Niin. Lähtökohtaisesti jatkoajassa ei keskustella toisista kirjoittajista ja varsinkaan niin, että koko kirjoituksen perusta ja kohde on toinen kirjoittaja, eli tehdään kirjoittajasta keskustelun aihe.Myönsit toki virheen ja minäkin pehmittelin vastausta, mutta seison edellisen tekstini takana ja olen täsmälleen samaa mieltä edelleen, enkä pidä sitä outona omasta näkökulmastani. Pointtihan viestissäni ei muutu, vaikka myönsitkin virheeksi. Ihmeen kovalta tämä minun pieni kriitikki sinulle tuntuu näin minun näkökulmastani.
Yleisiin hyviin käyttäytymistapoihin taas ei kuulu potkia maassa kun ihminen on myöntänyt virheensä. Virheen myöntäminen pitää sisällään sen, että olisi pitänyt ottaa selvää enemmän asioista ja sen, että henkilö on tietoinen, että oma viesti oli täysin väärässä vaikka se perustui edelliseen ja sen hetkiseen hänellä olevaan tietoon.
Edelleen siis jatkat minun kritisoimista ja arvailuja (piikkejä) minun tekemisistä. Mihin perustat tämän väitteesi?Ainakin niissä Spurskeskusteluissa, joita sinä et ilmeisesti seuraa, eikä sinun tietenkään pidäkään, jos Spurs ei niiin paljon kiinnostele.
Näköjään sinulla on pahasti mennyt hiekkaa vakoon jos pieni kritiikki jossain ottelukejussa kannattamaasi joukkuetta kohtaan saa sinut näin ärsyyntyneeksi viikkoja lyhyen kirjoituksen jälkeen. En tiennytkään, että olen Valioliiga ja muu englantilainen jalkapallo?
Pelifilosofia ei muutu, mutta pelaajat on se toteuttaja. Jos nyky Spurs joukkueen tilalla pelaisi HJK:n avaus, niin se peli näyttäisi täysin erilaiselta riippumatta siitä kuinka hyvä se pelifilosofia on. Toki se voi Lo Celson, Perisicin ja Royalin kanssa myös toimia, voi olla toimimatta, mutta kyllä pelifilosofian näkyminen kentällä on nimenomaan myös pelaajista kiinni ja osaavatko he toteuttaa kyseistä pelifilosofiaa ja onko heidän kyvyt siihen riittävät.Yhtä selvää näissä keskusteluissa oli Angen pelifilosofia. Ja tietysti pelaajat ratkaisevat... Esimerkiksi mainitsemasi pelaajakolmikko on ihan avainroolissa tämän kauden Spursissa, se on totta. Mutta ei se pelifilosofia olisi muilla pelaajilla muuksi muuttunut, vaikka pelaajien taso olisikin laskenut. Ja toki niissä Spurskeskusteluissa tältä mainitulta kolmikolta odotettiinkin hyviä esityksiä jo kesällä. Joskin aiheellisesti oltiin huolissaan, mitenkä puolustaminen sujuu. Se on sujunut yli odotusten.
Jos pelaajat eivät pysty saamaan valmentajan pelifilosofiaa kentällä toteutettua, siis jos, niin se peli ei näytä silloin tietenkään hyvältä. Jos taas saavat toteutettua valmentajan pelifilosofiaa ja pelifilosofia on hyvä, niin se voi nostaa koko joukkueen pelin tasoa ja myös yksittäisten pelaajien tasoa.