Valioliiga 2020–2021

  • 94 860
  • 828

Mikä joukkue voittaa Valioliigan?

  • Aston Villa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Brighton

    Ääniä: 0 0,0%
  • Burnley

    Ääniä: 0 0,0%
  • Crystal Palace

    Ääniä: 0 0,0%
  • Fulham

    Ääniä: 0 0,0%
  • Everton

    Ääniä: 0 0,0%
  • Leicester

    Ääniä: 0 0,0%
  • Newcastle

    Ääniä: 0 0,0%
  • Sheffield United

    Ääniä: 0 0,0%
  • Southampton

    Ääniä: 0 0,0%
  • West Brom

    Ääniä: 0 0,0%
  • West Ham

    Ääniä: 0 0,0%
  • Wolverhampton

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä
    41
  • Poll closed .

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Mietin tässä parhaita ostoksia tälle kaudelle, ja huonoimpia tietty. Kokeillaas.

Parhaat:

1. Ruben Dias
2. Emi Martinez
3. Wesley Fofana
(4. Callum Wilson)

Huonoimmat:

1. Jeff Hendrick
2. Donny Van De Beek
3. Kai Havertz

Painotus huonoimmissa käytetty raha ja tämän hetkinen saatu tulos.

En jaksa katsoa noiden hankintahintaa, mutta Pierre Emile Hojbjerg 15M kuvittelisi olevan aika korkealla. Eniten katkoja.. Jossain vaiheessa oli myös vakuuttava tilasto riistoista johtaneisiin maaleihin. Paskoista toppareista huolimatta Spurs päästänyt 3. vähiten maaleja. Tainnut pelata lisäksi kaikki pelit valioliigassa.. En jaksa nyt tuotakaan tarkistaa.
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä jotkut ihmettelevät, mikä saa ihmisen kannattamaan Cityä. Lyhyt perustelu: Guardiola. Hänen pelitapansa Barcassa, Bayernissa ja nyt Cityssä. Tuo pelitapa ei todennäköisesti tuo UCL mestaruutta Citylle, mutta siinä on se jokin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Täällä jotkut ihmettelevät, mikä saa ihmisen kannattamaan Cityä. Lyhyt perustelu: Guardiola. Hänen pelitapansa Barcassa, Bayernissa ja nyt Cityssä. Tuo pelitapa ei todennäköisesti tuo UCL mestaruutta Citylle, mutta siinä on se jokin.
Eli jos Guardiola lähtee vaikkapa PSG:hen, siirryt fanittamaan PSG:ta?
 

Jeffrey

Jäsen
Eli jos Guardiola lähtee vaikkapa PSG:hen, siirryt fanittamaan PSG:ta?

Olisi hauska nähdä Pepin ottavan ensimmäistä kertaa urallaan jonkin oikean haasteen vastaan. Voisi esimerkiksi bielsamaisesti siirtyä nostamaan joku perinteinen seura takaisin huipulle. Ehdottaisin Blackburn Rovers FCtä. Tällä siirrolla myös seura ansaitsisi hurjan määrän lisää faneja, jotka seuraavat Pepiä tarinasta toiseen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olisi hauska nähdä Pepin ottavan ensimmäistä kertaa urallaan jonkin oikean haasteen vastaan. Voisi esimerkiksi bielsamaisesti siirtyä nostamaan joku perinteinen seura takaisin huipulle. Ehdottaisin Blackburn Rovers FCtä. Tällä siirrolla myös seura ansaitsisi hurjan määrän lisää faneja, jotka seuraavat Pepiä tarinasta toiseen.
Olen odottanut samaa.
Olisi hienoa nähdä, että miten Pep pärjäisi ilman ylivertaista pelaajamateriaalia.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Olisi hauska nähdä Pepin ottavan ensimmäistä kertaa urallaan jonkin oikean haasteen vastaan. Voisi esimerkiksi bielsamaisesti siirtyä nostamaan joku perinteinen seura takaisin huipulle. Ehdottaisin Blackburn Rovers FCtä. Tällä siirrolla myös seura ansaitsisi hurjan määrän lisää faneja, jotka seuraavat Pepiä tarinasta toiseen.
Blackburn Rovers on hyvä ehdotus. Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.
Hei hei hei! Sunderland sentään voitti tässä pari viikkoa sitten sen pokaalin, mitä ovat himoinneet eli EFL-Trophyn! Suora nousu ei myöskään ole mahdottomuus, ovat sarjassa kolmantena.


