Vaasan Sport 2013–2014: Kohti unelmaa!

  • 1 059 636
  • 2 993

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika monta jos-sanaa vielä, mutta tulipahan näistä S-Kiekkoon siirtyneistä mieleen. Eli ei varmaan olisi Sportin kannalta yhtäänpöllömpi juttu, jos Seinäjoella pelattaisiin jatkossa Mestistä. Siinä olisi Sportille looginen yhteistyökumppani, jos Sport itse pelaisi liigaa. Lisäksi, jos ankat jatkaa Suomi-sarjassa, niin olisi sopiva polku tarjolla alueen kaikentasoisille pelimiehen aluille.
 

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Aika monta jos-sanaa vielä, mutta tulipahan näistä S-Kiekkoon siirtyneistä mieleen. Eli ei varmaan olisi Sportin kannalta yhtäänpöllömpi juttu, jos Seinäjoella pelattaisiin jatkossa Mestistä. Siinä olisi Sportille looginen yhteistyökumppani, jos Sport itse pelaisi liigaa. Lisäksi, jos ankat jatkaa Suomi-sarjassa, niin olisi sopiva polku tarjolla alueen kaikentasoisille pelimiehen aluille.

Tätähän tässä vähän kaikki toivoisi, ja yksi Sport+S-Kiekko+Virkiä -yhteistyön tavoitteena onkin aikalailla tuo ylläoleva. Red Ducksin sijaan Virkiää toivotaan nousevan Suomi-Sarjaan, mutta eiköhän Red Ducksin Suomi-Sarja paikka riitä meille vaasalaisille.

Seinäjoelta tosin tuota kiekkobuumia vähän kaivattaisiin, enkä itse usko että mahdollisen Mestis-nousun tapahtuessa siellä saataisiin samanlaista buumia aikaan mitä SJK on saanut aikaan. Puhuvat 18 000 ihmistä vetävistä stadioneista ja Suomen suurimmista pelaajabudjeteista ihan tosissaan. Ja ihmiset vielä kehtaavat väittää Vaasassa olevan pohjalaista uhoa..
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seinäjoelta tosin tuota kiekkobuumia vähän kaivattaisiin, enkä itse usko että mahdollisen Mestis-nousun tapahtuessa siellä saataisiin samanlaista buumia aikaan mitä SJK on saanut aikaan.

Toisaalta taas jos ja kun Mestis on näivettymässä farmi- ja puuhastelusarjaksi, niin silloin ns. kyläseura pienemmällä hallilla ja budjetilla voisi hyvinkin pärjätä. Kyllähän seinäjokisistakin varmasti löytyy riittävästi niin jalkapallosta kuin lätkästäkin kiinnostuneita, vaikka seutukunta urheilun saralta onkin tähän mennessä yhdistetty lähinnä pesäpalloon ja painiin.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin, toisaalta runkosarjan voitto toisi mahdollisesti huomattavasti helpomman reitin, jossa avausvastustaja on todennäköisesti Vantaa, kuin aina keväisin kova Jukurit. Toki jälkimmäinen olisi mielenkiintoisempi ja yleisöä vetävä vaihtoehto, mutta pelillisesti huomattavasti kovempi haaste.

Viime vuonna pelleiltiin runkosarjan viimeisissä peleissä laittamalla hyvin junnupitoinen ryhmä --> runkosarjassa sijoitus laski ja muutenkin peli taisi mennä vain enemmän sekaisin --> ensimmäisellä kierroksella pleijareissa lauluun. Opetus on = ei toisteta tänä vuonna samaa.

Turha tässä kaikkien aikojen joukkueella on miettiä mitään helpompia vastustajia. Antaa tulla vaan kaikki mitä tästä sarjasta irtoaa. Kyllä se noutaja tulee sillä helpommallakin reitillä jossain vaiheessa jos on tullakseen. Ainut vain, että jos panostetaan playoffeihin, meitä tuskin pysäytetään, mutta jos panostetaan runkosarjaan, ei ehkä olla niin ylivoimaisia. Ei tässä millään junnuryhmillä tarvitse lähteä, vaan vähän kovemmalla treenillä vaan ja ykkösmiehistöllä yritetään kaivaa loppurunkosarjasta mahdollisimman paljon pisteitä. Kovia pelejä tulossa vielä, joten valmistaa hyvin isoihin peleihin.

