Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Kyllähän Klingonin ulostaminen mun mielestä tarkottaa sitä, että pakki sieltä on tulossa. Odotellaan.
Kyllähän Klingonin ulostaminen mun mielestä tarkottaa sitä, että pakki sieltä on tulossa. Odotellaan.
Ihan pomminvarmasti tulee pakki lähipäivinä.
Kekäläisen toiminta on vain suuri kupla, ei mitään muuta.
Mutta olihan Virmasella hyviä profiilihankintojakin joita Keklulta ei ole nähty ainuttakaan.
Suurin ero Virmasen ja Keklun hankinnoissa on, että jälkimmäinen ei ole raahannut tänne yhtään läskiä ex-staraa isolla kohulla ja rahalla surffaamaan keskialueella selkä suorana. Toivottavasti linja sen suhteen pysyy!
Oletko unohtanut Tuomas Pihlmanin?
Klingbergin lähtö tuskin oli viesti mistään muusta kuin että kokeilun todettiin epäonnistuneen ja kaveri katsoi parhaaksi hakea uutta lähtöä kotimaastaan.Klingbergin lähtö oli täysin selvä viesti siitä, että vahvistuksia tulee ainakin pakistoon.
Onko tulossa tiedotusta vai joudutaanko tyytymään teksti-tv:n antiin.
Juraj Mikus tepsiin. KHL joukkue Lev Popradin paras pistemies 12+15 tehoilla. Tälläisiä vonkaleita siis markkinoilta on saatavissa joten Kekäläinen ei voi ainakaan vedota siihen etteikö miehiä olisi vapaana. Vahvistuksia odotellessa!
PRKL odottelin enemmän ilmoituksia ja varsinkin tämän kauden täydennyksiä. Täytyisi saada Bob Marleyn hermot ja piippu, jotta rauhoittuisi.
PRKL odottelin enemmän ilmoituksia ja varsinkin tämän kauden täydennyksiä.
Keklu fiksuna miehenä osti Hahlin jatkosopparilla vähän lisää armonaikaa faneilta.
Mä olen jo asennoitunut siihen, ettei sieltä enää ketään tule. Keklu fiksuna miehenä osti Hahlin jatkosopparilla vähän lisää armonaikaa faneilta.
Mä olen jo asennoitunut siihen, ettei sieltä enää ketään tule. Keklu fiksuna miehenä osti Hahlin jatkosopparilla vähän lisää armonaikaa faneilta.