiin pelaamaan tai ajaa Jokerit konkurssiin. Siinä voi tietenkin jokainen moralisoida, kun itse ei tarvitse päättää kymmenistä työpaikoista ja seurasta.– Jokainen voi varmaan itse päätellä, miten isoista asioista puhutaan siinä vaiheessa, jos päättää itse jättää runkosarjapelin pelaamatta, Keurulainen suostui sanomaan.
Kurrihan oli hanakka ja tarkka ampuja peliaikoinaan, kai vieläkin kuti lähtee ja maalinsa löytää.Piteleeköhän Kurri Lukashenkon rynkkyä sen ajan, kun mies oletettavasti käy tiputtamassa aloituskiekon?
Kurrihan oli hanakka ja tarkka ampuja peliaikoinaan, kai vieläkin kuti lähtee ja maalinsa löytää.
Miksi muuten Minsk oli keväällä ok mutta nyt ei?
No en kyllä osaa Iiro itse päätellä tuota, miksi et kerro.
Kyllähän tuo suurinta osaa on häirinnyt ja isosti. Nyt tämän casen myötä tuntuvat vain heränneet jo viimeisetkin. Onneksi.Onnittelut Pasilaan! Kausi alkaa normaalisti. Ne jotkut siellä jossain mellakoi mutta suomipoika sulkee silmänsä moiselta. Eipä teitä Lukashenkon toiminta ole kuuteen vuoteen häirinnyt, miksi nyt olisi?
Paikalliset maatuskat pois piippuhyllyltä!Näissä olosuhteissa "ylämummo" voi tarkoittaa jotain ihan konkreettista.
Kaikkeahan se Hjallis on puuhastellut, mutta Tiikereiden kanssa ei ollut mitään tekemistä. Hjallis "osti" aiemmin RPL:n stadin jengiksi, mutta homma kaatui kun kaupunki ei suostunut kunnon katsomoiden rakentamiseen Kaisaniemeen. Tiikerit oli Kari Kallion ja Joppe Kosusen puuhastelua...Unohdit Kaisaniemen Tiikerit. Tuo uljas, perinteikäs pesäpallojoukkue.
Nykyään on vain hanakka ja tarkka painamaan mute näppäintä kännykästään.Kurrihan oli hanakka ja tarkka ampuja peliaikoinaan, kai vieläkin kuti lähtee ja maalinsa löytää.
”Olen lukenut uutisista, että jotain mellakantynkää siellä on ollut. Ei anneta sen vaikuttaa. Annetaan heidän mellakoida keskenään” - Mikko LehtonenMielenkiintoista nähdä suostuuko pelaajat lähtemään tuonne. NBA:ssa ja NHL:ssä päättämisen pelaamattomuudesta teki pelaajat nimenomaan itse. Uskoisin että hyvin moni Jokereiden pelaaja uskoi, että homma ratkeaa tässä itsestään joko niin, että ottelu siirretään tai sitten Jokerit tekee sen päätöksen olla pelamatta pelaajien puolesta. Nyt monella pelaajalla kova paikka kestääkö oma moraali olla Venäjän ja myös Lukashenkon talutushihnassa Kurrin tavoin. Mainehaittoja voi olla vuosiksi eteenpäin osalla pelaajista esim. Joensuu ja varmasti moni muukin.
Nyt soisi löytyvän rohkeutta pelaajilta ja nostamaan kissan pöydälle. Oligarkeilla on tiukka ote Kurrin palleista, mutta edes oligarkki ei voi yhtään mitään jos koko joukkue päättää yhdessä olla lähtemättä. Isot pelajat on isoja pelaajia tällaisellakin hetkellä. Jesse Joensuu odotan sinulta johtajuutta jota omalla johtajallasi Jari Kurrilla ei ole.
"On turha höpistä politiikasta tai vastaavasta, jos ei tee sen eteen mitään" - Jesse Joensuu
Omalta osaltani vastaus, vaikeaa oli alusta asti, ottaen huomioon koko tuon itäisen alueen härdellit. Minskin matseja en käynyt katsomassa aiemminkaan, nyt kun tilanne eskaloitui, kaiken muun paskan lisäksi, mitta tuli täyteen. Olen tähän asti, oikein tai väärin, laittanut helvetin pitkään fanittamani jengin edesottamukset poliittisen piirin ulkopuolelle, mutta nyt tuli vain yliannostus. Onko tämä väärin vai oikein, sen arvion jätän muille, mutta oma fiilis on nyt, että ei kestä enää tätä paskaa. Iso tuska on, mulle tämä jengi on ollut tärkeä, katsellut Tumban, Lepän, Sutisen, Kurrin,, Niinimmaan, Selänteen, Leinon, Kamppurin, Kettererin, Janeckyn, Variksen ja kymmenien muiden pelaamisen Jokeripaidassa. Vituttaa, että tähän ollaan päädytty.Niin tai Venäjä. Ei sielläkään nuo ihmisoikeudet tai vapaat vaalit ihan aina toteudu. Minuakin kiinnostaa, että miksi vasta nyt.