Kokoonpanosta muuten samaa mieltä paitsi Laaksonen keskelle, Halava kokoonpanoon ja Aaltonen katsomoon.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kokoonpanosta muuten samaa mieltä paitsi Laaksonen keskelle, Halava kokoonpanoon ja Aaltonen katsomoon.
Täysin eri mieltä tästä. Laaksonen on niin paljon parempi laiturina kuin keskellä, ettei mitään järkeä. Lisäksi saadaan paljon tasapainoisemmat ketjut, kun Hattusen sijaan Kokkalan ja Henrionin kanssa peluutetaan Laaksosta.

Nico Aaltonen nosti viime kaudella Ässissä tasoaan pudotuspeleissä ja sentteröi mestarijoukkueen nelosketjua, en näe miksei se onnistuisi tasoa alempanakin. Nähdäkseni Halava kilpailee pelipaikasta lähinnä Tapion kanssa.

Oikeastaan täysin samaa mieltä diablon kanssa ketjuista. Näyttää perkeleen hyvältä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Täysin eri mieltä tästä. Laaksonen on niin paljon parempi laiturina kuin keskellä, ettei mitään järkeä. Lisäksi saadaan paljon tasapainoisemmat ketjut, kun Hattusen sijaan Kokkalan ja Henrionin kanssa peluutetaan Laaksosta.

En luota Aaltoseen yhtään. Hän on ollut vain varma miinusten keräilijä, vaikka peli onkin näyttänyt paremmalta. Laaksonen taas pelaa loistavasti paikalla kuin paikalla. Viimeksi, kun hän pelasi nelosen keskellä, ei sille ketjulle taidettu tehdä maaliakaan. Haen tässä siis erittäin varmaa ketjua puolustussuuntaan, joka voidaan laittaa jäälle tilanteessa kuin tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Kysymys. Saako Saarela edustaa tarvittaessa S-Kiekkoa esim maaliskuussa, jos ei pelaa siirtoikkunan sulkeutumisen ja sen välillä ottelua Mestiksessä?

Ajattelin vaan, että Marlo Koponenhan tuli pari vuotta sitten Jukureiden riviin finnaleihin ja tämä oli laillista siirtoikkunan sulkeutumisen jälkeen, koska farmisopimus, eikä ollut pelannut.

Ajattelin vaan, että S-Kiekkohan on varmistanut pääsyn karsintasarjaan, jos olen ymmärtänyt oikein ja Sport taas noustessaan liigaan tarvitsee farmin Mestikseen. Sama tietty Halavan kohdalla.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Seinäjoelta tosin tuota kiekkobuumia vähän kaivattaisiin, enkä itse usko että mahdollisen Mestis-nousun tapahtuessa siellä saataisiin samanlaista buumia aikaan mitä SJK on saanut aikaan. Puhuvat 18 000 ihmistä vetävistä stadioneista ja Suomen suurimmista pelaajabudjeteista ihan tosissaan. Ja ihmiset vielä kehtaavat väittää Vaasassa olevan pohjalaista uhoa..

Nyt on pakko kysyä, että missä oot kuullu puhuttavan 18000 katsojaa vetävän futisstadionin rakentamisesta Seinäjoelle? :)

Buumi on tosiaan vaikea saada Sjoelle ilman kunnon olosuhteita. Niihin on ilmeisesti parannusta tulossa lähivuosina, mutta tuntuu, että S-Kiekko on nyt vähän "etuajassa". Juuri noinhan sen tosiaan Pitäis mennä, että Sport Liigaan, S-Kiekko Mestikseen ja Virkiä SS:aan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Pakiksi vain ja jo pelejä alle ennen pleijareita. Kierrätykseen Tuohilampea, Aaltosta ja Gröndahlia.

Olen samaa mieltä, että Lehtinen voisi ottaa Tuohilammen paikan alakerrassa, vaikka parempi hyökkääjänä onkin. Tikka voitti 3/4 aloituksesta lauantaina ja pelasi muutenkin todella hyvin. Lisää vastuuta hänelle. Tuntui tosi hyvältä, kun pitkästä aikaa oma junnu teki noin hyvän sisääntulon. Nyt pitää vaan luottaa kaveriin. Tosin läski Savonlinnalainen ei näin tule tekemään, vaan kaveri lentää varmaan jo seuraavaan matsiin, kuin leppäkeihäs katsomoon. Ääliö, kun on.

