Kiinnostaa jonkin verran. Tuskin tulen kaikkia jaksoja katsomaan, mutta jos kotona satun olemaan ilman mainittavaa aktiviteettia niin mikä ettei. Ihan mielenkiintoista kuulla tarinoita biisien takana ja jonkin verran myös sellaisia juttuja artistien elämänvaiheista, joita ei ehkä ole aiemmin tiennyt. Ei mua kiinnosta mikään seksikohuvau, vaan ihan ne elämäntarinat yleensä. En muistaakseni ole itkenyt sarjan aikana, mutta en minä sitäkään häpeäisi, jos jonkin biisin takana on tarina, joka koskettaa minua. Niin maskuliininen en halua koskaan olla, että häpeäisin aitoja tuntemuksiani.
Niin, ja jotkut tulkinnoista ovat olleet oikein hyviä, parhaana esimerkkinä ehkä Sillanpään Cheek-versio. Jukka-Poika ja Juha Tapio olivat viime kaudella mukavanoloisia tyyppejä, jälkimmäinen sellainen, että voisin kuvitella tulevani juttuun myös siviilissä. Ei siinä, että muutkaan mitenkään kusipäisiltä olisivat vaikuttaneet. Uusista on mielenkiintoista nähdä, kuinka joku Wirtanen pistää itsensä peliin vai onko imagonsa vanki. Edelmanin ja Elastisen voisin kuvitella heittäytyvän ihan kunnolla. Loiri on se tyyppi, jota kaikki kuuntelevat nyökytellen ja hymistellen. Koivuniemi halailee varsinkin Elastista tarpeettoman kauan. Vartiainen huokailee kaikki tulkinnat läpi ja on kaikkien mielestä ihana, johon Jenni hymyilee ja kohauttaa hartioitaan lievästi kerta toisensa jälkeen, hali. PMMP-Paula on se, jolta odotan ehkä värikkäintä satsia.