Kuvernööri kirjoitti:
Päinvastoin, muistoni arsusta vastustajana ovat äärimmäisen positiiviset: Robbie Fowlerin hattutemput, FA-cup 2001, Neil Mellor...
Juu, muistan nämä asiat varsin hyvin, paras kaverini on Pool-mies henkeen ja vereen ja olen hänen kanssa mm. ollut Kopissa taputtamassa McMananamanin maaleille vuonna 1996. Tämänkin takia myös sinun seuraasi on tullut tarkasti seurattua. Ainoita asioita, millä minä voin kuittailla on tietysti Anfield 26.5.1989, josta saakin aika paljon iloa ja tietysti viime vuosien hyvät esitykset Liverpoolia vastaan liigassa.
Kuvernööri kirjoitti:
Niin, sinun mielestäsi Cole voi olla iki-Arsenal. Itse en ihan siihen usko.
Iki ja iki, niin iki kun nyt tänä aikana voi olla. Onhan Adamskin iki-Arsu, vaikka mietti monta kertaa ManUun siirtymistä. Futiksessa kaikki on tunnetusti ostettavissa, mutta tavallista sitoutuneempi Cole, kuten Henrykin joukkueeseensa on.
Kuvernööri kirjoitti:
Henrystä minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa, mutta kuten hyvin tiedät Real Madrid ja Barcelona odottavat paksuine shekkeineen kulman takana. Ei tarvita muuta, kuin pienikin epäilys Henrylle, että joukkue kääntyy laskuun ja CL-voitto jää haaveeksi. Sen jälkeen Henry lähtee.
Niin, jokainen pelaaja on kaupan, olen samaa mieltä. Sen verran olen eri mieltä, että mielestäni kaveri on kuitenkin sen verran sitoutunut, että ole lähdössä ensimmäisestä takaiskusta. Mutta eihän sitä tietenkään voi tietää.
Kuvernööri kirjoitti:
Tätä Reyes-kohua vähättälet, mutta itse sanoisin miehen olleen varmasti rehellisimmillään, kun hän luuli puhuvansa täysin yksityisasiaa.
Itse ajattelen niin, että jos on koti-ikävä ja maailman ehkäpä suurin seura (sijaitsee kotimaassa) kyselee perään, niin siinä tilanteessa kommentteja voi hieman sävyttää tämä fiilikseni. Näin seura voisi tarjota minulle paluun kotiin.
Arsenalilla oli keväällä 25 pelattua ottelua, joista Dennis oli 11 kertaa avauksessa, tosin Bayernin vierasmatsiin mies ei edes matkustanut. Eli ei nyt ehkä ihan vakiokamaa, mutta noin joka toisessa matsissa avauksessa. Kuuluu luonnollisesti joukkueen ydinryhmään, mutta pelillesesti ei enää niin tärkeä.
Kuvernööri kirjoitti:
Kaikki on ostettavissa Arsenalista ja melkein mistä vaan. Sitten kun kyseessä on vielä Arsenal, joka ON vähävarainen huippuseura, ja jossa huippupelaajat alkavat selvästi vaikuttaa tyytymättömiltä ja joukkueen rinki vielä heikkenee, niin totta helvetissä sieltä ostetaan kuka vaan.
Et voi tosissasi uskoa itsekään, että Henry olisi koskematon. Ei tarvita muuta kuin rahaa.
Ei ole koskematon, ei mielestäni kukaan pelaaja ole. Jos kuitenkaan 50 miljoonaa puntaa ei riitä, niin harvassa ovat ne, jotka enemmän tarjoavat. Sitten vielä tarvitaan Henry halu siirtyä. Vähävaraisuus, tai pieni siirtobudjetti on tosiasia, joka alkaa varmasti parantumaan ensi kauden jälkeen. Mielestäni huippupelaajat eivät ole "selvästi tyytymättömiä", mutta sehän on makuasia.
Kuvernööri kirjoitti:
Ja kapteeni-Vieirahan myytiin, joten eikös hän ollut ostettavissa?
Oli ostettavissa ja mielestäni vaikuttaa siltä, että tämä oli ennakoitu myynti Wengerin osalta. Kaksi vuotta sitten ei ollut.
Kuvernööri kirjoitti:
Ja euro-menestyksen suhteen kommentit ovat tosin olleen päättäväisiä ja toiveikkaita. Tämä siis siinä vaiheessa, kun Pires, Vieira, Henry, Ljungberg, Cole vakuuttivat seurauskollisuuttaan. Nyt on vähän eri tilanne.
Pires haluaisi jatkaa, mutta pitemmällä sopparilla, Vieira myyty, Henry ei käsittääkseni ole valittanut mitään, vaan on vahvistanut vaan sitoutumistaan seuraan vielä tässäkin kuussa. Ljungbergista on vaikea sanoa mitään sen yhden kommentin lisäksi ja Cole on tähän asti ollut Arsun mies henkeen ja vereen, sitten tuli Chelsea-kupru ja nyt ei ole kuulunut enää mitään.
Kuvernööri kirjoitti:
Arsenal on 10 vuotta ollut huipulla, nyt tulee laskusuhdanne ja muutama hiljaisempi vuosi. Ensi kaudelle on ilman Vieiraakin kasassa todella hyvä jengi ja menestys on mahdollista, mutta en usko siihen.
Vielä en jaksa uskoa suurempaan dippiin ja tuleva kausikin voi olla, kuten myönsit ihan menestyksekäs. Joukkueen tilanteesta yleisesti olen sitä mieltä, etten vaihtaisi paikkaa kuin Chelsean kanssa, Poolin ja Manun kanssa pärjätään ihan hyvin.
Jep, kuukauden päästä se taas alkaa, joten kohta olemme taas viisaampia. Kiitokset mielenkiintoisista kommenteista.