Noista kierrätyshommista pakeissa. Itse en kyllä M. Aaltosta alkaisi kierrätäämään, päinvastoin. Kun ei saatu sitä kädellistä lisäpakkia, peluuttaisin näitä meidän varmoja ja hyvällä asenteella pelaavia Uittoa, Aaltosta sekä Heikkistä isommilla minuuteilla, mitä tähän saakka. Varmasti jaksavat.

Manninen on ollut hiukan samantyylinen, kuin Konttinen viime kaudella. Kovilla odotuksilla, mutta ainakin toistaiseksi hajuton ja mauton. Ei tosin isompia virheitäkään, mutta eipä kyllä sankaritekojakaan. Ei ollut vastaus siis leaderpakiksi. Hänet pitäisin kuitenkin ainakin näillä näytöillä pelaavassa kokoonpanossa, myös Gröndahal on parantanut ja oli lauantaina jopa mielestäni todella hyvä. Uskalti jopa haastaakin ja teki niitä kauan odotettuja nousuja naapurin maalille.

Maalivahtiosasto on todella hyvä nyt, kun Tuohimaakin liittyi rosteriin.
Hyökkäksessä nyt osaamista on ollut jo ennestään yhtä paljon, kuin muissa joukkueissa yhteensä, joten siitä homma ei jää kiinni. Hyvillä mielin kohti kevättä. Uskon, että nyt voitetaan TuTo torstaina ja saadaan taas joukkue flow-tilaan. Sen jälkeen Sportille ei löydy kyllä tästä sarjasta vastustajaa, joka neljä voittoa ottaisi seitsemästä pelistä. Tuntuu lähes mahdottomalta.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivottavasti Räpsä laittaa nyt torstaina Tuohimaan sitten maalille TUTOa vastaan. Kuusela on juuri TUTOa vastaan ja etenkin Kupittaalla ikään kuin sulanut joka kerta. Ja tämän lisäksi Ikan pojat tietää miten pelata kun Joonas on maalilla: paljon laukauksia, mielellään ylös koska Tötsä pudottaa polvilleen AINA, ja mahdollisimman paljon reboundeja. Tuohimaan torjutatyyli ei välttämättä ole turkulaisille niin tuttu, eikä TUTO ole päässyt vielä hänen ihon alle niinkuin Kuuselan. Tötsä on pelannut paljon hyviä pelejä ja TUTOakin vastaan löytyy yksi nollapeli, mutta torstain ottelu on niin tärkeä runkosarjan kannalta, että sinne on aivan pakko laittaa Tuohimaa maaliin. Toivottavasti kentällisetkin ovat mallia vanha ja hyväksihavaittu, eikä mallia "kokeillaan ja toivotaan".
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Sport ollut Iltasanomien mukaan Jokereiden Henrik Koiviston perässä, mutta mies valitsi Lukon ensi kaudeksi. Ihme valinta kaverilta tuo Lukko, jossa tuskin saa peliaikaa niin paljon, kun ainsaitsisi, mutta tuskin Sport on ollut perässä, jos ei olisi tarjota liigapaikkaa.

Mielenkiintoista ainakin se, että joukkuetta rakennetaan taustalla tosissaan ja noinkin kovia pelaajia yritetty saada ensi kauden rosteriin. Kyllä se jostain kertoo. Hyvä Ere, että olet jo liikkeellä. Keväällä tulee muuten liian kiire.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport ollut Iltasanomien mukaan Jokereiden Henrik Koiviston perässä, mutta mies valitsi Lukon ensi kaudeksi. Ihme valinta kaverilta tuo Lukko, jossa tuskin saa peliaikaa niin paljon, kun ainsaitsisi, mutta tuskin Sport on ollut perässä, jos ei olisi tarjota liigapaikkaa.

Tuo on kyllä harmi. Olin ajatellut Koivistoa meidän kakkossentteriksi, jos Kokkala on lähdössä Tepsiin, mutta nyt pitää sillekin paikalle löytää uusi mies. Tulisi nyt se kabinettipäätös, niin tietää vähän minkälaista joukkuetta pitää suunnitella.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tulisi nyt se kabinettipäätös, niin tietää vähän minkälaista joukkuetta pitää suunnitella.

