Heh...pakko laita tänne tämä pieni keskustelu pätkä, eli Adler ja MrMac veti aika hyvin...Pat hieman ohi :) :)
No, jooo, tiedän että kausi on vielä kesken jne mutta hyvältä näyttää tällä hetkellä, ja hyvä näin!
PS. pitäisi vielä vetää esiiin se Tommi Taimi-kortti, silloinkin "tiesin" että poika on kova tekijä vaikka alkukausi oli vaikea. :) Haha, no ihan joke totta kai...mielenkiintioisa aikoja!
Der Adler: Jos Sportin scouttaus on epäonnistunut tai ei tiedetään vasta kun viimeinen peli on pelattu, esim Kuusela saattaa hyvinkin olla aivain liekeissä kun tosipelit alkavat.
Pat_Lafontain: Kaikki muu ehkä ja voi varmastikin näin olla, mutta lainaukseeni sanon, että ei ole. En tiedä, mihin perustuu perusoletus, että Kuusela olisi mitenkään erityinen maalivahti. Ehkä siihen, että on saanut pelata liigaa. Mikään statistiikka, tai saatava tieto ei valitettavasti kuitenkaan tue tätä väitettä.
Okei, pelannut Peliitoissa mestistä 10 ottelua kaudella 2010-11 hyvällä 93 prosentilla, mutta mikään muu statistiikka ei taas sitten tätä oletusta tuekaan. Esim taas kausi 2009-10, sama seura ja 20 ottelua prosentilla 86,6%.
Kuuselaa on analysoitu mm. Ketteräksi liikkujaksi, jonka mailapelaaminen on hyvää. Negatiiviseksi taas suoritusepävarmuutta ja ylipelaamista sekä jopa ryntäilyä. Valitettavasti kaikki näkemäni ottelut tukevat tätä väitettä, poislukien ketterä liike, joka on minun silmissäni kyllä ollut enemmänkin todella flegmaattista ja jopa laiskaa sekä ylimielistä elehdintää maalilla. Ei todellakaan jatkoon minun papereissani.
MrMcManaman: Hyvä, että tiedät varmasti, että Kuuselasta ei ole mihinkään. Luulin, että hän piti viime kaudella Peliittoja pystyssä playoffeissa, mutta ilmeisesti olin väärässä. Taisi myös olla joku ihan muu herra, joka torjui Pelicansin hopeakeväänä 9 playoff peliä.