Onko kukaan nähnyt koskaan tällä palstalla Cityn kannattajaa?
Yks ainakin on. Muuten aika perinteistä ManU, Real, Barca jne. gloryhunter-porukkaa.
Onko kukaan nähnyt koskaan tällä palstalla Cityn kannattajaa?
Metsäläinen on Cityn kannattaja.Onko kukaan nähnyt koskaan tällä palstalla Cityn kannattajaa?
Et tule edelleen näkemäänkään, ei kiinnosta tavata.Onko kukaan nähnyt koskaan tällä palstalla Cityn kannattajaa?
Metsäläinen on Cityn kannattaja.
Mietin tässä parhaita ostoksia tälle kaudelle, ja huonoimpia tietty. Kokeillaas.
Parhaat:
1. Ruben Dias
2. Emi Martinez
3. Wesley Fofana
(4. Callum Wilson)
Huonoimmat:
1. Jeff Hendrick
2. Donny Van De Beek
3. Kai Havertz
Painotus huonoimmissa käytetty raha ja tämän hetkinen saatu tulos.
Tämä kuva todisti taas sen, että City-kannattajat juoksevat muovin perässä.Ps. Oliko palstalaisia?
Tää oli kyllä hyvä kuitti, kahvit meinas lentää nenästä aamulla.Et tule edelleen näkemäänkään, ei kiinnosta tavata.
Tää oli kyllä hyvä kuitti, kahvit meinas lentää nenästä aamulla.
Eli jos Guardiola lähtee vaikkapa PSG:hen, siirryt fanittamaan PSG:ta?Täällä jotkut ihmettelevät, mikä saa ihmisen kannattamaan Cityä. Lyhyt perustelu: Guardiola. Hänen pelitapansa Barcassa, Bayernissa ja nyt Cityssä. Tuo pelitapa ei todennäköisesti tuo UCL mestaruutta Citylle, mutta siinä on se jokin.
Eli jos Guardiola lähtee vaikkapa PSG:hen, siirryt fanittamaan PSG:ta?
Olen odottanut samaa.Olisi hauska nähdä Pepin ottavan ensimmäistä kertaa urallaan jonkin oikean haasteen vastaan. Voisi esimerkiksi bielsamaisesti siirtyä nostamaan joku perinteinen seura takaisin huipulle. Ehdottaisin Blackburn Rovers FCtä. Tällä siirrolla myös seura ansaitsisi hurjan määrän lisää faneja, jotka seuraavat Pepiä tarinasta toiseen.
Blackburn Rovers on hyvä ehdotus. Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.Olisi hauska nähdä Pepin ottavan ensimmäistä kertaa urallaan jonkin oikean haasteen vastaan. Voisi esimerkiksi bielsamaisesti siirtyä nostamaan joku perinteinen seura takaisin huipulle. Ehdottaisin Blackburn Rovers FCtä. Tällä siirrolla myös seura ansaitsisi hurjan määrän lisää faneja, jotka seuraavat Pepiä tarinasta toiseen.
Hei hei hei! Sunderland sentään voitti tässä pari viikkoa sitten sen pokaalin, mitä ovat himoinneet eli EFL-Trophyn! Suora nousu ei myöskään ole mahdottomuus, ovat sarjassa kolmantena.Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.
Saattaa noin käydä.Eli jos Guardiola lähtee vaikkapa PSG:hen, siirryt fanittamaan PSG:ta?
Hei hei hei! Sunderland sentään voitti tässä pari viikkoa sitten sen pokaalin, mitä ovat himoinneet eli EFL-Trophyn! Suora nousu ei myöskään ole mahdottomuus, ovat sarjassa kolmantena.
Itse taas haluaisin tietää Guardiolasta, että "can he do it on a cold rainy night in Stoke?". Stoke ja Guardiolan sexy football olisi kyllä sellainen kombo, että joutuisin todennäköisesti vaihtamaan suosikkijoukkuettani.Blackburn Rovers on hyvä ehdotus. Itse ehdottaisin Sunderlandia ja se vasta aikamoinen haaste olisikin. Saataisiin Netflixiin varmasti lisää hyvää materiaalia.
Haluaisin olla kyllä katsomassa kun Pep opettaisi paikalliselle rorydelapille miten rajaheitto heitetään lyhyenä kaverille jalkaan.Itse taas haluaisin tietää Guardiolasta, että "can he do it on a cold rainy night in Stoke?". Stoke ja Guardiolan sexy football olisi kyllä sellainen kombo, että joutuisin todennäköisesti vaihtamaan suosikkijoukkuettani.
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.Täysin normaali ilmiö urheilussa, että ne näkyvimmät ja menestyneimmät ovat myös niitä seuratuimpia.
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.
Niin siis paskaahan sä puhut. Minä aloitin ManU:n kannattamisen ennen kuin seurasta tuli iso. Näin ollen voin naureskella mahaani pidellen kaikille Pepin perässä tulleille City-faneille ja muille gloorian metsästäjille.
En jaksa katsoa noiden hankintahintaa, mutta Pierre Emile Hojbjerg 15M kuvittelisi olevan aika korkealla. Eniten katkoja.. Jossain vaiheessa oli myös vakuuttava tilasto riistoista johtaneisiin maaleihin. Paskoista toppareista huolimatta Spurs päästänyt 3. vähiten maaleja. Tainnut pelata lisäksi kaikki pelit valioliigassa.. En jaksa nyt tuotakaan tarkistaa.
Mä olin todella kultturelli ja tieteellisesti aktiivinen lapsi kun innostuin Cantonasta.Mä olin vaan tyhmä lapsi kun innostuin jalkapallosta.