Vahvistuksia tulossa?

  • 242 971
  • 1 446
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Re: Re: Cobol

Viestin lähetti outsider49

Niin, ja sitten vielä muistetaan kuinka lapsellisen helppoa on rikkoa tämä cobolin mainitsema 2 x liigan paras maalintekijä ketju, y.m.s cobolin kehumat hemmot. Yksi kunnon polvitaklaus esmes Pärssiseen niin koko paletti hajoaa siihen.

Jos Pärä/Kibe/Harks loukkaantuu, niin se on ihan vitun sama keitä tänne hommataan. Tässä kohtaa kautta ei noita kavereita yksinkertaisesti voi korvata millään viime hetken hankinnoilla, piste. Ihan sama homma se on muissakin jengeissä, kysypä Oulusta, miten he korvaisivat Viuhkolan tai miten Ilmalassa suhtauduttaisiin Metron telomiseen. Finito, game over sielläkin.

Itse tässä vielä toivon jotain vahvistusta, ehkä monikossakin, mutta olen toisaalta myös sitä mieltä, että kyllä tälläkin joukkueella voi pärjätä. Mestaruus ei ole missään nimessä varma (milloin se on ollut, kellekään?), mutta en minä ainakaan lähde hanskoja tiskiin lyömään. Jessus, mikä luovuttajien kerho.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Penailu

Viestin lähetti Balderis
Aivan kuten niin moni muukin, haluaisin kannun meille pitkästä aikaa, jotta voisi kiekkopiireissä liikkua pystypäin, varsinkin narrien edessä.

Dear Balderis,
kyyyllähän sitä voi pystypäin liikkua vaikka ei kattilaa tulisikaan. Henkilökohtaisesti olen nk. ryminäpronssikannattaja, eli omalla tyylillä vaikka ojasta allikkoon. Näin on liikuttu ainakin meilläpäin, kolmisenkymmentä vuotta itse asiassa. Jos matalana joskus mennäänkin, niin se johtuu aivan muista asioista kuin naapurista:)
 

outsider49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cobol

Viestin lähetti Pärde
Jos Pärä/Kibe/Harks loukkaantuu, niin se on ihan vitun sama keitä tänne hommataan. Tässä kohtaa kautta ei noita kavereita yksinkertaisesti voi korvata millään viime hetken hankinnoilla, piste. Ihan sama homma se on muissakin jengeissä, kysypä Oulusta, miten he korvaisivat Viuhkolan tai miten Ilmalassa suhtauduttaisiin Metron telomiseen. Finito, game over sielläkin.

Itse tässä vielä toivon jotain vahvistusta, ehkä monikossakin, mutta olen toisaalta myös sitä mieltä, että kyllä tälläkin joukkueella voi pärjätä. Mestaruus ei ole missään nimessä varma (milloin se on ollut, kellekään?), mutta en minä ainakaan lähde hanskoja tiskiin lyömään. Jessus, mikä luovuttajien kerho.
Ei ole ihan sama koska IFK'lla ei käytännössä ole 2 eikä oikein 3 ketjuakaan. Ottanet yst.huomioon että play-offsit on ihan eri asia kun esim. eilinen Blues matsi, Blues ei ole tällä hetkellä minkäänlainen tasomittari, ehkäpä huomasit ? Ilmassa ne varmaan korvais Metron Machuldalla, ei mitään suurempia ongelmia, ja katso yst. vielä kerran Kärppien rosteri, ei yhden Viuhkolan tms menetys vielä kuppia kaada vaikka vähän läikkykin yli, ei mitenkään finito. Kaiken viimeksi tässä oli kysessä mikään luovuttaminen, vain pitkän elämän tuoma kyky tunnistaa tosiasiat ja elää niiden mukaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cobol