 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

Barney

Jäsen
Blackburn Rovers on hyvä ehdotus. Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.
Itse taas haluaisin tietää Guardiolasta, että "can he do it on a cold rainy night in Stoke?". Stoke ja Guardiolan sexy football olisi kyllä sellainen kombo, että joutuisin todennäköisesti vaihtamaan suosikkijoukkuettani.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse taas haluaisin tietää Guardiolasta, että "can he do it on a cold rainy night in Stoke?". Stoke ja Guardiolan sexy football olisi kyllä sellainen kombo, että joutuisin todennäköisesti vaihtamaan suosikkijoukkuettani.
Haluaisin olla kyllä katsomassa kun Pep opettaisi paikalliselle rorydelapille miten rajaheitto heitetään lyhyenä kaverille jalkaan.

Mua kyllä lähinnä huvittaa tollanen, että pidetään sitä omaa fanitusta jotenkin parempana kuin toisten, tai että sellaiset City-fanit on jotenkin ”parempia”, jotka fanitti ennen Guardiolaa.

Täysin normaali ilmiö urheilussa, että ne näkyvimmät ja menestyneimmät ovat myös niitä seuratuimpia.

Toki respectit kaikille ketkä jaksaa mennä katsomaan Kajaanin pallon jokaisen harkkamatsin paikalliseen kuplahalliin ja riidellä jonkun sotkamolaisen runkkarin kanssa futisforumilla kumpi laski xG:t oikein pieneen ruutuvihkoonsa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tää on kyllä vuodesta toiseen typerin kommentti Guardiolasta. ”Menis jonnekin pienempään seuraan niin tiedetään onko oikeasti hyvä.” Hohhoijaa. Yleisesti parhaat valmentavat parhaissa seuroissa. Guardiola on pärjännyt kaikkialla missä on valmentanut ja samalla uudistanut jalkapalloa. Katsoo niitä voitettuja pokaaleja ja mitä saanut aikaan muutenkin, niin kyseessä on yksi kaikkien aikojen valmentajista ja helposti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Täysin normaali ilmiö urheilussa, että ne näkyvimmät ja menestyneimmät ovat myös niitä seuratuimpia.
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.

Mä olin vaan tyhmä lapsi kun innostuin jalkapallosta.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.

Itse aloitin suoraan huipulta, eli UCL finaalista 2008 :).

Liekkö oli teinin eka katsoma futispeli....
(Tuon jälkeen pokaaleja ei ole ihan joka pelistä tullutkaan)
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
En jaksa katsoa noiden hankintahintaa, mutta Pierre Emile Hojbjerg 15M kuvittelisi olevan aika korkealla. Eniten katkoja.. Jossain vaiheessa oli myös vakuuttava tilasto riistoista johtaneisiin maaleihin. Paskoista toppareista huolimatta Spurs päästänyt 3. vähiten maaleja. Tainnut pelata lisäksi kaikki pelit valioliigassa.. En jaksa nyt tuotakaan tarkistaa.

Unohtu tähän laittaa, että Doherty voisi ihan hyvin olla tuossa floppilistalla. Odotettiin hyvin hyökkäyksiä tukevaa ja perusvarmaa puolustavaa laitapakkia. Lopputulos on hädintuskin divarin perusjyrä. Kyle Walker Peters oli parempi.

Minäkin olen gloryhunter spursfani. Gary Lineker ja Paul Gascoigne tekivät minusta spursfanin
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös