Sieltä sitten perinteinen lipunjako finaaliin.
Antonion kuntoutus sujuu hienosti!
Onko siitä muuten tietoa minkälaiset vammat hänelle tuli?
Joku kommentoi X:ssä ”back before Luke Shaw”.Ei mun mielestä ole ollut mitään tarkempaa. Ja nyt tosiaan kuntoutus vasta alkanut, eli tuo kuva vanha ja ei liity tapaukseen. Mutta hienoa tietää että alkanut jo. Hammers tosin huhujen mukaan haluaa Wilsonin kesällä ettätuota.
Kyllä mä sanoisin että Moyes on West Ham legenda. Sai kuraa niskaan osin aiheesta osin aiheetta. Mutta fakta on se että toi Hammersille ensimmäisen tittelin euroopassa vuosikymmeniin. Arvostan kaikkea mitä teki Hammersille vaikka loppuaikoina hommat meni miten meni. Kyllähän tämä uusin Everton pesti on näyttänyt mitä Dave on miehiään.Moyes vei Evertonia vuosikymmenen ajan paria lipsahdusta lukuunottamatta Valioliigassa keskimäärin sijoille 5-8 ja Eurooppaan useampaan kertaan ja olivat FA Cupin finaalissakin, kolme kertaa Manager of the year eikä skottia ihan perusteetta haettu Man Unitediin itsensä Sir Alexin saappaisiin suoraan 6-vuotisella sopimuksella, sittemmin West Hamissa kuitenkin voittivat yhden europytynkin seuran kaappiin, olivat Valioliigassa perättäin sijoilla 6 ja 7 joista kutossija West Hamin ennätyspisteillä 65p, pelasivat Europa Leaguen välierissä jne.
Moyes saa tekoihinsa nähden ihmeen paljon kuraa niskaansa, uskon että Evertonissa homma toimii kyllä taas!
Hannibal myös tullut julki tämän kanssa, hyvä! Pitkää bannia vaan kyrvälle.
Mikäs juttu tämä on? Mennyt täysin ohi lätkäkatsomossa.
Pitkää bannia tosiaan toivottavasti luvassa.
Tattis! Aivan käsittämätöntä, että tällaista rasistista paskaa tapahtuu vielä.
Pitkää bannia tosiaan toivottavasti luvassa.
Eka ajatus itsellä ennen videon katsomista oli että voiko olla mistään muualta kun Serbian alueelta. Ei näköjään voiOlipa ylläri, että kyseessä oli Montenegron passin omaava kaveri.
Siis en tarkoita yleistää, mutta en yllättynyt, että juuri (entisen) Serbian alueen janarista kyse.
Olin myös tulossa kirjoittamaan tästä jotain nasevaa. Tuo on ensimmäinen kausi jonka oikeasti muistan.Newcastle taas ensimmäisenä! Eiku vittu.