Viestin lähetti outsider49
Ei ole ihan sama koska IFK'lla ei käytännössä ole 2 eikä oikein 3 ketjuakaan. Ottanet yst.huomioon että play-offsit on ihan eri asia kun esim. eilinen Blues matsi, Blues ei ole tällä hetkellä minkäänlainen tasomittari, ehkäpä huomasit ? Ilmassa ne varmaan korvais Metron Machuldalla, ei mitään suurempia ongelmia, ja katso yst. vielä kerran Kärppien rosteri, ei yhden Viuhkolan tms menetys vielä kuppia kaada vaikka vähän läikkykin yli, ei mitenkään finito. Kaiken viimeksi tässä oli kysessä mikään luovuttaminen, vain pitkän elämän tuoma kyky tunnistaa tosiasiat ja elää niiden mukaan.

Itseasiassa meillä on kaksi kolmosketjua, minkä olet varmasti itsekin huomannut katsomossa istuessasi.

Missä minä väitin Bluesin olleen minkäänlanen tasomittari? Pitää olla aika taikuri, että nuo sanat löytää minun kirjoituksestani.

Korvaavat sitten pelintekijän (joukkueen tärkeimmän, btw) maalitykillä? Yeah, right. Kysyin tätä asiaa yhdeltä Jokerit-kannattajalta:
"kuinka kusessa te olisitte jos Metro loukkaantuisi?Voisiko korvata esim. Machuldalla?"
"Todella pahassa kusessa. Ei voisi."

Kärpillä on kova jengi, mutta Viuhkolan poissaolo näkyisi todella selkeästi "superketjun" luhistumisena.

TPS on sen sijaan todella paha joukkue, siellä ei yhden (edes parhaan) pelaajan puuttuminen hyökkäyksestä välttämättä näkyisi.

Älkää nyt hyvät ihmiset vielä sitä kirvestä kaivoon heittäkö, there's still a lot of hockey to be played.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Paineet mestaruuteen tai ainakin finaalipaikkaan tulee pitkälti siitä, että kolme edellistä kautta HIFK on kontannut liigassa niin alhaisilla sijoituksilla (6 - 10 - 7 ) , ettei sellaista alennustilaa ole nähty lähes 40 vuoteen. Ja kun siinä tilanteessa Pena toitottaa eetteriin, että kestäkää, kestäkää, tämä kaikki väliaikainen nöyryytys palvelee tuota yhtä tärkeää kautta (03-04), jolloin kaikki kärsimykset ja nöyryytykset poispyyhitään muistoistamme mestaruudella... niin pitääkö enää ihmetellä , jos meikäläinen ja moni muu suorastaan vaatii rajua panostusta vielä tämän kauden rosteriin ?

Mestaruutta ei tietenkään voi milloinkaan täysin taata, mutta pyrkimys ja sitoutuminen sen tavoitteluun näkyy mm. näissä pelaajahankinnoissa . Jos nyt ei enää ketään VAHVISTUSTA hommata, voisi tuon täällä faneille tyrkytetyn luovuttajan ja fantasiahockeyn leiman lyödä HIFKin johtoporukan otsaan. Mestaruushan on tottakai nytkin teoriassa mahdollista, jos kaikki menee putkeen. Mutta jos olisi satsattu jengiin viime kausien "taakan" velvoittamalla tavalla, nyt voitaisiin sanoa em. kainon toivomuksen sijaan , että mestaruus on todennäköinen.

PS. toivottavasti jatkossa ei enää HIFKin menestyksestä tingitä useiksi kausiksi sen varjolla, että yritetään "tosissaan" vain kerran esim. viidessä vuodessa.

Toivotaan-toivotaan terveisin ...
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cobol

Viestin lähetti Pärde
Älkää nyt hyvät ihmiset vielä sitä kirvestä kaivoon heittäkö, there's still a lot of hockey to be played.

Ei tässä kukaan kirvestä kaivoon ole heittänyt, mutta pitää olla kykyä erottaa toisistaan tunteet, tahto ja järki, sekä pitää huumori tallessa.

