Se on varmasti, kuten Zaari kommentoi, mutta tätä UTJ-kommenttia mä en ihan ymmärrä, enkä sulata.
Puhutaan Eren kyvykkyydestä mitä tahansa, niin aika vähän on kuitenkin statistiikkaa hänen epäonnistumistaan, vai kuinka?
Kuusela oli mun papereissa floppi jo häntä hankittaessa, mutta käsitykseni mukaan täysin Räsäsen hankinta. Tätä tukee hänen kommenttinsa, Tötsän julkistuksen jälkeen, jossa hän toteaa saaneensa saaneensa Nupelta hyvää viestiä Kuuselan kehityksestä. Toinen on Luomala, mutta mehän hänen peräänsä huudeltiin ja hän siihen huutoon vastasi. Lisäksi olen ymmärtänyt, että Luomalan signaamisen takana on ollut ulkopuolisia tahoja, joiden "painotuksesta" Luti meille hankittiin. Uskon lisäksi, että Lutin arvo pleijareissa tulee olemaan merkittävä johtajuuden muodossa. Tuohilampi oli itse aloitteellinen, kuten kertonutkin julkisuudessa, mutta hänet Jämsä olisi voinut jättää väliin. Nico Aaltosen statistiikka tuki hänen signaustaan ja osittain hän on myös vastannut huutoon. Loukkaantumiset ovat kuitenkin siivittäneet kauden tulostasoa.
Sekaan mahtuu silti todella hyviä noutoja ja niitä onkin sitten enemmän. Nyholm, Hattunen, Henrion, Kokkala, Kivimäki, M. Aaltonen, Laaksonen, Kristofin jatko jne. Kokonaisuudessa mielestäni hyvän rosterin kasannut ja viimeisenä hyvä trade Vantaan kanssa sekä tietty Tuohimaa, joka saattaa toki olla puhtaasti Valtosenkin käsialaa.
Kyllä mä Ereen luotan ja jos tosiaan Koivistoakin ollaan oltu jo nyt yrittämässä, uskon ensi kaudenkin jengin olevan laadukas. Rahaahan tulee eri kommenttien puitteissa olemaan. Mestikseen 500k€ ja Liigaan 1,5-1,8milj.€. Tuolla saa loistavan rosterin liigaan. Sportilla on vielä se etu muihin nähden, että tunnetaan huomattavasti paremmin Mestispelaajat ja siten osataan napsia halvalla ne rusinat nisusta. Siinä säästyy iso penni, joka taas voidaan kohdentaa kärkihankintoihin.