Perhana kylmät väreet meni. Hienoa hetkiä ja muistoja. Tällä hetkellä tuosta ei ole jäljellä oikein yhtään mitään. Niin hyvin tätä hommaa on nyt systemaattisesti tuhottu jo useamman kauden ajan. Myönnän, että itsekään ei ole tällä kaudella yksinkertaisesti kiinnostanut lähteä hallille enää entiseen malliin.
Pitäisi muistaa että edustaa seuraa ihan kaikkialla epäsuorasti jos ei suoraan, mitä ikinä tekeekin. Oli se sitten työajalla, tai sen ulkopuolella. Kaikki mitä tekee/sanoo on syynissä. Mikäli olisin yrityksen johdossa ja minun alaiseni jotain tällaista tekisi, loppuisi se hyvin lyhyeen.
Toivottavasti tämä asia käsitellään seuran sisälläkin ASAP, eikä vain keskustelupalstalla kannattajien kettuiluna. Tällaiset asiat voivat suoraan vaikuttaa tulevalla kaudella seuran talouteen. Sepä olisikin mukavaa kun sattuisi kettuilemaan tietämättään vaikka pääsponsorin johtajalle.. Selitäppä se sit miksi kassasta häipyi sievoinen summa rahaa kun pääsponsori vetäytyi..
Juuri näin. En usko, että olen täällä todellakaan ainut, joka on jollain tavalla läheisissä tekemisissä Sportia tukevien yrityksien ja näiden johdon kanssa. Nämä kaikki em. tapahtumat eivät ole ainakaan edistäneet tulevaisuuden kannalta sponsoreiden halukkuutta laittaa eurojaan kiinni Sportiin.
Olisiko mennyt ihon alle kannattajien "Mikko Aho"-veisu eräässä pelissä? Tuntuu, että käy yhden miehen taistelua k###ä otsassa, kun hieman hiertää.
Kyllä. Joku yhden miehen taistelu sillä tuntuisi olevan meneillään. Aivan niin kuin viimeisenä palveluksenaan seuralle ja Sport-yhteisölle haluaisi laittaa ja romuttaa asiat niin huonoon kuntoon, kuin vain mahdollista vielä on.
Osuva veisu sinänsä, siitä pointsit. Missä pelissä tuo tapahtui ja mitä siellä veisattiin, vai nimeä vain ilmeisesti.
Hieno ja osuva kirjoitus. Toivottavasti tämä päätyisi esim. hallituksien jäsenille asti ja ottaisivat tästä oikeasti koppia. Hiltusen osalta olen miettinyt, niin paljon hyvää kuin herra onkin tehnyt, että onko hänellä vähän liiankin kaverilliset suhteet Tomekin ja muutaman muun edeltä mainitun henkilön kanssa, että se kynnys antaa kenkää on todella korkea. Ja ehkä se ei ole Hiltuselle se kaikkien ominaisin toimintamalli, kiekkobisnes muutenkin kun on huomattavasti hektisempää touhua, niin potkujen antaminen on hänelle todella epämielekästä hommaa (okei, kenellepä se helppoakaan olisi).