Koivisto on niin kova tulevaisuudennimi, että kyllä mä väittäisin Sportin tietävän jo aika paljon, kun tollasia kavereita yrittää naarata. Ei noita divariin voida yrittää houkutella. Harmi tosiaan, että ei saatu ja voihan olla, että Sportilla oli tarjota ainoastaan ehdollinen liigatarjous toistaiseksi. Ihme kiire kaverilla oli kyllä sopimus tehdä Lukkoon. No se meni, onhan noita vielä. Koiviston tyylinen tulevaisuuden pelaaja on juuri se, mitä Sport tarvitsee ensimmäisenä vuotena Liigajoukkueeseen.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sport ollut Iltasanomien mukaan Jokereiden Henrik Koiviston perässä, mutta mies valitsi Lukon ensi kaudeksi. Ihme valinta kaverilta tuo Lukko, jossa tuskin saa peliaikaa niin paljon, kun ainsaitsisi, mutta tuskin Sport on ollut perässä, jos ei olisi tarjota liigapaikkaa.

Mielenkiintoista ainakin se, että joukkuetta rakennetaan taustalla tosissaan ja noinkin kovia pelaajia yritetty saada ensi kauden rosteriin. Kyllä se jostain kertoo. Hyvä Ere, että olet jo liikkeellä. Keväällä tulee muuten liian kiire.

Peliajasta en tiedä, mutta sitä yhtä sorttia Lukolla on laittaa pöytään huomattavasti enemmän.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Näinpä ja tuo "yksisortti" on Sporan akilleen kantapää nyt ja tulevaisuudessa. Toinen on UTJ...

Se on varmasti, kuten Zaari kommentoi, mutta tätä UTJ-kommenttia mä en ihan ymmärrä, enkä sulata.

Puhutaan Eren kyvykkyydestä mitä tahansa, niin aika vähän on kuitenkin statistiikkaa hänen epäonnistumistaan, vai kuinka?
Kuusela oli mun papereissa floppi jo häntä hankittaessa, mutta käsitykseni mukaan täysin Räsäsen hankinta. Tätä tukee hänen kommenttinsa, Tötsän julkistuksen jälkeen, jossa hän toteaa saaneensa saaneensa Nupelta hyvää viestiä Kuuselan kehityksestä. Toinen on Luomala, mutta mehän hänen peräänsä huudeltiin ja hän siihen huutoon vastasi. Lisäksi olen ymmärtänyt, että Luomalan signaamisen takana on ollut ulkopuolisia tahoja, joiden "painotuksesta" Luti meille hankittiin. Uskon lisäksi, että Lutin arvo pleijareissa tulee olemaan merkittävä johtajuuden muodossa. Tuohilampi oli itse aloitteellinen, kuten kertonutkin julkisuudessa, mutta hänet Jämsä olisi voinut jättää väliin. Nico Aaltosen statistiikka tuki hänen signaustaan ja osittain hän on myös vastannut huutoon. Loukkaantumiset ovat kuitenkin siivittäneet kauden tulostasoa.

Sekaan mahtuu silti todella hyviä noutoja ja niitä onkin sitten enemmän. Nyholm, Hattunen, Henrion, Kokkala, Kivimäki, M. Aaltonen, Laaksonen, Kristofin jatko jne. Kokonaisuudessa mielestäni hyvän rosterin kasannut ja viimeisenä hyvä trade Vantaan kanssa sekä tietty Tuohimaa, joka saattaa toki olla puhtaasti Valtosenkin käsialaa.

Kyllä mä Ereen luotan ja jos tosiaan Koivistoakin ollaan oltu jo nyt yrittämässä, uskon ensi kaudenkin jengin olevan laadukas. Rahaahan tulee eri kommenttien puitteissa olemaan. Mestikseen 500k€ ja Liigaan 1,5-1,8milj.€. Tuolla saa loistavan rosterin liigaan. Sportilla on vielä se etu muihin nähden, että tunnetaan huomattavasti paremmin Mestispelaajat ja siten osataan napsia halvalla ne rusinat nisusta. Siinä säästyy iso penni, joka taas voidaan kohdentaa kärkihankintoihin.
 

Rocco

Jäsen
Se on varmasti, kuten Zaari kommentoi, mutta tätä UTJ-kommenttia mä en ihan ymmärrä, enkä sulata.

