Olisi ihan kova haku tähän tilanteeseen. Kun vapailta markkinoilta ei löytynyt pakkia, niin rahat Kangasalustaan vaan!Ei muuta kuin puhelua tähän suuntaan. Pohjanmaan mies sopisi tuohon hommaan loistavasti. Ja kun sarjataulukkoa katsoo niin miettikää jos puolivälierissä kohtaisivat Sport ja Kiekko-Vantaa... : )
Mä olisin ennemmin jatkanut Räsäsellä, ellei kunnon korvaajaa ollut tiedossa. Millä näytöillä Pajuluomalle annetaan käsiin Mestiksen yksi kärkiseuroista? Ika syö aamupalaksi tämän pojan. Toivon Sportin kannalta olevani väärässä.Ohhoh! Olipahan kova ratkaisu, mutta eittämättä oikea! Nyt vaan rentous peliin ja viiri kattoon.
Mä olisin ennemmin jatkanut Räsäsellä, ellei kunnon korvaajaa ollut tiedossa. Millä näytöillä Pajuluomalle annetaan käsiin Mestiksen yksi kärkiseuroista? Ika syö aamupalaksi tämän pojan. Toivon Sportin kannalta olevani väärässä.
Mä olisin ennemmin jatkanut Räsäsellä, ellei kunnon korvaajaa ollut tiedossa. Millä näytöillä Pajuluomalle annetaan käsiin Mestiksen yksi kärkiseuroista? Ika syö aamupalaksi tämän pojan. Toivon Sportin kannalta olevani väärässä.
Nyt, kun Maukka on vetovastuussa, odotan myös nuorille enemmän vastuuta. Mm. Tikka, miksi ei Saukkokin. Mamban ja Stögön aikanahan nuorille uskallettiin antaa vastuuta. Räsänen antoi hyvin rajalliset näyttömahdollisuudet ja niistäkin useimmiten kiitoksena hyvästä ottelusta pihalle pelaavasta kokoonpanosta. Tässäkin tullee ero. Olen luottavainen tämän suhteen, vaikka kovat pelit ovatkin jo ovella. Saarelan kohdalla tämä päätös tuli valitettavan myöhään.
Mun mielestä Sport voisi tehdä samoin kun Suomen maajoukkue. Joukkue pitää palaverit ilman koutsia ja päättää miten homma hoidetaan himaan. Koutsit vois sitten hieman hoitaa peluutuksia otteluissa. Materiaalista tämän sarjan voitto ei jää kiinni, se on ihan pelaajien halusta riippuvainen voittaa tällä kaudella jotakin. Ehkä joukkue haluaakin kun kaikki on halunnu Sportissa pelata vai miten se meni. Nousupäätös kun saataisiin heti alkuviikosta niin se vapauttaisi varmasti koko joukkueen. Sitä odotellessa ja kohti Kouvolaa.
Kyllähän sen ilman muuta pitääkin olla niin, että halu pelata voittavaa kiekkoa tulee itsestä. Ei valmentajan ensisijainen tehtävä ole opettaa pelaamaan täysillä, sen kun kaikki osaavat halutessaan.
Materiaalistakaan voittaminen ei teillä ole kiinni, mutta sen huomauttaisin että nykyaikana voittavan jääkiekon toteuttamiseen tarvitaan myös edes jonkinlaista pelistrategiaa, jota jokainen pelaaja on sitoutunut noudattamaan.. Siinä se teidän ongelma IMO on.
Tekee mieli verrata Sportia erääseen joukkueeseen Sotshin olympialaisista, jossa ongelmat olivat hyvinkin samanlaisia. Värikin natsaa..
Miksi pitäisi pilata saumat sarjan voittoon keskenkasvuisilla junnuilla joilla ei vaan taso riitä? Vähän realismilaseja päähän Pat.
Luulen, että jos jotkut jatkavat surffailua, niin näytönpaikkoja aukeaa myös junnuille. Tikka olisi oikeastaan paras vaihtoehto tuohon nelossentterin paikalle, jolloin Laaksonen voitaisiin jättää laitaan. Parempi kuin Aaltonen.
Samaa mieltä, että Tikka sopisi hienosti tohon neloseen, mutta Laaksonen on melkeen pakko uhrata sentteriksi, sillä muuta ovat vaan niin hiton surkeita aloituksissa. Laaksonen niitä eniten vie näistä vakiokokoonpanon miehistä.
EDIT: Lisätään vielä, että tässä välissä muutamia todella hyviäkin pelejä pelannut Henrion on ollut tänään ilmeisen surkea. Jatkoajalla vielä todella tyhmä turhautumisjäähy.