Ensiksi on itsestään selvää, ettemme luovuta koskaan, vaan kaadumme, (jos on pakko), skrinnarit jalassa. Taistelu jatkuu viimeiseen summeriin asti.

Toisaalta pitää pystyä pysähtymään ja analyisoimaan joukkueen kyvyt, ja realiteetit sekä yksilöiden kehityskäyrät.

Kolmanneksi pitää muistaa, että tämä on "vain" jääkiekkoa, jota ei pidä ottaa niin vakavasti, minkä takia pitää pystyä laskemaan leikkiä, ja heittämään huumoria vakavastakin asiasta.

Kyllä tälläkin rosterilla voi saavutta nakkipannun, mutta se olisi hiukkasen helpompaa yhdellä uudella hyväksi todetulla sentterillä, ja tämähän vahvistus ei ole mikään uusi juttu, ja paniikkiiheitto, vaan syyskuusta lähtien tiedossa ollut fakta.

Eli realistisesti ajateltuna voimme tällä rosterilla hyvällä suorituksella kaataa narrit pronssiottelussa. Toive-, ja tahto-maalimassa voimme kaataa Kärpät tai TPS:n finaalissa, jos kaikki natsaa kohdalleen, ja käy vielä vähän munkkiakin.
 

outsider49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cobol

Viestin lähetti Pärde
Itseasiassa meillä on kaksi kolmosketjua, minkä olet varmasti itsekin huomannut katsomossa istuessasi.
/ No niinhän minä vähän yritinkin kertoa sinulle..ei se hyvä ole se kolmonenkaan, mutta jotenkin menettelee.

Missä minä väitin Bluesin olleen minkäänlanen tasomittari? Pitää olla aika taikuri, että nuo sanat löytää minun kirjoituksestani.
/ En nähdäkseni kirjoittanutkaan että niin väitit, vai kuinka ? Tarkoitus oli vaan kertoa ettei eilinen, eikä oikeastaan mikään runkosarjan ottelu vastaa play-offs matsia, sama peli, mutta eri kujeet, jos ymmärrät ?

Korvaavat sitten pelintekijän (joukkueen tärkeimmän, btw) maalitykillä? Yeah, right. Kysyin tätä asiaa yhdeltä Jokerit-kannattajalta:
"kuinka kusessa te olisitte jos Metro loukkaantuisi?Voisiko korvata esim. Machuldalla?"
"Todella pahassa kusessa. Ei voisi."
Kyseessä oli lähinnä kuvitteellinen esimerkki, niin sanoakseni, ettei se Metron poissaolo ole niin paha ole kuin vastaavasti esim Pärssisen, Saavat kyllä kokoon ihan kelvollisen ykkösen siitäkin huolimatta, IFK ei taas ihan ehkä silleen....vai mitä luulet?

Kärpillä on kova jengi, mutta Viuhkolan poissaolo näkyisi todella selkeästi "superketjun" luhistumisena./ Kolmesta HYVÄSTÄ jäljellä olevasta ketjusta löytyy kyllä suht.hyvä korvaaja? Kärpillä plussana hyvä MAALIVAHTI jonka play-offseissa tulet huomaamaan. IFK'lla ei ehkä ihan niin hyvä kuin pitäis.?! ( vrt viime kevät..)

TPS on sen sijaan todella paha joukkue, siellä ei yhden (edes parhaan) pelaajan puuttuminen hyökkäyksestä välttämättä näkyisi.
/ Erittäin totta
Älkää nyt hyvät ihmiset vielä sitä kirvestä kaivoon heittäkö, there's still a lot of hockey to be played./ Näin on
´
Omalta osaltani lopetan tähän. Rauhaisaa viikonloppua
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Asiaa