Puhutaan Eren kyvykkyydestä mitä tahansa, niin aika vähän on kuitenkin statistiikkaa hänen epäonnistumistaan, vai kuinka?
Kuusela oli mun papereissa floppi jo häntä hankittaessa, mutta käsitykseni mukaan täysin Räsäsen hankinta. Tätä tukee hänen kommenttinsa, Tötsän julkistuksen jälkeen, jossa hän toteaa saaneensa saaneensa Nupelta hyvää viestiä Kuuselan kehityksestä. Toinen on Luomala, mutta mehän hänen peräänsä huudeltiin ja hän siihen huutoon vastasi. Lisäksi olen ymmärtänyt, että Luomalan signaamisen takana on ollut ulkopuolisia tahoja, joiden "painotuksesta" Luti meille hankittiin. Uskon lisäksi, että Lutin arvo pleijareissa tulee olemaan merkittävä johtajuuden muodossa. Tuohilampi oli itse aloitteellinen, kuten kertonutkin julkisuudessa, mutta hänet Jämsä olisi voinut jättää väliin. Nico Aaltosen statistiikka tuki hänen signaustaan ja osittain hän on myös vastannut huutoon. Loukkaantumiset ovat kuitenkin siivittäneet kauden tulostasoa.

Sekaan mahtuu silti todella hyviä noutoja ja niitä onkin sitten enemmän. Nyholm, Hattunen, Henrion, Kokkala, Kivimäki, M. Aaltonen, Laaksonen, Kristofin jatko jne. Kokonaisuudessa mielestäni hyvän rosterin kasannut ja viimeisenä hyvä trade Vantaan kanssa sekä tietty Tuohimaa, joka saattaa toki olla puhtaasti Valtosenkin käsialaa.

Kyllä mä Ereen luotan ja jos tosiaan Koivistoakin ollaan oltu jo nyt yrittämässä, uskon ensi kaudenkin jengin olevan laadukas. Rahaahan tulee eri kommenttien puitteissa olemaan. Mestikseen 500k€ ja Liigaan 1,5-1,8milj.€. Tuolla saa loistavan rosterin liigaan. Sportilla on vielä se etu muihin nähden, että tunnetaan huomattavasti paremmin Mestispelaajat ja siten osataan napsia halvalla ne rusinat nisusta. Siinä säästyy iso penni, joka taas voidaan kohdentaa kärkihankintoihin.

Mitkä on Eren saavutukset? Ostanut isolla rahalla Sportiin pelaajia, ilman mitään scouttausta? Ensi kaudella Liigassa tilanne muuttuu. Rahaa on ehkä vähiten Liigajoukkueista, ja silloin pitää osata tehdä asiat juuri päinvastoin kuin nyt. Löytää halvalla hyviä pelaajia. Siitä Erellä ei ole mitään kokemusta. Nythän Sport on saanut käytännössä ne pelaajat ketkä on halunnutkin, pelkästään tarjoamalla isompaa liksaa.
 

Rocco

Jäsen
Kyllähän tuon on rivien välistä saanut lukea jo siitä päivästä alkaen, kun Jokerit ilmoitti hakevansa farmiseuraa Liigasta. Paska juttu, en hyväksy yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mitkä on Eren saavutukset? Ostanut isolla rahalla Sportiin pelaajia, ilman mitään scouttausta? .

Mielestäni niitä tuossa jo luettelin. Mikä ihme sulla on Jämsää vastaan?
Lisäksi perustelisin vielä Jämsän eduksi, että hän on fiksusti hankkinut kaikk muut, poislukien Henrion sellaisia kavereita, joist tiedettiinkin jotain. Meillä ei ole varaa tyhjiin arpoihin ja niistä meillä on kokomuksia ihan tarpeeksi Tammisen ajoilta. Eren saavutuksiin voidaan lisäksi tietysti lukea tämän hetken sarjataulukkosijoitus. Tamminen kaatoi melkeen miljoonan rahaa, eikä saavuttanut runkosarjavoittoa.
 

