Kyllähän nämä tuntuvat "terveiltä" sopimuksilta. Hinta tietysti lopulta määrittää sen. Taimi ja Tuohilampi ovat tilastojen perusteella kovempia kavereita kuin Niko Peltola, joten Mestis-pelit luonnistunee ko. kavereilta.
Maalivahtiosasto minua pelottaa. Rossi on hyvin loukkaantumisherkkä. Sen lisäksi hänen hyvän ja huonon päivän ero on mielestäni iso. Aaro Peltonen on saanut osakseen melkoista suitsutusta näillä palstoilla. Olen nähnyt hänen pelejään niin vähän, että minulla ei ole kompetenssia sanoa, onko hype liian suurta taitoihin nähden. Suomalaisen Erno on loistava kiinnitys A-junnuihin. Kaiken kaikkiaan kolmikko on tuntuu tasaiselta ja kilpailuasetelma - jos semmoinen lyödään pystyyn - tulee ruokkimaan kehitystä. Mutta semmoinen tuki ja turva puuttuu. Jos väitän, että molariosasto ei tule olemaan tulevalla kaudella meille montaa pistettä voittamaan, olen aika varmasti oikeassa. Puolustus ei siis saa olla purjeessa kovin montaa ottelua. Jos alakerta pelaa niin kuin sen pitää, veskaritkin hoitanee leiviskänsä.
Mika Kujanpää on tulevaisuuden Patrik Westerback (joskaan ei läheskään yhtä näyttävä), jos hänelle annetaan mahdollisuus kehittyä. No okei on tässä liioittelua mukana. Pattehan on maailman paras sentteri.
Isoin ilahtuminen seuraa kuitenkin siitä, että Red Ducksista tulee pelaajia näytille. Tämä todistaa sen, että ainakin jollain tasolla yhteistyötä on. Pitkään olen luullut, että näillä koutseilla on toistensa puhelinnumerot hukassa. Joskin ei tähän kuvioon välttämättä Huddia ole tarvittu.
EDIT: Kyllähän tässä edelleen toivottavasti miehitetään alempia kentiä. Toivottavasti, jos se 400k euroa meinataan laittaa haisemaan.