Kyllä mä sanosin Vaasa Cupin näyttöjen perusteella, että siellä poppariosastolla ovat aivan eri herrat, kuin Antti.
Mun silmissä heikompia olivat ja paskimmasta alkaen Kankaanpää, Haverinen, Aaltonen, Tuohilampi ja Lehtinen. Surullisinta on, että Haverista kohtaa oli niin seuralla, kuin faneilla kovia odotuksia, mutta kyllä nyt nöyttäisi siltä, että liike ei vaan taida riittää Mestikseen.
Antti oli paikka paikoin jopa nopea Jukurit-pelissä ja nousi muutaman kerran hyvin jalalla ylös. Haveriselle antaisin aikaa reippaasti. Muistetaan muuan AG81. Raukka näytti eksyneeltä norsulta tonnikalapurkissa, mutta oikealla treenillä ja ajan kanssa miehestä kuoriutui jopa meidän ykköspakki.
Tuohilammesta tiedetään mitä saadaan, mutta kaverit vierellä on kumminkin vaihtunut ja kyllähän kemioiden hakeminen ottaa oman aikansa. Aaltosesta uskon kuoriutuvan meille oma "kimmotimonen". Pieni kokoinen, kiekollinen eikä pelkää puolustaa omiaan. Tulee varmasti siivoamaan maalinedustaa ensi kaudella. Jyrkkiön/Kulmalan tyyppinen kiekollinen liideri kyllä vielä menisi vielä, mutta tuskin on tulossa.
Eniten olen huolissanin meidän sentteritilanteesta. Kuten jo aiemmin olen sanonut ja ylläkin sitä on pohdittu, että meiltä puuttu se "mirolaitinen" puolustavasentterim joka raapisi niitä oman pään aloituksia, ettei siellä olisi aina Kujanpäät & co. väsyneillä jaloilla YV:n tai muun pyörityksen jälkeen.
Toki on takana vasta muutama treenimatsi, mutta pelkoni ovat osumassa toteen Mirrin kohdalla. Hän on varmaan koko Mestiksen yliarvostetuin pelaaja. Sen tietää mihin Mirrinkin kesä on mennyt, treeni ei ole maistunut, kuppi ja muut päihteet kylläkin. Hän ei ole sen tasoinen kaveri, joka pelaa Liigaan pyrkivän joukkueen 2 ensimmäisessä kentässä. Max. 3. sentteriksi.
Kokkalakaan ei ole ihanteellinen 1. sentteri. Kristof tai Aaltonen on ne jotka tuon paikan
voi täyttää. Muuten siellä on edelleen sen VVV:n mentävä aukko.
Hattunen-"VVV"-Nyholm
Kristof-Kokkala-Kivimäki
Piispanen-Kujanpää-Halava
Kiviniemi-Aaltonen-Laaksonen
Seppelin, Elola, Nässlin.
Yksi sentteri olisi erittäin tärkeä vielä saada.