Viestin lähetti -BR-
Hmmm...
Tuli tässä mieleen tämmöinen ajatus (ei siis mikään fakta tai edes huhu), ettei vaan se sena ja kanukki tulisi Lahden suunnalta...
Onhan siellä muutama meidän mies käynyt vierailemassa...
Ja näitä nimiä kun on täällä aikaisemminkin pyöritelty...
No en tähän kyllä oikein usko - ainakaan että ST hankitaan...
Pianhan se nähdään - jos nähdään...
Viestin lähetti Hasse
Jos kanukki josta puhutaan olisi Harold Druken hyppisin kattoon, miestä on pyöritelty aiemmin tällä kaudella suomeen skulamaan. Aiemmin syksyllä, mutta ei tullut sopimusta. Nyt nappasi?
----------------
Ulkomaalaisen alta lähtee Ennemmin Benysek kuin Spanhel luulen? Niin väärin... Itse pidän molemmista. Ekana luopuisin Davesta, jos vain saisi suomalaisen kassarin tilalle.
Viestin lähetti Pärde
Voipi olla, että minäkin hyppisin. Jos nyt ei kuitenkaan puhuttaisi "nimimiehistä" (tuttu vain kiekkoniiloille ja EA Sports -lätkän pelaajille) vaan suhtauduttaisi niin, että sieltä joku noubadi tulee.. =)
Minä olin siinä käsityksessä, että Spanhel meni jo.. Niisk. Toivottavasti eivät ole niin tyhmiä, että luopuisivat Benysekistakin. Puolustus ennen hyökkäystä.
Viestin lähetti Hasse
[ jos Laukkaselle koitetaan saada tilaa se on Benysek.
Laukkanen itse puhui että pääkaupunkiseudulla on kiinnostusta häntä kohtaan.. [/B]
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.
Ifkin puolustus on liigan kovin kunhan saadaan Benysek mukaan.
Benysekin poispäästäminen olisi tyhmempää kuin sopimuksen väsääminen Poro Rajalan kanssa.
Laukkanen totesi tuossa haastattelussa että pk-seudulta on kiinnostusta kahden seuran osalta ja veikkaanpa että seurat ovat Espoosta ja Ilmalasta.
Uskoisin että Laukkanen menee HPK:oon siis mikäli edes päättää jatkaa uraansa.
Viestin lähetti Brewer
Näin juuri , juuri näin ! Minä kun luulin , että kaikki kirjoittajat ovat menettäneet järkensä / vetäneet dullaa tässä ketjussa. Mutta ' Kimmo Kinnunen ' on ainakin kuosissa !
Tuleekohan Lasse Viren IFKhon , kun oli eilen katsomassa matsia ?
ai niin , meinas unohtua . KAIKILLE KENKÄÄ !
Viitsitkö vähän valaista mitä Ifk tekee puolirammalla Janne Laukkasella?! Mä en ainakaan näe minkäännäköistä käyttöä.
Viestin lähetti Borsato
ai niin yks juttu vielä, Kaluunin Janne nähty IFK:n toimistolla miettikääpä sitä !
Viestin lähetti JHag
Muita matsissa nähtyjä: Iiro Järvi ja Seppo Pakola. Paul Högbacka taas nähtiin taksitolpalla Töölöntorin tuntumassa.
Ja!
Viestin lähetti kaizu
Laukkasta en haluaisi minäkään, todella riskialtis hankinta...mut en oikeen ymmärrä, miksi jengi dissaa Kake Kauppilaa, olisi ihan selkee kakkossentteri ? Ainahan sitä voi haaveilla Bednareista ja Kapasista, mutta mutta...
Viestin lähetti JHag
.
Valion kermamainostaan, missä he hämmentävät höyryävää kattilaa ja Päivi sanoo lempeästi Lassea katsellen: "Parhammillaan tää on kun tänne lorautta tilkan spe...siis kermaa"
Sirenhän on ainoa pelaaja Sm-liigassa joka on saanut jäähyn poikittaisesta nenästä.
Viestin lähetti Johannes
Kari Jalonen ampui kerran kiekon vastustajan päätyyn omalta alueelta ja linjatuomari vihelsi pitkän nenän.
Ifkin puolustus on liigan kovin kunhan saadaan Benysek mukaan.
Benysekin poispäästäminen olisi tyhmempää kuin sopimuksen väsääminen Poro Rajalan kanssa.
Laukkanen totesi tuossa haastattelussa että pk-seudulta on kiinnostusta kahden seuran osalta ja veikkaanpa että seurat ovat Espoosta ja Ilmalasta.
Uskoisin että Laukkanen menee HPK:oon siis mikäli edes päättää jatkaa uraansa.
Viestin lähetti Hasse
Laitettiinhan Giroux ulos Calounin tieltä vaikka rosterissa olisi ollut toinenkin vaihtoehto, PH.