Vahvistuksia tulossa?

  • 242 189
  • 1 446
Tila
Viestiketju on suljettu.

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
hmm...

Entäs Laukkanen? Suomeen? Mihin? Tosin puolustus taitaa olla kunnossa verrattuna 2-4 ketjuihin. Tosin jos beny ei ala saada mitään kunnon tulosta niin Lelu vaan hifkiin ja benystä hyvä ulkomaalaispaikka.. Eikös tuolta euroopasta aina joku löydy.

Hifkin hankinnoista kuitenkin joka viides on tuottava. Kannattaahan kokeila.. Tosin jos Pena skouttaa niin loppukauden kakkosketju on varmaankin

Ape - Hedberg
Apen kaveri - Treille- Apen jazz kaveri Porista..

Peukut penalle. Ja parturi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: hmm...

Viestin lähetti Punakone
Entäs Laukkanen? Suomeen? Mihin? Tosin puolustus taitaa olla kunnossa verrattuna 2-4 ketjuihin. Tosin jos beny ei ala saada mitään kunnon tulosta niin Lelu vaan hifkiin ja benystä hyvä ulkomaalaispaikka.. Eikös tuolta euroopasta aina joku löydy.

Tälläainen Laukkanen sisään - Benysek ulos ois kyllä malliesimerkki siitä klassisesta "penailusta". Laukkanen on saletisti Benyä kalliinpi jätkä, pahat polvivaivat vaivaa ja lopettanee viimeistään tän kauden jälkeen.

Mitä "tulosta" muuten Benyltä odotat ? Pisteitä ja maaleja ? Niitä saat kyllä odottaakkin, mutta onneksi lätkäjengissä tarvitaan muitakin kuin maalintekijöitä.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Re: hmm...

Viestin lähetti kaizu
Tälläainen Laukkanen sisään - Benysek ulos ois kyllä malliesimerkki siitä klassisesta "penailusta". Laukkanen on saletisti Benyä kalliinpi jätkä, pahat polvivaivat vaivaa ja lopettanee viimeistään tän kauden jälkeen.

Mitä "tulosta" muuten Benyltä odotat ? Pisteitä ja maaleja ? Niitä saat kyllä odottaakkin, mutta onneksi lätkäjengissä tarvitaan muitakin kuin maalintekijöitä.

Haluaisin todellakin kuulla mitä sinä odotat Benysekiltä. Itse olen ollut puolustukseen enemmän kuin tyytyväinen. Söderholm, Karalahti, Turunen, Kultanen, Kurvinen yms. on tarpeeksi hyvä. Olen nimenomaan sitä mieltä että ongelma on hyökkäyksessä ja sen kapeudessa. Ei yhdellä kentällä voiteta mestaruutta ja siihen tarvitaan uusia hyökkääjiä.

Eli Beny ulos, uusi ulkomaalainen hyökkäjä tilale.


Kirjoitan myöhemmin loppuun...
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
...
La Kings taisi juuri tiputtaa Esa Pirneksen farmiin, ellen ihan väärässä ole... ;-)

Mahtaako kannattaa haaveilla Pirneksestä. Pelimies hän kieltämättä on, mutta tämä kausi on mennyt huilatessa aivotärähdyksen takia. Tais just tällä viikolla palata sairaslomalta ja samantien farmiin. Mikä mahtaa olla pelituntuma ? Toisaalta ei kai se huonompi voi olla kuin meidän 2-4 ketjun miehet....

ps. Toistan edelleen: Melkein kaikki käy paitsi Kauppila.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti Hasse
Haluaisin todellakin kuulla mitä sinä odotat Benysekiltä. Itse olen ollut puolustukseen enemmän kuin tyytyväinen. Söderholm, Karalahti, Turunen, Kultanen, Kurvinen yms. on tarpeeksi hyvä.

Olkoonkin, että puolustus pärjäsi ihan ok Benyn ollessa pois, niin kyllähän sen näki heti keskiviikon pelissä minkätasoisesta kaverista on kyse. Ladislav Benysek on paras ja rutinoitunein puolustajamme omassa päässä ja se on kuulkaas pudotuspeleissä paljon se. Ei missään nimessä pidä luopua Benystä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti Hasse
Olen nimenomaan sitä mieltä että ongelma on hyökkäyksessä ja sen kapeudessa. Ei yhdellä kentällä voiteta mestaruutta ja siihen tarvitaan uusia hyökkääjiä. Eli Beny ulos, uusi ulkomaalainen hyökkäjä tilalle.


