Ihmeellisen tiukassa on näköjään joillakin tämä lapsenusko, että tämän siirron takan oli puhtaasi kahden Argentiinan A-maajoukkueen kantavan voiman ja käytännössä kaikkien eurooppalaisten suurseurojen perään kuolaamien lupaavien tulevien tähtipelaajien aito ja sisimmästä kumpuava halu valita kaikista seuroista juuri West Ham...
Edelleen ihmeen tiukassa on myös lapsenusko siihen, että nykyisessä West Hamin taloudellisessa tilanteessa kyseisten pelaajien yleisesti arvioidut markkinahinnat huomioon ottaen West Ham kykenisi yht'äkkiä tällaisiin siirtosummiin...
Jos pään ottaa perseestä, niin onhan tuossa sellaista vedätystä, että hitaampia heikottaa. Minua jalkapallon fanina ainakin surettaa tämä nykyjalkapallon suunta. Ja en usko, että tämänkään foorumin jäsenistä olen ainoa tämän huolen kantaja - moni vain valitettavasti vaikenee, koska ei halua ruveta vääntämään rautalankaa eräille joka ketjuun humoristista one-liner -sarkasmia viljeleville Chelsea -faneille.
Sydämestäni toivon olevani väärässä tässä asiassa ja sitä, että Tevez&Mascherano West Hamin omasta tahdostaan valitsivat, eikä perinteinen seura ole muuttumassa Romanin käsikassaraksi ja ulkomaalaisten pelaajien Valioliigan telakoitumisasemaksi matkalla kohti Chelseaa.
EDIT: Ja kun tuossa jotkut kaipailivat linkkejä sun muuta, niin en jaksa niitä tänne ruveta kopioimaan. Tarjoan parempaa:
http://futisforum2.org/index.php/topic,2345.0.html
Tuolla on kohtalaisen laaja otanta asiaan liittyviä linkkejä.
---
Itsessään West Hamia vastaan minulla ei ole mitään, eikä tämä Tevez&Mascherano -duon tulo heidän kannattajiensa vika ole. Ja olen toverini Mängimiehen kanssa samaa mieltä siitä, että Valioliigalle tämä on hyvä asia. Mielenkiinnolla odotan argentiinalaisten esityksiä Valiossa!