Mainos

Valioliiga livestream

• 60 491
  • 234

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Aivan loistavaa!!! Nyt on paljon hauskempi jännittää pitkävetoja yms. kun näkee pelejä (jopa meidän paskalla koneella) livenä. Formulaakin tuolta ESPN:ltä näyttäs sitten ens vkonloppuna tulevan että jos ei kaikkia kiinnosta Oskari Saarea kuunnella niin on sitten vähän eksoottisempikin vaihtoehto.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti MÎkA^^^
Formulaakin tuolta ESPN:ltä näyttäs sitten ens vkonloppuna tulevan että jos ei kaikkia kiinnosta Oskari Saarea kuunnella niin on sitten vähän eksoottisempikin vaihtoehto.

Ennemin kuuntelisin Formuloita Anun ja Jutin selostamana kuin tolla helvetin nauru-saarten kielellä :)

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jotain positiivistakin kommenttia on selostuksesta annettava. Pojat ainakin innostuvat, kun tulee laukaus tai maalipaikka.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ööh, olen kyllä koko ketjun lukenut läpi, mutta onko silti kaikki kunnossa: Yritän tässä käynnistää ESPN:tä, mutta vaikuttaa siltä, että bufferointi olisi mitä sattuu. Välillä bufferointiprosentti kävi jossain 92% paikkeilla, sitten laski johonkin 70% ja tällä hetkellä on tuommoiset 93 prosenttia. Onko kaikki ok?

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Näyttääkö joku näistä kanavista tänään pelattavan liiga-cupin finaalin Liverpool-Chelsea? Itse en nopealla ohjelmatietojen selailulla löytänyt tästä tietoa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Iltapäivällä tulee huikea ottelu mikä olisi ehdottomasti nähtävä. Olen pitäny koko aamun Stars Sportsia nyt auki, mutta pätkii todella pahasti.

Onhan tämä tämmöistä arpomista, ei voi hehkuttaa peliä ja odotella innolla, kun ei tiedä sitten näkeekö sitä vai ei.

Viestin lähetti pernaveikko
Iltapäivällä tulee huikea ottelu mikä olisi ehdottomasti nähtävä. Olen pitäny koko aamun Stars Sportsia nyt auki, mutta pätkii todella pahasti.

Niin riippuu tarkoitatko huikealla ottelulla IFK-Jyp -matsia vai kenties muuta? :)

Cupin finaalia nämä kanavat eivät valitettavasti näytä, sillä tämä on liigacupia. ESPN Star näyttää FA Cupia.

Sen sijaan kohta on alkamassa Newcastle - Bolton ESPN:ltä. En tiedä huikeasta, mutta kelpo krapulaviihdettä varmasti.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Noin viitisen minuuttia jouduin megasella yhteydelläni odottelemaan ja sen jälkeen kuva tulee aivan normaalisti. Helvetin hyvä ohjelma.

Roope-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Onkohan kukaan törmännyt sellaiseen ongelmaan, että CoolStreaming-ohjelmaa avatessa tulee teksti: "Your computer time has around 3651 seconds difference with standard time, please adjust the time or time zone."

Tämän jälkeen teksti kohta häviää, mutta ohjelma ei anna sitä kanavalistaa, joten mitään kanavaa ei pysty valitsemaan.

Tähän mennessä ohjelma on kyllä toiminut moitteettomasti.

EDIT: Asensin koko ohjelman uudelleen, niin rupesi taas onneksi toimimaan.

Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisiko kellään tietoa mistä löytyisi kanavien ohjelmatietoja. ESPN, Star Sport:in ja HBO:n ohjelmatiedot netistä löytyvät, mutta muiden kanavien tietoja en ole onnistunut löytämään. Olisi vain mukava tietää etukäteen mitä milloinkin kanavilta tulee.

Itse ohjelmahan on loistava. Kuvanlaatu ei nyt tietenkään ole mitään televisio tasoa, mutta hinta ja laatu kohtaavat. ESPN lähtee pyörimään aina nopeasti, mutta esim. Star Sport tökkii pahasti. Hiukan harmittaa kun joku mielenkiintoinen ohjelma menee sivusuun, kun kuva ei lähde pyörimään koko ohjeman aikana. Kertokaapas enemmän käyttäneet kuinka kauan pitää parhaimmillaan odottaa, että kuvaa lähtee pyörimään kunnolla. Eilen aamupäivällä pyörittelin Star Sportia reilun tunnin, mutta kuvatarjonta muistutti lähinnä diaesitystä. Lopetin kun haluamani ohjelma kerkesi jo loppua. Nettiyhteyteni on käsittääkseni 2 megaa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Shejbal
Olisiko kellään tietoa mistä löytyisi kanavien ohjelmatietoja.

CCTV-5 eli se josta tulee runsaasti fudista.

http://tinyurl.com/666xh

Ja sieltä se "Sports frequency channel"

Laitoin linkin Babelfish-kääntäjän läpi niin ei tartte opiskella kiinaa tämän takia.

Star Sportsia en ole saanut toimimaan kertaakaan vaikka yhteys on 10 megan. ESPN ja CCTV-5 toimivat ongelmitta.

