Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Perutaan kausi ja City mestariksi
Teoriassahan Spurskin pelaa UCL-paikasta. Käytännön tasolla taas tilanne on toinen.Tuon lisäksi vielä Arsenal kuitenkin pelaa EL-paikasta ja teoriassa jopa vielä CL-paikasta . CL-paikka tosin tarvitsee pientä suuremman ihmeen, mutta teoriassa mahdollista.
Jos kausi keskeytetään niin yksi vaihtoehto on, että jaetaan vain europaikat. Mahtaisi Pool-faneja sekä Leeds-faneja naurattaa.
Virallisesti siis Liverpool ei mestari olisi, mutta kyllä kahvipöytäkeskusteluissa Liverpool mielitään mestariksi ihan hyvin ja yhdeksi kaikkien aikojen kovimmaksi yhden kauden joukkueeksi Valioliigassa.Jos kausi keskeytetään niin yksi vaihtoehto on, että jaetaan vain europaikat. Mahtaisi Pool-faneja sekä Leeds-faneja naurattaa.
Liverpoolilaisissa kahvipöytäkeskusteluissa, kyllä. Muualla, varsinkin siinä vähän matkaa itään päin tuo olisi pelkästään hyvä vitsin aihe kaljapöytäkeskusteluissa.Virallisesti siis Liverpool ei mestari olisi, mutta kyllä kahvipöytäkeskusteluissa Liverpool mielitään mestariksi ihan hyvin ja yhdeksi kaikkien aikojen kovimmaksi yhden kauden joukkueeksi Valioliigassa.
Hankala uskoa että tuo olisi millään tapaa sidonnainen asuinkaupunkiin. Täytyisi jokaisen osata sen verran tunnustaa, että Liverpool olisi mestari, jos kausi jäisi kesken. Toivotaan että pelataan tyhjille katsomoille loput pelit.Liverpoolilaisissa kahvipöytäkeskusteluissa, kyllä. Muualla, varsinkin siinä vähän matkaa itään päin tuo olisi pelkästään hyvä vitsin aihe kaljapöytäkeskusteluissa.
Kyllä mä tunnustaisin Liverpoolin mestariksi.Hankala uskoa että tuo olisi millään tapaa sidonnainen asuinkaupunkiin. Täytyisi jokaisen osata sen verran tunnustaa, että Liverpool olisi mestari, jos kausi jäisi kesken. Toivotaan että pelataan tyhjille katsomoille loput pelit.
Tästä virkkeestä sinulle iso peukku! Rehellistä toimintaa.Kyllä mä tunnustaisin Liverpoolin mestariksi.
Mä sanoin sanatarkalleen näin: "yhdeksi kaikkien aikojen kovimmaksi yhden kauden joukkueeksi Valioliigassa." Lihavoin vielä sen avainsanan, eli puhuin siis että tämän kauden Liverpool on yksi kaikkien aikojen kovimpia joukkueita nimenomaan pelkässä Valioliigassa.En kyllä miksikään kaikkien aikojen joukkueeksi kun ovat pudonneet muista kisoista ja invincibles-status meni kanssa. Valioliigan paras joukkue tällä kaudella kaikesta huolimatta.
Minun kahvipöytäkeskusteluissa oltaisiin ainakin sitä mieltä, että Liverpoolilla ei olisi vielä tämänkään kauden jälkeen yhtään Valioliigan mestaruutta. Se on aika heikko suoritus "suurseuralta".Virallisesti siis Liverpool ei mestari olisi, mutta kyllä kahvipöytäkeskusteluissa Liverpool mielitään mestariksi ihan hyvin ja yhdeksi kaikkien aikojen kovimmaksi yhden kauden joukkueeksi Valioliigassa.
Tuo tuntuu tosiaan ensiajatuksena oikealta mutta jos tuolle tielle lähdettäisiin, niin kuinka perustellaan vaikka Leedsille joka lähes varmasti tulisi nousemaan, että te ette muuten nouse.Olisi suoranainen oikeusmurha päättää jotain muuta.