WPK. Samaa mieltä! Tant Gredulin, en ole samaa mieltä kanssasi. Kyllä voittoa pitää tavoitella ( lue: kannu ), ja olen sitä mieltä, niinkuin näköjään moni muukin, että Fööni ei ole tehnyt riittävästi asioiden eteen, tai pikemmin osannut tehdä. Toisaalta, olisihan se rymistelypronssi jo helvetin paljon enemmän kuin edellisinä kausina ollaan totuttu näkemään. Mutta eletään toivossa vielä. Ja hei, kevät tekee tuloaan. Kylmä bisukka maistuu aina vaan paremmalle, ja naisetkin näyttävät talven jälkeen upeilta.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Asiaa

WPK. Samaa mieltä! Tant Gredulin, en ole samaa mieltä kanssasi. Kyllä voittoa pitää tavoitella ( lue: kannu ), ja olen sitä mieltä, niinkuin näköjään moni muukin, että Fööni ei ole tehnyt riittävästi asioiden eteen, tai pikemmin osannut tehdä. Toisaalta, olisihan se rymistelypronssi jo helvetin paljon enemmän kuin edellisinä kausina ollaan totuttu näkemään. Mutta eletään toivossa vielä. Ja hei, kevät tekee tuloaan. Kylmä bisukka maistuu aina vaan paremmalle, ja naisetkin näyttävät talven jälkeen upeilta.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Helskuta

Taisin sitten lähettää viestini kahteen kertaan. Sori vaan. ( olen niin hermona tästä odottelusta, mitä Pena saapi aikaan)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Helskuta

Viestin lähetti Balderis
Taisin sitten lähettää viestini kahteen kertaan. Sori vaan. ( olen niin hermona tästä odottelusta, mitä Pena saapi aikaan)

Ihan pienenä vinkkinä jatkoa varten, kun painat 'edit', sieltä löytyy "raksi ruutuun" -periaatteella mahdollisuus poistaa viesti. Suosittelen käyttöä.

Aiempaan viestiisi, kyllä sitä voi "kiekkopiireissä" liikkua pää pystyssä ilman mestaruuttakin. Ja kääntäen, jos ei nyt voi niin ei yksi mestaruus kesää tee (ja tähän se hymiö).

Omasta puolestani sanon toki myös sen, että nyt pitäisi panostaa, kun tilaisuus on. Tyhjästä on tietty paha nyhjästä, mutta sitä olisi voinut ajatella jo syksymmällä.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Asiaa

Viestin lähetti Balderis
..... ja olen sitä mieltä, niinkuin näköjään moni muukin, että Fööni ei ole tehnyt riittävästi asioiden eteen, tai pikemmin osannut tehdä.

Tuomio langetetaan vasta kun syytetty on todettu syylliseksi.

Vaikka näyttäisi miltä tahansa nyt, ja pelko on perseessä ja jännitys nousee, niin täytyy antaa työrauhaa The Sir Phenalle 31.1 asti. Tässä vaan itsekunkin kynnet loppuu kesken....:-)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Asiaa

Viestin lähetti Balderis
Kyllä voittoa pitää tavoitella ( lue: kannu )...

Tästä et saa minua erimieliseksi kanssasi, mutta pää pysyy pystyssä ilman mestaruuttakin. On pysynyt ennen, ja pysyy vastakin.

Roberto, kokeile rakennekynsiä. Todella pahan makuisia!
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Asiaa

Viestin lähetti tant gredulin
Tästä et saa minua erimieliseksi kanssasi, mutta pää pysyy pystyssä ilman mestaruuttakin. On pysynyt ennen, ja pysyy vastakin.

Roberto, kokeile rakennekynsiä. Todella pahan makuisia!

Eikö kukaan ole keksinyt erilaisia makuja niihin. Voisi olla punaiset makeat mansikanmakuiset, siniset kirpeän mustikanmakuiset ja liilat mehukkaan luumunmakuiset.... jne.

Kauppa kävisi varmaan hyvin tähän aikaan vuodesta. Voisi sitten napostella niitä ikäänkun jälkiruoaksi. Tapparalaisille olisi oranssinväriset porkkananmakuiset alkuruoaksi.