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä mulla ainaki Starsports on toiminut moitteitta. Guangdong taasen ei eilen ilalla(Inter-Milan) toiminu nykimättä, vaikka käyttäjiä oli lähes 2000. No, vika olikin ilmeisesti streamin laadussa, ei Cool streaming softassa.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Viestin lähetti Shejbal
ESPN lähtee pyörimään aina nopeasti, mutta esim. Star Sport tökkii pahasti

Voiskohan tuo Star Sportin tökkiminen johtua liian pienestä käyttäjämäärästä? Viisaammat kertokoon. Mullakin tökkii ja taitaa mennä tän illan fudismatsi ohi...

Viestin lähetti Mwandishi
Guangdong taasen ei eilen ilalla(Inter-Milan) toiminu nykimättä

Mikä kanava tuo olikaan? CCTV5? Itsekin ajattelin Inter - Milan - pelin katsoa, mutta CCTV5 näytti ohjelmatiedoista poiketen La Ligan ottelun

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti MÎkA^^^

Mikä kanava tuo olikaan? CCTV5? Itsekin ajattelin Inter - Milan - pelin katsoa, mutta CCTV5 näytti ohjelmatiedoista poiketen La Ligan ottelun [/B]

Vai olenko sittenkin laittanut linkin väärään paikkaan CCTV-5:n ohjelmatiedoille?

Eli CCTV-5 = http://tinyurl.com/666xh (ja sieltä Sports frequency channel) vai onko?

En nimittäin tarkistanut asiaa, bongasin tiedon tuolta yhdeltä foorumilta.

Kyllä tuolla linkissä ainakin on Guangdong TV:n ohjelmatiedot.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
ESPN-star sportsilta tulee parhaillaan hyvällä kuvanlaadulla ja mikä parasta, Englanninkielisellä selostuksella, Norwich - Manchester City.

Olinkohan ihan väärällä kanavalla, kun jotain taitoluistelua seurasin minuutin ja iskin kiinni.

edit: Taitaa ollakkin tuo test sports? Tulosvedolla haettiin kerrointa ja vielä näyttää hyvältä. :)

Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Repolainen
Välillä pätkii niin perhanasti. Neljä maalia on tullut, kaksi olen nähnyt ja loput kuullut selostuksesta pätkittäin.

Laitat kanavan päälle vaikka puolisen tuntia ennen matsin alkua niin ei kyllä pitäisi pätkiä. Ja joo, test sportsilta tulee.

Itse katson Canal Plussalta suomenkielisellä selostuksella mutta jostain perverssistä syystä koneen ruudulla pyörii CoolStreamingin kautta :I

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti InSideHockey
Laitat kanavan päälle vaikka puolisen tuntia ennen matsin alkua niin ei kyllä pitäisi pätkiä.

Mulla on nyt ollut 71 minuuttia tuo päällä ja mainoksissa alkoi taas pätkimään. Taitaa vaan olla 2 megan yhteys liian hidas tälle kanavalle. Espn ja CCTV toimii moitteettomasti.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Repolainen
Mulla on nyt ollut 71 minuuttia tuo päällä ja mainoksissa alkoi taas pätkimään. Taitaa vaan olla 2 megan yhteys liian hidas tälle kanavalle. Espn ja CCTV toimii moitteettomasti.

Kirjoitin itse tuossa ylempänä: "Star Sportsia en ole saanut toimimaan kertaakaan vaikka yhteys on 10 megan. ESPN ja CCTV-5 toimivat ongelmitta."

Eli ei toiminut mullakaan aiemmin vaan tökki ihan kauheasti, tänään toimii ensimmäistä kertaa.

Näin 20-30 minuutin jälkeen tökkiminen vähentynyt, yhteys on 2 meganen.

Espn Star toimii täällä lähes moitteitta, ja tosiaan mikä parasta, englannin kielellä selostettuna!

Pätkii ehkä kerran 5 minuutissa parin sekunnin ajan, joten ei paha. Ja muuten kuvanlaatu on huomattavasti parempi kuin ESPN:llä ja näin ollen myös paljon mukavampi katsella.

Ja itse pelistä: Norwich pelaa pirteästi!

EDIT: Niin siis itselläkin 2 meganen ja aluksi pätki noin vartin, mutta nyt siis ongelmitta.

Roope-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Joo, eilen tuli katseltua Star Sportsilta Norwich-Man City -peliä. Harmi vain, että kiireiden vuoksi missasin ensimmäiset 85 minuuttia =) Noh, Fowlerin ratkaisun sentään ehdin nähdä.

Mutta tosiaan, kuvanlaatu tuolla kanavalla oli loistava. Ihan kuin tv:stä olisi katsellut. Ja kuten ylempänä sanottu, niin englanninkielinen selostus oli hieno juttu.

Voisiko jopa olla niin, että Star Sportsilta tulevat pelit selostetaan englanniksi? Tänäänhän sieltä tulee suorana ainakin FA-cupin ottelu Sheffield U-Arsenal.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Star Sport ei toimi sitten millään... pätkii vaan. Tuleeko tuo Sheffield U - Arsenal juuri tuolta kanavalta?

EDIT: 2048/512 on yhteys

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy