Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Max Talbot Phillysta Coloradoon. Steve Downie Phillyyn.
Downie ja Rinaldo, nice.
Max Talbot Phillysta Coloradoon. Steve Downie Phillyyn.
En minä oikein tiedä, mihin ihmeeseen perustat sellaisen väittämän, että olisi aivan kauhean epätodennäköinen sellainen skenaario, että Islanders sijoittuisi tällä kaudella vaikka sitten sijalle 20. ja ensi kaudella jäisi yhtäältä pudotuspeleistä pois. Taidamme totisesti mieltää Islandersin tason hieman erilaiseksi, koska itse en näe sitä sellaisena täysin pomminvarmana pudotuspelijoukkueena.
Kyllä selvästi joku näkemysero on tasostakin, mutta olennaisempaa on se, ettet nyt tainnut lukea viestiäni ollenkaan jos väität että väittämäni ovat nuo. Islanders ei ole pomminvarma pudotuspelijoukkue, ainoastaan niistä viimeisistä paikoista taistelevista jengeistä yksi vahvimmista. En myöskään väitä että tuollainen skenaario olisi "kauhean epätodennäköinen" (en toki itse niin odota käyvän, mutta se ei ole oleellista), väitän että tuollainen skenaario on epätodennäköisempi kuin se, että joukkue jäisi kerran liigan peräpäähän (no daa-a). Yllättävää kyllä, on todennäköisempää heittää yhdellä nopalla vähintään haluttu silmäluku kuin kahdella nopalla kummallakin vähintään ko. silmäluku. Täten tämän väännön aloittanut näkemyksesi, että tuo varausvuoron siirto-oikeus on Buffalon kannalta hyvä asia, on varsin erikoinen, ellet sitten usko että NYI on joukkueena joku täydellinen heittopussi. Jos näin niin sitten vain agree to disagree.
Mutta tämä tästä, ei viitsi enempää rautalankaa väännellä ja täyttää ketjua jos vastauksena laitetaan vain sanoja suuhun.
Minua tosin vieläkin naurattaa se lauseesi, että on täysin poissuljettua Islandersin olevan tänä kaudella korkeintaan sijalla 20.
Kental ei ole noin kirjoittanut missään vaiheessa. Sinällään ihan hienoa, että fanilla on niin kova usko omiin, että kaikki mahdollinen pystytään kääntämään "oman" seuran eduksi. Jos Buffalo saisi itse päättää, minä vuonna varauksensa käyttää, olisi noille puheille vähän enemmän perusteitakin.
Jos lähtökohta on se, että joukkue sijoittuu alempaan kolmannekseen, jopa kuudennekseen...
Vaan kun se ei missään nimessä ole se lähtökohta, niin nuo muut spekulaatiot ovat aika turhia.
tekstiä
Aika vaikea tuota on yhtään mitenkään muuten tulkita. Voit toki tarkentaa asiaa halutessasi.
Olettaisin, että pointtina tässä on se, että vuonna 2015 on selkeästi parempi mahdollisuus saada joukkuetta (Buffaloa) hyödyntävä pelaaja (McDavid) kuin tänä vuonna (Ekblad?).
Jos vuoden 2015 draft on tasoltaan lähtökohtaisesti valtavasti kovempi, niin eiköhän Islanderskin ole asiasta tietoinen.
Onko seuraavien virkkeiden merkityssisältö sama:
1. Lähtökohta ei ole se, että Islanders sijoittuu alakolmannekseen, jopa kuudennekseen.
2. Islandersin sijoittuminen sijoille 20-30 on täysin poissuljettua.
Ei pitäisi olla kovin vaikea huomata eroa, jos suomea äidinkielenään puhuu. Se, että joku ei ole todennäköistä, ei tee siitä mahdotonta.
Jos Sabres saisi valita, minä vuonna varauksensa käyttää, olisi valinnan mahdollisuus lähtökohtaisesti etu Sabresille. Kun valinnan tekee Islanders, on valinnan mahdollisuus lähtökohtaisesti etu Islandersille. Ei se sen monimutkaisempaa ole.
Varmasti on. Mutta sillähän ei sinänsä ole merkitystä Dissonanssin mielipiteen kanssa. En nimittäin usko, että Dissonanssi olisi taustavaikuttajana Islandersissa... :)
En tiedä kuuluuko waivers asiat tänne, mutta Patrick Kaleta on laitettu waivers listalle. Flyers?
@FriedgeHNIC: Sabres have put Patrick Kaleta on waivers
RT by Antti Mäkinen
@TSNBobMcKenzie: WPG claims Keaton Ellerby on waivers from LA. BUF puts Patrick Kaleta on waivers.
@TSNBobMcKenzie: CGY also puts G Joey MacDonald on waivers.
@TSNBobMcKenzie: CGY also puts G Joey MacDonald on waivers.
Luulisi MacDonaldin kelpaavan jollekin, kelpo luukkuvahti kuitenkin kyseessä. Islanders nappaa Nabbyn aisapariksi? En usko että Poulinista on seuran pitkäaikaiseksi ykköseksi. Myös Oilersia saattaisi kiinnostaa, LaBarbera ja Bachman eivät juuri luottamusta herätä kakkosvaihtoehtoina.
Mutta onko MacDonaldista tuomaan Islesille tai Oilersille yhtään mitään mitä heillä ei jo olisi? Minusta ei ja siksi en usko minkään joukkueen tarttuvan kiinni. MacDonald on ennen muuta epävarma ja kelvollinen kakkonen, mutta ei sen enempää. En oikein näkisi, että Edmonton vahvistuisi MacDonaldin hankinnalla kun ei hän Dubnykia tai välttämättä edes LaBarberaa parempi ole.
Bob McKenzie @TSNBobMcKenzie 18 min
BUF's Patrick Kaleta clears waivers.
@TSNBobMcKenzie 24 min
CAR puts Brett Sutter on waivers.
Roman Horak & Laurent Brossoit --> Oilers
Ladislav Smid & Olivier Roy --> Flames
Bryzgalov to Edmonton #tsn
Aaron Ward twiittaa. Toki "tiesi" myös Iginlan Bruinsiin keväällä.
Mitäs järkeä tuossa oli Oilersin kannalta? Ei siellä kai puolustuksessa varsinaisesti runsaudenpulaa ole pakeista, ainakaan Smidin tasoisista. Lisää treidejä tulossa? Huhuttu treidi Flyersin kanssa?