Tänään oli ainakin edarilla jäävuoro buukattu, klo 10-12, mutta en tiedä, ehkä oli ns vapaaehtoiset treenit.Onko tietoa milloin joukkueen yhteisreenit alkaa? Ensviikolla?
Tänään oli ainakin edarilla jäävuoro buukattu, klo 10-12, mutta en tiedä, ehkä oli ns vapaaehtoiset treenit.
Kyllä, ollut "rauha maassa", mutta eiköhän se pian lähtee rullaamaan taas, Pitsi jo ihan nurkan takana!Sportin osastolla jatkoajassa ollut kyllä hiljaista koko kesän!
Johtunee toki ehkä siitä että joukkue käytännössä oli valmis jo ennen kesää, niin ei kauheasti spekuloitavaa ole ollut.
Kyllä kait sitä vois jo vähän ketjuja "sommitella" :D ketkä vois pelata pitsissä yhdessä yms...Sportin osastolla jatkoajassa ollut kyllä hiljaista koko kesän!
Johtunee toki ehkä siitä että joukkue käytännössä oli valmis jo ennen kesää, niin ei kauheasti spekuloitavaa ole ollut.
Millaiset odotukset Vaasassa Heshkan suhteen? Yllätyin ettei saanut jatkoa Kärpistä, aika varmaa suorittamista lienee luvassa vielä jokusen vuoden verran.Jokos Heshkan pakkipari on ns. lukkoonlyöty?-)
Millaiset odotukset Vaasassa Heshkan suhteen? Yllätyin ettei saanut jatkoa Kärpistä, aika varmaa suorittamista lienee luvassa vielä jokusen vuoden verran.
Itse kyllä odotan, että tulee olemaan pakiston johtaja isolla JIILLÄ. Korkean profiilin hankinta Sportilta pakistoon sekä yleisesti kovan luokan ammattilainen. Kovat odotukset Heshkan suhteen, joten toivotaan että pysyy terveenä ja sitä kautta tulee auttamaan joukkuetta.Millaiset odotukset Vaasassa Heshkan suhteen? Yllätyin ettei saanut jatkoa Kärpistä, aika varmaa suorittamista lienee luvassa vielä jokusen vuoden verran.
Niin, ehkä, itse luulen että tämä svedu Emil Johansson voi olla yllättävän kova, kuitenkin ollut junnu-majussa vakionaama, ja sitten toki vielä tuo suht tuore EHT -"status", käynyt Amerikassa jne. Ja ikä tosiaan vasta 25 v. Viime kausi oli vaikea joo, mutta ilmeisesti tuo HV oli silloin täysin sekaisin.Toki on yksikseen luokkaa "suvereeni" tuossa Sportin pakistossa,
Eihän sitä tiedä vaikka sinne joku pakki vielä tulisikin... mutta määrällisesti kyllä pakisto jo aika täynnä.Jokos Heshkan pakkipari on ns. lukkoonlyöty?-)
Hmm, jo, hyvä kysymys, ja itse olen miettinyt vähän samaa. Viime kaudella J.Keränen oli tietyllä tavalla meidän snaipperi, voitti sisäisen maalipörssin, 13 häkkiä, ja "ainoastaan" 45 peliä plakkarissa. Joten kyllä sinne mahtuis yks snaipperi vielä, helposti.Katselin tuossa, että Sportilla on tällä hetkellä rosterissa vain 15 hyökkääjää. Onko missään kohtaa ilmoitettu, että joukkue olisi valmis? Itselläni on vahva kutina, että tuonne tulee vielä 1-2 hyökkääjää ulkomailta.
Katselin tuossa, että Sportilla on tällä hetkellä rosterissa vain 15 hyökkääjää. Onko missään kohtaa ilmoitettu, että joukkue olisi valmis? Itselläni on vahva kutina, että tuonne tulee vielä 1-2 hyökkääjää ulkomailta.
Mitäs mieltä palstatoverit Axel Holmströmistä? Riittääkö taso ykkösen keskelle, ylivoiman moottoriksi ja johdattamaan Sport pudotuspeleihin?
Toivottavasti, Axel on ainakin ollut helvetin kova prospekti, rooli oli ilmeisesti aika iso esim junnu MM-kisoissa, 14-15 ja 15-16, vaikka joukkeissa oli paljon tulevia Änäri -pelaajia, Alexander Nylander, Adrian Kempe, Dmytro Timashov, Oskar Lindblom, William Nylander, Jacob de la Rose jne. Mutta Holmstömin Amerikan valloitus jäi sitten jostain syystä piippuun.Mitäs mieltä palstatoverit Axel Holmströmistä? Riittääkö taso ykkösen keskelle, ylivoiman moottoriksi ja johdattamaan Sport pudotuspeleihin?
Stålberg-Holmström-KeränenMä uskon, että Axelilla riittää. Toki aikahan sen näyttää lopulta mihin riittää.
Suurempi kysymys on, miten on ajateltu roolituksia ja ketjukoostumuksia ylipäätänsä.
Joku vois vähän sommitella hyökkäyskalustoa miltä se vois mahdollisesti näyttää.