Nyt on kyllä nimittäin tarvetta erityisen pitkille varakynsille, toisen käden sormien menisi huomenna turkkusessa, ja toisen ensi viikon aikana....:-)

Jaa aito HIFK fani kulkee aina pää pystyssä, riippumatta sijoituksesta.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Machulda

Hifkin sisältä on tänään kiirinyt huhuja Machuldan tulosta.
Sopimus julkistamista vaille valmis...

Narreihin miestä on kovasti oltu viemässä, mutta tällaisia uutisia kuulin tänään hallilta.

Saa nähdä pitääkö paikkansa. Itse en Machuldaa kuitenkaan jengiin halua.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Machulda

Viestin lähetti zaluun
Hifkin sisältä on tänään kiirinyt huhuja Machuldan tulosta.
Sopimus julkistamista vaille valmis...


Samat sanat. Eräässä "turparissa" kuulin samoja ja lisäksi väitettiin, ettei narrit halunutkaan ottaa kun pitäisi pestata miestä myös ensi vuodeksi.... Hm... Tää on taas näitä..
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Machulda

Viestin lähetti zaluun
Hifkin sisältä on tänään kiirinyt huhuja Machuldan tulosta.
Sopimus julkistamista vaille valmis...

Jos HIFK:n sisältä tällaisia kerrotaan, niin onpas siellä hätä kädessä. Varsinkin kun hyvin tietävät, että Machulda pelaa jossain muualla. Mutta minäpä en usko, että tällaiset väärät tiedot ovat HIFK:n sisältä.
 

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Machulda

Mulla ei oo mitään syytä keksiä näitä huhuja.
Kerron mitä kuulen, sitä en tiedä pitääkö paikkansa.

Tossa muutama tunti mulle sitten vain kerrottiin, että Machulda olisi nyt Hifkiin tulossa. Lähteestä sen verran, että käy hallilla melkein päivittäin ja työskentelee Hifkissä. (Minusta tämä oikeuttaa kutsumaan tietoa Hifkin sisältä tulleeksi)

PS. Lähteeni nimi ei ole Pentti
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Machulda

Viestin lähetti cobol
Jos HIFK:n sisältä tällaisia kerrotaan, niin onpas siellä hätä kädessä. Varsinkin kun hyvin tietävät, että Machulda pelaa jossain muualla. Mutta minäpä en usko, että tällaiset väärät tiedot ovat HIFK:n sisältä.

Oletko siis aivan 100% varma siitä että Machulda narreihin (arvaus) siirtyy? Onko sopimus jo allekirjoitettu? Meinaan että kertoihan JHag aikasemmin eräästä pelaajasta joki teki IFK:n kanssa sopimuksen mutta siirtyikin sitten narreihin.

Itse en kuitenkaan huhuun usko (HIFK:hon siirtymisestä). Ihan hyvin mulle kävisi jos totta on, mutta...
 
Viimeksi muokattu:

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Sir Pentin tulo julkisuuteen useaan kertaan viikolla ei luonnollisestikaan ollut sattumaa. Tätä menetelmää käytetään yleisesti liike-elämässä ja politiikassa neuvottelujen ollessa kiivaimmillaan. Tunnettu esimerkki on Kekkosen lausunnot 1975 ETYK:n ollessa käynnissä. Yleisesti ottaen Matikaista arvostetaan SM-liigassa todella paljon ja kuvernöörin jokainen lausunto tutkitaan muissa seuroissa tarkkaan.

Tosiasiassa HIFK:n osalta tilanne on ajautumassa tilanteeseen, jossa uusia hankintoja tarkastellaan todella kriittisesti. Tilanne on tavallaan hullunkurinen ; joukkue menestyy liigassa, ulkomaalaisvahvistus ulkoistettiin, on merkkejä ykkkösketjun lisäksi muidenkin ketjujen piristymisestä. Vopat, Holma, Lehtinen. Samaan aikaan kuitenkin vaaditaan joukkueen vahvistumista, jotta keväällä voidaan taistella tasavertaisesti Kärppien, TPS:n ja Ilveksen kanssa mitaleista. Levokarin tapaus heijastuu myös HIFK:n toimistoon ja pöydällä lepääviin faxeihin., ja saa aikaan uutta mietittävää. Vaikuttaa, että juuri tällä hetkellä on myyjän markkinat. Machuldalle meillä ei olisi käyttöä, mutta onko hän Saipan ainoa kauppatavara ? Onko varmaa, että siellä suunnassa ei ole pelaajia, joilla kaipuuta takaisin isompiin ympyröihin ? Machuldan ura saattaa jatkua Suomen rajojen ulkopuolella puhtaasti rahallisista syistä ja jokeri "emporium" on jäämässä nuolemaan näppejään.

Ennen ensi viikkoa voi odotella esimerkiksi Patrick Huckon tilannetta tutkailemalla. Kaveri on niin HIFK:n näköinen kuin vain voi olla ; iso ja lähinnä italialaisen maantierosvon oloinen pelaaja. Ura on kehittynyt järjestelmällisesti ja viikolla uutisoitiin siirto Ruotsin Elitserieniin, minne Suomestakin on käynyt pelaaja virta viime vuosina. Toinen profiilipelaaja on Yorick Treille. Mies pelaa tällä hetkellä elämänsä kautta kivikovassa AHL-liigassa ja lienee parin kauden sisällä kolkuttelemassa suurempienkin areenojen ovia.
 
Viimeksi muokattu:

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti Q
Ensi viikon mahdollisiin uusiin uutisiin kannattaa valmistautua tutkailemalla esimerkiksi Patrick Huckon tilannetta. Kaveri on niin HIFK:n näköinen kuin vain voi olla ; iso ja lähinnä italialaisen maantierosvon oloinen pelaaja. Ura on kehittynyt järjestelmällisesti ja viikolla uutisoitiin siirto Ruotsin Elitserieniin, minne Suomestakin on käynyt pelaaja virta viime vuosina. Toinen profiilipelaaja on Yorick Treille. Mies pelaa tällä hetkellä elämänsä kautta kivikovassa AHL-liigassa ja lienee parin kauden sisällä kolkuttelemassa suurempienkin areenojen ovia.


Nyt meni kyllä ihan pelleilyksi...Vai että pitäis seurata tollasia pelaajia? Toivottavasti toi sun viestisi ei ollut lupaus.

Ei ole mitään järkeä hankkia jotain epävarmaa "vahvistusta" kun nykyjoukkueellakin voi pärjätä. Todella typerä liike laittaa joku toivotaan, toivotaan -pelaaja pilaamaan joukkuehengen. Olisi kieltämättä aika penamainen hankinta.
 
Viimeksi muokattu:

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katastrofi ei ole vaikka yhtään vahvistusta tälle kaudelle ei tulisi. Jengillä on saumaa mitaleille jos onni on myöten. Täällä on verrattu meidän hyökkäystä TPS:n, Kärppien ja Jokereiden vastaaviin - kyllä me siinä vertailussa jäämme jälkeen selkeästi kapeamman materiaalin vuoksi mutta ottakaa huomioon myös puolustus ja mv. Puolustuksen pitäisi olla meillä vahvin, maalivahtiakaan ei tarvitse vertailussa hävetä eli ei tässä mitään paniikkia ole.

Tilaisuus selkeään mestaruuden tavoitteluun olisi toki otollinen mutta se vaatisi vähintään sen kh:n. Tämä puute olisi toki pitänyt korjata jo aikaa sitten, tosin vieläkään ei ole myöhäistä.

Kumarrus Pentille jos ei lähdetä mukaan tuohon mestaruuden ostamis rumbaan...tarkoitan pelaajien ostelua muista liiga jengeistä pelkästään loppukaudeksi. Moinen touhu tappaa liigan kiinnostavuutta ja arvostusta roimasti. Halveksittavaa touhua.