Rocco

Jäsen
Mielestäni niitä tuossa jo luettelin. Mikä ihme sulla on Jämsää vastaan?
Lisäksi perustelisin vielä Jämsän eduksi, että hän on fiksusti hankkinut kaikk muut, poislukien Henrion sellaisia kavereita, joist tiedettiinkin jotain. Meillä ei ole varaa tyhjiin arpoihin ja niistä meillä on kokomuksia ihan tarpeeksi Tammisen ajoilta. Eren saavutuksiin voidaan lisäksi tietysti lukea tämän hetken sarjataulukkosijoitus. Tamminen kaatoi melkeen miljoonan rahaa, eikä saavuttanut runkosarjavoittoa.
Ereä ihmisenä vastaan ei mitään, vaikka en häntä tunnekaan, mutta sen mitä olen kuullut sisäpiiristä, niin Erellä ei ole juuri mitään kykyä hoitaa UTJ:n hommaa. Sportilla ei ole mitään, siis ei mitään, scouttausta tehty lähialueen junioreista. Sen nyt luulisi olevan ensisijaisen tärkeää, jos Sport meinaa Pohjanmaan joukkueeksi aikoa. Eren taitoja ei ole missään testattu. Ei vaadi erikoisia taitoja soitella kavereille ja lukea agenttien meilejä, ja maksaa hyvää liksaa niille pelaajille kenet seuraan haluaa. Sen pystyy tekemään lähes kuka tahansa, joka tuntee pelaajia nimeltä. Henrion oli ainut riskikaappaus, mutta hänetkin kuulemma myytiin Sportiin sentterinä (!). Ere on siis saanut kannuksensa sillä, että rahaa on ollut, ja sitä on käytetty. Pelaajien markkina-arvosta ei ole tietoakaan. Rahaa on siis kaadettu kaivoon, lähes samalla tavalla kuin Tammisen aikana. Tami vaan hankki vielä nimekkäämpiä ja kalliimpia pelaajia, koska Tami on valmentajana huonompi kuin Räsänen.

Liigassa Ereä ei vaan voi käyttää UTJ:na. Se yhtälö on mahdoton. Rahaa ei ole käytössä, ja silti pitäisi saada laadukkaita pelaajia halvalla.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Näitä on vaikea näyttää toteen puolesta tai vastaan. Mun mielestä tämän kauden Sport on kuitenkin hyvä joukkue ja tuloksetkin viimeaikojen räpellystä lukuunottamatta hyvät. Noista viimeaikojen sähläyksistä on taas vaikea Ereä syyttää, sillä näyttöä on todella laadukkaastakin pelaamisesta.

Mulle on yks hailee, miten pelaajia on scoutattu tai eikö ole lainkaan. Tulokset puhukoot puolesta ja ne kiinnostaa mua. Eikö tää kiekkopiiri muutenkin ole suht sisäsiittoista väkeä? Mun pointti on kuitenkin se, että jos tiedät jonkun palan sopivan palapeliin, miksi et sitä käyttäisi? Tunsit kaverin tai et.

Sitä mä en ymmärrä, miksi nyky Sportia kritisoidaan ja Eren osaamista. Jos Sport olisi esim Jukureiden tavoin kontannut, voisi myös syyttääkin.
 

Rocco

Jäsen
Näitä on vaikea näyttää toteen puolesta tai vastaan. Mun mielestä tämän kauden Sport on kuitenkin hyvä joukkue ja tuloksetkin viimeaikojen räpellystä lukuunottamatta hyvät. Noista viimeaikojen sähläyksistä on taas vaikea Ereä syyttää, sillä näyttöä on todella laadukkaastakin pelaamisesta.

Mulle on yks hailee, miten pelaajia on scoutattu tai eikö ole lainkaan. Tulokset puhukoot puolesta ja ne kiinnostaa mua. Eikö tää kiekkopiiri muutenkin ole suht sisäsiittoista väkeä? Mun pointti on kuitenkin se, että jos tiedät jonkun palan sopivan palapeliin, miksi et sitä käyttäisi? Tunsit kaverin tai et.

Sitä mä en ymmärrä, miksi nyky Sportia kritisoidaan ja Eren osaamista. Jos Sport olisi esim Jukureiden tavoin kontannut, voisi myös syyttääkin.
Niin, Eren onneksi ei ole. Sen takaa juuri se, että Sport on voinut ostaa juuri oikeita osia - isolla rahalla. Jos Sport olisi keskitason joukkue taloudellisilla mittareilla, niin pelottaa ajatella millaista jälkeä olisi saatu aikaan. Mutta fakta on se, että Liigassa Erellä ei tee mitään.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Niin, Eren onneksi ei ole. Sen takaa juuri se, että Sport on voinut ostaa juuri oikeita osia - isolla rahalla. Jos Sport olisi keskitason joukkue taloudellisilla mittareilla, niin pelottaa ajatella millaista jälkeä olisi saatu aikaan. Mutta fakta on se, että Liigassa Erellä ei tee mitään.

Jos ja jos. Sportilla on kaikilla mittareilla parhaat mahdollisuudet hankkia tuttuja/laadukkaita pelaajia tähän sarjaan. Ja mikä parasta, minimissäänkin vähintään puolet hyökkääjistä pystyy todistetusti pelaamaan Liigassa. Olisi vissiin pitänyt hankkia pari kahdestaan kulmassa toisilleen neppailevaa kanukkia niin hommat olis hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös