Vain elämää – kovimmat vedot?

  • 172 762
  • 730

Vain elämää – kovimmat vedot?

  • Kaduilla tuulee (Cheek)

    Ääniä: 17 7,9%
  • Rakastuin mä luuseriin (Cheek)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Levoton Tuhkimo (Cheek)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Tinakenkätyttö (Cheek)

    Ääniä: 28 13,0%
  • Giving Up! (Cheek)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Puhelinlangat laulaa (Cheek)

    Ääniä: 34 15,8%
  • Unta en saa (Erin)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Nahkatakkinen tyttö (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Mitä tänne jää (Erin)

    Ääniä: 52 24,2%
  • Vapaa (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Jos menet pois (Erin)

    Ääniä: 19 8,8%
  • Vasten auringon siltaa (Erin)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Pariisi-Helsinki (Kaija Koo)

    Ääniä: 4 1,9%
  • Vanha sydän (Kaija Koo)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Mennään hiljaa markkinoille (Kaija Koo)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Won't Let Go (Kaija Koo)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Katson sineen taivaan (Kaija Koo)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Bum Bum Bum (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Tuhlaajapoika (Neumann)

    Ääniä: 8 3,7%
  • Tuulikello (Neumann)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Moment of Our Love (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Anna mulle tähtitaivas (Neumann)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Valkeaa unelmaa (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Vanha nainen hunningolla (Katri Helena)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Jos mä oisin sä (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Kuka keksi rakkauden? (Katri Helena)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Still Alive /Elossa taas (Katri Helena)

    Ääniä: 15 7,0%
  • Satulinna (Jonne Aaron)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Syytön (Jonne Aaron)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Rio Ohoi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Jippikayjei (Jonne Aaron)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Kylmä ilman sua (Jonne Aaron)

    Ääniä: 54 25,1%
  • Lintu ja lapsi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 22 10,2%
  • Teflon love (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Sinä ja minä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Liekeissä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 69 32,1%
  • Kaunis rietas onnellinen (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 18 8,4%
  • Jealous Sky (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Nuoruus on seikkailu (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 16 7,4%
  • MUU, Mikä siinä on - Kaija Koo, Satasen laina - Neumann tai Autiotalo - Katri Helena

    Ääniä: 8 3,7%

  • Äänestäjiä
    215

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tänään tuli siedettyä koko jakso. Suvi Teräsniskan veto kertoi, miksi kausi edes hitusen minua kiinnosti. Pojot Suville vihdoin.

Suvi Teräsniska, tiesin että on henkeäsalpaavalaulaja, nyt varmasti moni muukin tietää.

Juuri näin. Frendi kysyi minulta ennen tätä tuotantokautta, että kuka näistä tulee olemaan se thö stara. Sanoin hetkeäkään miettimättä, että Suvi. Olen Suvin uraa seurannut aivan alusta lähtien ja todella aktiivisesti ja tämä siksi, että olen yksi niistä jotka Yö-faneina bongasi Suvin jo heti siitä Yön kotisivujen vieraskirja-kirjoituksesta ja sitä seuranneesta Rotuaarin keikasta lähtien. Kun ensimmäisen kerran näin Suvin sooloartistina Tikkurilassa Hotelli Vantaassa, olin täysin puulla (ei Anna, vaikka eilisessä lookissaan saisi koska tahansa hyökätä mun kimppuun) päähän lyöty.

On ollut mahtavaa seurata Suvin uran vaiheita ja kun on koko ajan tiennyt, mm. keikoilla kuullut muutakin kuin iskelmä-Suvia, että tästä naisesta olisi vaikka mihin, niin hienoa oli kuulla ja nähdä eilinen aivan käsittämättömän upea veto. Toi oli jo luokkaa kansainvälinen esitys, ei oltu enää Satulinnassa kuuden muun artistin edessä pikku rantamökissä. Suvi on Suomessa todella suosittu artisti, mutta silti on tuntunut vuosien varrella, että pitäisi olla vieläkin suositumpi siihen nähden miten hyvä hän oikeasti on. Mutta eilisen jälkeen voi sanoa, kuten @Frostbite sen hyvin sanoi, "nyt moni muukin tietää". Olisi kiva mm. tietää Suvin Facebook-ryhmän tykkääjien määrä ennen eilistä jaksoa ja eilisen jakson jälkeen.

Nopea vilkaisu muuten Facebookin Vain Elämää -sivulle. Suvi kerännyt taas eniten tykkäyksiä ja reilut 10000 tykkäystä keränneenä nopealla silmäyksellä taisi lyödä muut artistit vaikka näiden tykkäykset laskisi yhteen : )
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Suvi oli eilisen jakson paras, siitä ei ole kahta sanaa. Kokonaisuudessaan hän on tällä kaudella ollut hieman tylsä. Valinnut laulettavaksi tylsiä biisejä jotka on sovitettu tylsästi. Taidoista se ei ole ollut kiinni missään vaiheessa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
@J.Hotti

Hieman sama minun historiani tämän solistin seuraamisessa. Yön juhlakeikalla Turussa häkellyin, kun areena antoi isot aplodit Suvin alettua vetää osuuttaan biisistä Särkyvää. Omaan makuuni aivan paras suomalainen naisartisti. Pari biisiä kun vielä uppoaa minuun todella syvälle henkilökohtaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ralph

Jäsen
Kuka vitun Miss Li?
Mun pitäisi myös kysyä, että kuka on Pugh Rogefeld. Tuntematon laulaja laulaa tuntemattoman laulajan tuntematonta kappaletta. Ei kyllä herätä tunteita. Ei Teräsniskakaan, mutta sen edes tiedän.

Duettopäivän vedot ovat aina olleet yhtä huonoja. Ei ole yhtään klassikkoa jäänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös