Kuinkas moni tuolla on sairastunut? Tai mikä tilanne siellä ylipäätään on?Perjantain Aston Villa-Newcastle siirretään Newcastlen joukkueen korona-epidemian vuoksi.
Kuinkas moni tuolla on sairastunut? Tai mikä tilanne siellä ylipäätään on?
Toisaalta paketti hännillä pysynyt sen verran kasassa, että jos nyt jotenkin saisivat voittotilin auki ja pelin kulkemaan, niin ovat äkkiä siinä putoamisviivan nurkilla jo Fulhamin niskassa.Sheffieldin rämpiminen nähdyssä mittakaavassa on aika hämmentävää ja heillä taitaa olla aika hyvät mahdollisuudet suoriutua kaudesta huonoiten Valioliigan histioriassa. Saavat kerätä vielä 10 pistettä loppukauden aikana.
Ei kyllä näin huonoa kautta varmasti osannut kukaan odottaa mutta Hendersonin lähtö kirpaisi aika pahasti. Lisäksi kun tällä kaudella kärkimiehet ei tunnu osuvan edes ladon seinään, niin yritä siinä sitten pärjätä.Sheffieldin rämpiminen nähdyssä mittakaavassa on aika hämmentävää ja heillä taitaa olla aika hyvät mahdollisuudet suoriutua kaudesta huonoiten Valioliigan histioriassa. Saavat kerätä vielä 10 pistettä loppukauden aikana.
ManUn hinta on häkellyttävä kun miettii, että esim. West Hamia vastaan pelanneissa pelaajissa oli mukana Greenwood, Rashford, Cavani, McTominay ja Henderson jotka maksoivat yhteensä nolla puntaa.
Otetaanko lyhyt galluppi kuka saa ensimmäisenä kenkää? Normaalisti tässä kohtaa Watford ottaisi jo kolmatta koutsia sisään.
Itse veikkaan Weban Biliciä. Ei sillä että olisi epäonnistunut, niin pahasti vaan ei ilmeisesti ole kovin tyytyväinen seuran panostukseen pelaajakauppojen osalta ja on tästä antanut kommenttia mediaan. Ja kuten itse sanoit ei peli ole kehittynyt ja siihen ei ole tullut mitään uutta. Pari tappiota niin se oli siinä.
Veikkaan, ettei Wilder saa kenkää. Pitkä historia Unitedissa ensin pelaajana ja nyt managerina ja on pestinsä aikana nostanut seuran Ykkösliigasta taas Valioliigaan. Uskon, että kuten Norwich viime kaudella Farken kanssa niin kenkä ei heilu putoamisuhkassakaan vaan pysyvyys edellä mennään uskollisesti.Itse sanon Wilder Ja Sheffield. Niin huono alkukausi, että jossain kohtaa kamelin selkä katkeaa.
Ja tässäpä todiste eilisestä ManU:n tasoitusmaalista, pallo oli selvästi yli sivurajan ja linjatuomari ei edes seurannut tilanteessa missä pallo mahdollisesti lentää. VAR ei tällaisia pysty jostain syystä tarkistamaan, mutta paitsioiden kanssa kyllä vedetään viivat todella tarkkaan. Hammers ryöstettiin eilen, vaikka saavat kyllä itse katsoa enemmän kuin kerran peiliin, koska heillä oli mahdollisuus laittaa peli pakettiin jo ensimmäisellä puoliajalla.
Tämähän ei pidä paikkaansa koska David Moyesin sexy futeboll ollut alkukauden suurimpia yllättäjiä. Tänään onkin sitten taas "maailman parhaalla valmentajalla" Bielsalla edessä yksi uransa isoimmista haasteista, kun Leeds kohtaa kotonaan Hammersin.Noh, eipä Hammers nyt tuohon hävinnyt vaan siihen kun ei osaa pelata jalkapalloa, niinkuin yleensä.
Pitänee katsoa kokoonpanot. Nythän tuo wba 3.3 on tuolla tiedolla hyvä pelattava.Newcastlen ja WBAn ottelu tullaan pelaamaan. Newcastlelta ykkösjoukkueesta ”suuri osa pelaajista” sivussa Koronan takia Brucen mukaan. Siis jos esim. vedonlyöntiä miettii.
Ai että kun lämmittää sielua tällaiset kommentit, tehän suorastaan pelkäätte siälä, kun THE MANAGER nöyryyttää! Mut mä tarkotin, että yleensä häviää siks kun ei osaa pelata ja eihän Hammers osannut kun ei tehnyt sitä viittä maalia kun olis pitänyt. Mut ei aina voi voittaa. Tänäänkin kun tulee pataan niin voidaan taas alkaa lähinnä täriseen ettei vaan pudottais. Joku kiva 7-5 myräkkä ois kyllä aivan fine!Tämähän ei pidä paikkaansa koska David Moyesin sexy futeboll ollut alkukauden suurimpia yllättäjiä.
Lontoolaiset töhöilivät omat pelinsä ja Pool on menossa yksin sarjakärkeen