Osaatko yhtään arvata miksi Jokerien osiossa puhutaan niin paljon politiikasta, ihmisoikeuksista, talouspakotteita, soft powerista, karanteeneista ja hybridivaikuttamisesta?
Siihen on helppo heittää jotain ylenkatsovaa vesijeteistä, kesäsäistä ja käskeä muitakin menemään ulos, mutta ei se totuus siitä muutu, että sinä teeskentelet kaiken olevan hyvin.
Heh, en mä tässä mitään teeskentele, aina sanonut asiat niinkuin näen ja se ei täällä näköjään kaikille sovi.
Maailma on monelle hirveä, epäoikeudenmukainen paikka, siitä ei pääse mihinkään mutta en mä kahden lapsen isänä yksinkertaisesti ehdi (enkä oikeastaan edes halua) miettiä näitä ulkomaailman juttuja, niihin mä en eikä kukaan meistä täällä pysty vaikuttamaan kuin vinkumalla juuri sitä maailman pahuutta. Saahan siitä luotua itselleen sivistyneen ihmisen mielikuvan kun voivottelee kaikkea mahdollista ja tottakai me kaikki toivotaan tuon pikkuvenäjän tilanteen rauhaisaa lopputulosta.
Enemmän tässä omalla agendalla pyörii meidän omat PAIKALLISEMMAT asiat, lasten koulunkäynti, paikalliset yrittäjät, työttömyys, sotaveteraanit jne jne... nyt tämä otsikossa mainittu keissi on valtiojohtajien juttuja, niillä en tosiaan päätäni vaivaa vaan nautin kesästä!
Elämä on elämistä varten, turha sitä on itselleen stressiä ottaa vaan toivoa kaikille parasta, cheers Buddies! Ajatellaan positiivisesti - sillä pääsee usein aina pisimmälle!
Joo, hienot veneilykelit tosiaan, täytyy jatkaa matkaa että ehtii kotirantaan ennen pimeää.
(en aio tästä taaskaan aloittaa täällä mitään sotaa mutta toki tätä viestiä saa paheksua)