Joukkueesta löytyy jälleen kerran Suomalainen ja Tami. Eikö ikinä opita... Eiku, sehän olikin Taimi. Kasvaako Taimesta ensi kaudella lohi, saas nähä.
Aikamoisia evoluution kiemuroita siis luvassa ensi kaudella. Miksi (puun)taimesta pitää kasvaa lohi? Haluatko jo tällä tuntumalla kaverin K-Vantaalle, annetaan pojan ensin näyttää.
Joo, mutta vähän samaa fiilis mulla kuin täällä useammallakin. Ei oikein tiedä mitä tästä nyt on mieltä, kun ei ole tottunut näin nuoriin pelaajiin Sportissa. Erno Suomalainen täytyy kyllä nostaa mielenkiintoisena nimenä esiin, ehkä mukavin yllätys, että tuoreesta maajoukkueväristäkin voi vaihtaa landesportiin. Ei muutakun kokeiluun joihinkin kotimatseihin jo heti syyskaudella, Rossin mä oon nähny. Toisaalta pieni helpotus voi piillä siinä, että nyt pakkien ja muiden pitää opetella Rossin temput. Pelissäkään ei sitten yllätä niin paljon, että puolenmetrin päässä oleva irtokiekko ei kelpaa. Sitten täytyy vain pakin ehtiä hoitamaan karat ennenkuin vastustaja. Rossi ja ex-Suomalainen olivat varsin erityylisiä mokkeja kuitenkin.
Kyllähän noista voi siis Patin linjoilla jotain kasvaakin, kiva nähdä kyllä ekat treenipelit ja millainen on mun sportti...