Kuin aikamatka syvimmän suomettuneisuuden vuosille.Tästä ottelusta on tulossa suomalaisen urheiluhistorian yksi oksettavimpia episodeja. Ei ole todellista tämä Jokerien meno.
Ei olisi tarvinnut Jokeritkaan, mikäli eräs nimeltä mainitsematon purjehtija olisi edes hetken miettinyt Jokereiden etua, eikä vain omaa rahapussiaan. Seuran kannattajapohja on/oli niin laaja ja brändi suomen tunnetuimpia joten Venäläisille ei olisi missään tapauksessa ollut pakko myydä. Jokereille olisi varmasti löytynyt Suomalainen koti, mikäli sitä olisi oikeasti haluttu.Tarvittaessa Liigaseurat voivat luottaa kannattajiensa, yhteistyökumppaneidensa ja yhteisöjensä tukeen. Ilveskin onnistui sössimään oman pääomansa pakkaselle muutaman kerran, ja laskutkin taisivat jäädä maksamatta, mutta osakeannit, uusi omistus ja Ilvesyhteisö nostivat seuran suosta, eikä heidän tarvinnut missään kohtaa edes harkita oligarkkeja tai muita hämäriä tahoja rahoittamaan toimintaansa.
Voi voi porin kassa lienee ohuimpia....saako edes sarjan käyntiin. Löytyykö syyskuun palkkoihin fyrkkaa. Täällä fanit puhuvat välittämisestä ja belarusin kansasta. Osa ei edes pysty belarusia kartalle laittamaan. Yksi jääkiekkopeli. Oisko isompia murheita.Voi voi.
Luulenpa että tässä viitattiin tuohon inttäjään, jonka nimimerkin mukaisella paikkakunnalla sijaitsee nuorisovankila.En todellakaan. En ole edes ainoa Jokereista ahkerasti kirjoittava henkilö täällä. Saman tien voi alkaa kutsua koko palstaa venäläisten trollien pesäkkeeksi
En todellakaan. En ole edes ainoa Jokereista ahkerasti kirjoittava henkilö täällä. Saman tien voi alkaa kutsua koko palstaa venäläisten trollien pesäkkeeksi.
@Kerava
Rauman Lukon taloudellinen tuki ja turva RTK perustettiin raumalaisten ihmisten ihmisten toimesta, kun kysymys kuului 60-luvulla, että miten pienessä kaupungissa pystytään vastaamaan suurien puristuksessa ja mistä resurssit alati kasvaviin kustannuksiin?
Rauman seutu
ls24.fi
Raumalaiskiekkoilun Tuki Ry, RTK-konsernin pääomistaja, rakennutti Raumalle vuonna 2012 uuden jäähallin junioreille huonon jäätilanteen vuoksi, minkä lisäksi viime vuonna valmistui ensimmäisenä koko maassa upouusi tekniikkahalli kaupungin junioreille sekä lapsille, miksei myöskin aikuisille. Tämän lisäksi jääkiekon harrastaminen on ollut raumalaisille lapsille kokoajan selkeästi halvinta koko maassa ja alle 8-vuotiaille viime vuotisen päätöksen myötä itseasiassa ilmaista. Toisinsanoen RTK:n rahoja käytetään vuosittain iso määrä siihen, mihin se alunperin on tarkoitettu, elikkä siihen että jääkiekon harrastaminen on mahdollisemman kivutonta raumalaisille, jonka lisäksi Liigan pienimmällä paikkakunnalla on mahdollista pelata pääsarjakiekkoa laadukkaalla joukkueella.
Minun kysymys sinulle onkin, että mitä muuta venäläisharjavaltalainen nikkelifirma on tuonut Jokereille taikka Jokereiden junioreille, kuin mahdollisuuden olla osana ryssien propagandaa ja pelinappulana Putinin suuruudenhullutuksessa?
Minä häpeäisin teidän omistajuuspohjaa, kun venäläiset omistavat virallisesti puolet seurasta.
Pahoittelen epätarkkaa ilmaisuani mutta en todellakaan tarkoittanut sinua. Tässä ketjussa pitää olla normaalia tarkempana kun Moderaattoritkin ovat ns tutkalla.Samaa mieltä. Asiasta ei tosin tarvitse syyttää minua vaan vittuilevaa kanssakirjoittajaa.
En todellakaan. En ole edes ainoa Jokereista ahkerasti kirjoittava henkilö täällä. Saman tien voi alkaa kutsua koko palstaa venäläisten trollien pesäkkeeksi.
Tämän saman esittämänne logiikan mukaan olen nyt siis Trumpin kannattaja sekä hänen politiikan tukija.
Allekirjottanut kävi viime vuonna jenkeissä. Tämän saman esittämänne logiikan mukaan olen nyt siis Trumpin kannattaja sekä hänen politiikan tukija. Suosittelen teille kaikille että otatte foliohatustanne muutaman kierroksen pois ettei se kiristäisi päätänne niin hirveästi. Hyvää syksyn jatkoa kaikille.
Hmm.. Millä tavalla huonosti menestyvän Dinamo Minskin pelejä käytetään propaganda aseena? Ei ole todisteita näyttää etteikö käytettäisi mutta hauskalta kuulostaa miten jääkiekko siihen liittyisi.Viimeksi kun tarkistin, ei Trump ollut Yhdysvaltojen diktaattori joka käyttää jääkiekkoa propaganda-aseena. Korjaa toki jos olen väärässä.
Siis Lukashenko maksaa Jokereille? Jos näin on olen tosiaan pihalla.Kävitkö Jenkeissä osallistumassa Trumpin kampanjatilaisuuteen ja maksoiko Trumpin lähipiiri sekä matkasi että palkkaa paikallolostasi?
Toki edes Trumpia nyt ei voi Lukashenkaan verrata. Joka tapauksessa tämä nyt vain todistaa sen miten pihalla olet.
Allekirjottanut kävi viime vuonna jenkeissä. Tämän saman esittämänne logiikan mukaan olen nyt siis Trumpin kannattaja sekä hänen politiikan tukija.
Olet oikeassa. En vaan ymmärrä miksi tämä on niin iso ongelma että Jokerit käy pelaamassa yhen matsin tuolla Valko-Venäjällä? Kaikki 22 joukkuetta sinne kuitenkin on jossain vaiheessa menossa.En tiennytkään, että Trump väärensi vaalituloksen, EU pitää vaaleja tulokseltaan tunnustamattomina ja ministeri Saarikko kehottaa suomalaisia NHL-pelaajia miettimään, onko syytä irtaantua EU-yhteisöstä menemällä USA:han.
On sulla jutut. Logiikka, jolla USA:n tilanteen vertaaminen Valko-Venäjään menee noin vain, on aina mielenkiintoista luettavaa.
Olet oikeassa. En vaan ymmärrä miksi tämä on niin iso ongelma että Jokerit käy pelaamassa yhen matsin tuolla Valko-Venäjällä? Kaikki 22 joukkuetta sinne kuitenkin on jossain vaiheessa menossa.