Tai sitten hankitaan todellista laatua Vopatin ja Spanhelin tilalle...
Benysekistä luopuminen olisi silkkaa typeryyttä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spanhelista ei kukaan taida maksaa mitään, sillä huolimatta punaisten yltiöpäisestä hehkutuksesta ei Marty nauti kovinkaan suurta respektiä muiden joukkueiden kannattajakunnissa. Roman menisi erittäin todennäköisesti kaupaksi, mutta siinä on kaveri, jota en todellakaan haluaisi nähdä kenenkään vastustajan paidassa... Kääk. The Sir Pentti voisi varautua tervaan ja höyheniin siinä tapauksessa.

'Spoon puolella on avattu syli Bednaria varten. Mielenkiintoista.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: hmm...

Viestin lähetti kaizu
Laukkanen on saletisti Benyä kalliinpi jätkä, pahat polvivaivat vaivaa ja lopettanee viimeistään tän kauden jälkeen.


Mikäs Laukkasen polviin on tullut? Eiköhän kaverin vammat liity kuitenkin enimmäkseen tuonne lonkan seudulle. Kaikki kiinnostuneet voivat sunnuntain tv-pelin yhteydessä kuulla Lelun jatkosuunnitelmat Hämeenlinnasta, Rinkelinmäeltä, jossa kaveri on haastattelussa... miksiköhän siellä..?
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti Sartjärvi
Mikäs Laukkasen polviin on tullut? Eiköhän kaverin vammat liity kuitenkin enimmäkseen tuonne lonkan seudulle. Kaikki kiinnostuneet voivat sunnuntain tv-pelin yhteydessä kuulla Lelun jatkosuunnitelmat Hämeenlinnasta, Rinkelinmäeltä, jossa kaveri on haastattelussa... miksiköhän siellä..?

Nelosen urheilu-uutisten perusteella kaveri ei tällä kaudella liene ihmeempiä piirtoja ole ottamassa missään seurassa, vaikka olikin pasilassa peliä katsomassa. Eipä ainakaan sen perusteella kannata hirveästi odottaa sitä sunnuntaita, jollei puhunu pehmosia. Jätti haastattelun perusteella mahdollisen takaportin auki ensi kaudelle.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin kuitenkin tuntuu, että Pena ei ole hankkimassa vahvistuksia IFK:hon tätä menoa tiputaan Playoffsien ensimmäisellä kierroksella. Onhan se puhunut paljon ja näin, mutta en mä oikein jaksa uskoa mihinkään Hyvösiin ja Santaloihin.
Ja onhan se puhunut ennenkin paljon, mutta vahvistukset on jäänyt tulematta. Spanhelille potkut ja joku kunnon pistenikkari niin alkaa tulosta tulemaan. Mutta ei tällä joukkueella perkele olla missään Finaaleissa...=(
 

HotShot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, mistä sitä koskaan tietää vaikka Pentti olisikin säästänyt siihen vanhaan, mutta jo vuosia sitten jenkki-purukumeista tyhjentyneeseen tukkupakkaukseen vähän niin kuin muilta salassa sitä kuuluisaa hilloa eli rahaa, euroja. Nyt, kun kerran verkotkin on laskettu vesille eihän sitä koskaan voi tietää vaikka jonkinlainen saalis, ehkä joku parempikin yksilö tarttuisi pyydykseen. Tammikuun viimeisenä se jälleen nähdään, tärppäsikö vai oliko verkot laskettu väärille vesille...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Narrit on vahvistanut jengiään kauden aikana Warrinerilla sekä Bergenheimilla, Hodsonia ei vahvistukseksi voine laskea. Blues on hankkinut Bannisterin ja vahvistuksia on vielä kai tulossa. Kärpät on vahvistanut jengiään Tenkratilla. TPS on vahvistanut jengiään. Miten me vastaamme huutoon? Emme millään lailla, ainakin sellainen fiilis mulla on. Kyllähän se näin on että yksi Bednar tekee kevään, tähän jengiin yksi huippukaveri lisää ja meillä olisi jo kaksi kovaa ketjua, tähän on mahdolliskuuksia pakistoa heikentämättä.

Kyllä sieltä budjetista pitäisi sellainen 100.000€ lohjeta... tällä rahalla saa jo todella kovan luokan vahvistuksen.
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvällä munkilla saatamme sen yhden uuden jannun saada,mut en jaksa uskoo että tulisi kahta..vaikka tarvetta olisi.Jos tulee vaikka sentteri,niin mistäs hommataan siihen vierelle tehokkaat laiturit? Pitäis saada se kakkos yv toimimaan ja muutenkin tehoja ketjulle..aika vaikeeta se tulee olemaan jos vaan yksi "vahvistus" tulee.Toki se yksikin kelpaa mainiosti,parempi kun ei yhtään..mutta meidän nykyisistä pelimanneista ei kyllä tehokkaita laitureita enää saa aikaiseksi,onhan ne tehot jo nähty.Ja Bednar/Hyvönen ois aivan loistava hankinta,Bendakin ois ihan tervetullu...mut se meidän fyffe tilanne ja mitä se sallii hankittavan,onkin sitten toinen juttu.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti Sartjärvi
Mikäs Laukkasen polviin on tullut? Eiköhän kaverin vammat liity kuitenkin enimmäkseen tuonne lonkan seudulle.

Jes, sorry vaan. Tässä sitä taas nähdään, ettei pitäis kirjottaa jos ei ole varma faktoista....no, pointti oli kuitenkin se, että Laukkanen olisi riskialtis hankinta näitten vammojensa vuoksi.

Pärde tossa jo osapuilleen vastas, että mitä odotan Benyltä. Eli puollustuspään tarkkaa peliä. Suurin osa näistä meidän parhaista pakeista kun ovat aika innokkaita tukemaan hyökkäyksiä, niin on kiva että on tälläinen oman maalin varjelun erikoismies rosterissa, keväthangilla sellainen on ehdottoman tärkeä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti Kalkun rusakko
Tai sitten hankitaan todellista laatua Vopatin ja Spanhelin tilalle...
Benysekistä luopuminen olisi silkkaa typeryyttä.

Jou, juurikin näin. Siis tuo jälkimmäinen. Ei ikinä pois Benysekiä. Kaveria tarvitaan kun Jere on pelikiellossa, Kurviselta menee selkä, Kultanen loukkaantuu...etc. Panisin kaikki pelimerkit Benysekin, Stathosin ja Harkinsin meilläpysymisen puolesta.

Viestin lähetti tantgredulin
'Spoon puolella on avattu syli Bednaria varten.

Niin meilläkin. Katsotaan kumman syli on auvoisampi :) Pena, vii trast juu.

(Ja miten niin Spanhel ei ole haluttua kauppatavaraa? Ensi kaudeksi ainakin on, sillä mulla on sopimus, veto geelipurkista tarkemmin sanottuna hänen kanssaan, että hän ratkoo meille pleijareissa ainakin yhden ison ottelun. Pannaanko nyt jo kisa pystyyn Spanhel/Kuhta -akselilla pleijareihin?)
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vaikka Hifkin ulkomaanapuja ei ole hirveesti arvosteltu niin heidän tekemänsä maalimäärä (12) on kyllä todella pieni.
Cory Murphy on Ilveksen pakkina tehnyt yksin 14 maalia ja Saipan Peter Sachlkin 12 maalia.

Jos ajatellaan että näiltä Hifkin vahvistuksilta ei paljon maaleja odotettukaan niin sitten voidaan taas kerran kääntää katseet Penttiin ja siihen mitenkä hän on joukkueen koonnut.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sain tekstarin eräältä Jatkoajan kirjoittajista. Siinä luki jotenkin näin: "Penalle kenkää! Bednar Bluesiin." Uskoako vai eikö, siinäpä kysymys. Henkilöllä on kuitenkin JA-uskottavuutta. Ainakin minua alkoi vi***tamaan ja rankasti tekstarin luettuani.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Kempes
Sain tekstarin eräältä Jatkoajan kirjoittajista. Siinä luki jotenkin näin: "Penalle kenkää! Bednar Bluesiin." Uskoako vai eikö, siinäpä kysymys. Henkilöllä on kuitenkin JA-uskottavuutta. Ainakin minua alkoi vi***tamaan ja rankasti tekstarin luettuani.


Minuapa ei harmita laisinkaan, jos homma toteutuu. Voisipa vaikka ketju Tuomainen - Bednar - Caloun olla aika kova. Tuomainen ihan vaan jarruttamassa, että ei tulisi liian tuhoisaa jälkeä! Pistetään nyt kaikki jalat, kädet ja miksei korvatkin ristiin, että kaveri tulisi Espooseen.
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saa pitää paikkaansa,et Bednar eksyy Bluesin riveihin! Tänään oon mielessäni asiaa puinu suurella pettymyksellä,että menettäisimme äijän naapurin ja kilpailijan leipiin..samaan ketjuun vaikka Kohnin ja Calounin kanssa,ei helvettiläinen mitä jälkeä kaverit sais aikaiseksi.Huhua on ollu,mut aina on vaan halunnu sulkea sen pois mielestä ajattelemalla,että ei tuu toteutumaan kuitenkaan..olis aika kova pala sulatettavaks ja miettiä,miksi ei meille tullut?
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Pistetään nyt sitten tännekin sama eli,
N. tunti sitten saapunut tekstiviesti kertoo seuravaa: "Bednar Bluesiin loppukauden kattavalla sopimuksella"....

Tänäänhän jo kerkesin aamupäivällä Bednarin mahdollisen Blues-siirron kumoamaan, mutta hieman ristiriidassahan tämä nyt minun aikaisemman väittämäni kanssa on...

Saas nährä, sano Jutila...

Minä en usko, ennen kuin asiaan saadaan virallinen vahvistus, mutta aika hyvältä tuo kieltämättä Blues fanina kuulostaa...
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä mä juuri pelkäsinkin..nyt näyttää kyllä tosi pahalta ja kai se on vaan yritettävä niellä pettymys jos/kun kaveri teille tulee..paska homma ja en varmasti ole ainut pettynyt fani jota v****taa rankasti tämä Pentin"katsellaan ja tutkaillaan rauhassa,joitain valmiuksia on"ajatusmaailma.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Re: Re: Re: Re: hmm...

Viestin lähetti JHag
Ja miten niin Spanhel ei ole haluttua kauppatavaraa? Ensi kaudeksi ainakin on, sillä mulla on sopimus, veto geelipurkista tarkemmin sanottuna hänen kanssaan, että hän ratkoo meille pleijareissa ainakin yhden ison ottelun. Pannaanko nyt jo kisa pystyyn Spanhel/Kuhta -akselilla pleijareihin?

It's a deal! Kyllä teitä Kempeksiä sitten löytyy joka oksalta...

Mut mieluummin vähän stydimmästä kamasta kun toi hiusgeeli. Vaikka tukkamiehiä ootkin.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ZOOM
Pistetään nyt sitten tännekin sama eli,
N. tunti sitten saapunut tekstiviesti kertoo seuravaa: "Bednar Bluesiin loppukauden kattavalla sopimuksella"....


En ala.

En usko, en halua uskoa, epistä jos noin on.

Se on sitten koko perheen viikonloppu pilalla.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Kempes
Sain tekstarin eräältä Jatkoajan kirjoittajista. Siinä luki jotenkin näin: "Penalle kenkää! Bednar Bluesiin." Uskoako vai eikö, siinäpä kysymys. Henkilöllä on kuitenkin JA-uskottavuutta. Ainakin minua alkoi vi***tamaan ja rankasti tekstarin luettuani.

Otaksun että sinua nimenomaan vituttaa tuo Bednaria koskeva osuus viestissä ? Minua kiinnostaa tuo Penaa koskeva osuus tuossa viestissä vai pitääkö tämä tulkita pelkäksi mielipiteeksi siitä että Bednar olisi menossa Bluesiin ? Vai kaksi eri toisistaan riippumatonta väittämää ? Kysyn ihan vaan siksi että kun Tulosruudussakin sattumalta HIFK:n puolelta SM-liigan tilaa kommentoi poikkeuksellisesti puheenjohtaja eikä tj...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös