Viestin lähetti fiftyeight
Nyt kun Isaksson on asian valjentanut, niin täytyy vain todeta että näin siinä taas kävi. Kake haluaa itse tulla ja kun sitä kakkossentteriä ei muualta ole saatu, niin kaipa se täytyy tähän tyytyä.
Laituri Kakelle on kuulema tulossa muilta mailta vierahilta, mutta kuka kolmanneksi?
Tietolähteitäsi en tiedä, mutta arvaapa vaan kuulostaisiko tähän hätään hyvältä. Kauppilan olin jo vähän haudannut, kun ajattelin, että Pentti se vaan kyttää ulkomaalaisia ja maksimissaan yksi tulee, jos sekään. Sanonpaha vaan, että jos kukaan ei tule, niin me ollaan hävitty tää peli.
hmmm. Ulkomaalainen kovempi kuin Machulda. Sanonpahan vaan, että jos meidän kakkonen on kovempi keväällä kuin Vopat-Kauppila-Machulda olisi, niin minä lupaan... en minä tiedä, mutta jos tämän jutun on pannut alulle sama kaveri, joka hommasi Cipruksen HIFK:iin ikään kuin Peltosen tilalle, niin se voi olla vaikka kuka.
Minä en usko, että Vopatin, Fagun ja Holman tuovan meidän hyökkäykseen mitään uutta ja ihmeelistä, siis mitään sellaista, että esim. Jokerit olisi tänään kaatunut. Kultasen ja Karalahden poissaolot tuntuivat sitäkin enemmän.