Jos nyt oletetaan että HIFK jatkaa samalla miehistöllä kauden loppuun niin vähän minuakin kyllä ihmetyttää Spanhelin sopimuksen purkaminen. Mies oli pettymys mutta mahtuisi silti esim. 3-ketjuun kevyesti ja näin ollen vahvistaisi jengiä edes sen hitusen verran.
Miten suhtautuu Aravirta jos joutuu kilpailemaan odotettua kapeamalla materiaalilla - toivottavasti ei käy niinkuin Westerlund/Summanen osaston kanssa että mies kypsyy kun resursseja ei osata käyttää oikein. No, onneksi Aralla on ensi kaudeksi sopimus.

Putominen neljän joukosta pudotuspeleissä olisi kuitenkin naula jonkun arkkuun että sikäli luulisi jotain tapahtuvan ensi viikon aikana.
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti toimittaja
Täällä on verrattu meidän hyökkäystä TPS:n, Kärppien ja Jokereiden vastaaviin - kyllä me siinä vertailussa jäämme jälkeen selkeästi kapeamman materiaalin vuoksi mutta ottakaa huomioon myös puolustus ja mv.
Niinpä. HIFK on tällä kaudella niistänyt kaikki nuo(kin) porukat, joten toivon liekki lepattaa siinäkin tilanteessa, jotta näillä mennään.
Hiukan off-topic, mutta aavistuksen ihmetyttää S. Lindforsin lausunto, jossa todetaan, että ainoa keino menestyä tois puol jokkee, on ryhtyä luistelukilpailuun. Onko fiksua? Kokemusta nopeuskisoista esim. Kärppiä vastaan on, ja tulokset eivät ole olleet aina kovinkaan mairittelevia. Pitäisiköhän meidän enemmänkin keskittyä ottamaan tepsukoilta se vauhti pois ja pakottaa ne pelaamaan petopaitojen pelityylillä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Machulda

Viestin lähetti zaluun
Mulla ei oo mitään syytä keksiä näitä huhuja.
Kerron mitä kuulen, sitä en tiedä pitääkö paikkansa.

Tossa muutama tunti mulle sitten vain kerrottiin, että Machulda olisi nyt Hifkiin tulossa. Lähteestä sen verran, että käy hallilla melkein päivittäin ja työskentelee Hifkissä. (Minusta tämä oikeuttaa kutsumaan tietoa Hifkin sisältä tulleeksi)

PS. Lähteeni nimi ei ole Pentti


Jep, olet aivan oikeassa siinä, että tällaista tietoa on tarjolla, Itsekin olen samat tiedot kuullut ja useampaan kertaan. Mutta voin sanoa tässä vaiheessa vain sen, että Machulda ei HIFK:ssa pelaa keväällä. Ja tämän sanon vain siksi, että ei pettymyksiä tulisi SM-liigan tavoitellumman hyökkääjän siirrosta.
 

outsider49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Machulda

Viestin lähetti cobol
Jep, olet aivan oikeassa siinä, että tällaista tietoa on tarjolla, Itsekin olen samat tiedot kuullut ja useampaan kertaan. Mutta voin sanoa tässä vaiheessa vain sen, että Machulda ei HIFK:ssa pelaa keväällä. Ja tämän sanon vain siksi, että ei pettymyksiä tulisi SM-liigan tavoitellumman hyökkääjän siirrosta.

Millä ilveellä Machulda on "SM liigan tavoitteluin" hyökkääjää kun vain jokerit ja Blues on a.o henkilöstä kiinnostunut ?! P.Matikainen on ilmoittanut ettei kiinnosta, Kärpät taas ettei hinta/laatusuhde kohtaa, Jypi'llä tms ei ole varaa...
henk.koht ottaisin paljon mielummin Sachl'in.
Kirjoitit myöskin "ei pelaa ifk'ssa keväällä" siis taas pelkkä projektipelaaja (vuokra) jokereille play offseihin.. muutenhan olisit revennyt liitoksistasi pidemmän soparin suhteen, eikö ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös