Väitäkö sä tosissasi, että Sport kaatuu juuri näihin parin kaverin parin tonnin kuluihin? Jos pelaajat ovat nyt se suurin peikko taloudelle, niin sitten vaan pelaamaan ilman koko vitun rosteria.
Eiköhän nuo veljet vakuutuksineen ynnä muiden kulujen kanssa maksa Sportille melkein 15 000 kuukaudessa. Eli melkein 50 000 säästettäisiin myymällä pois. Vai kuinka pienellä palkalla he muka pelaavat?
Joopa joo, homma ei olekaan ihan niinkuin täällä on kirjoiteltu.
Kanukit haluaisivat itse vaihtaa maisemaa(en tiedä miksi?), mutta heistä ei haluta päästää irti.
No pojillehan tuli sitten yhteinen "kuume/flunssa".
Sanoisinpa tähän, että tervemenoa vaan...todelliset joukkuepelaajat.
Ei tainneet olla ihan päästä keksittyjä jutut mitä Dickistä Kouvolan suunnalta kerrottiin?
Pitää muistaa, että Dickensonin ja McGregorin peliminuutit vapautuu nyt jonkun muun käyttöön ja se tullee vaikuttamaan noiden pelaajien esityksiin positiivisesti. Siellä voi moni parantaa ja peliaika yhdistettynä Tammisen poissaoloon tekee toivottavasti eetvarttia. Pisteet korreloi aina myös roolin ja peliajan kanssa.
En ole pitänyt Sportin peluutuksesta missään vaiheessa tällä kaudella. Viime kaudella mentiin tasaisesti neljällä ketjulla, kukaan ei loistanut pistepörsseissä ja lopussa seisoi kiitos. En väitä etteikö Dicky ja Braikku olisi ansainneet peliaikaansa, mutta väitän, että moni muu olisi onnistunut paremmin isommalla roolilla.
Huvittuneena seuraan esim Paten ja joidenkin muiden kende-huntereiden tekstejä. Aivan kuin tyypit olisivat vasta nyt tulleet sivuille. Siis haloo. Yleisesti on tiedetty 2 vuotta että kiville ollaan menossa talouden kanssa. Nyt viimeinkin hallitus näyttäisi ottavan lusikkaa kauniiseen käteen: ovat kertoneet ettei konkurssi ole vaihtoehto. Minä kuulen tämän niin että he itse vastaavat veloista siltä osin kun eivät saa niitä muuten leikattua, hoidettua. Nyt ois syytä vetää henkeä ja uskoa siihen että he osaavat laskea mikä on taloudellisesti paras ratkaisu. Ei luulisi että tiivisti palstoilla viihtyneille tämä talouskurimuksen loppu olisi tullut yllättäen. Luulen että hallistus harkitsee tarkkaan jos on odotettavissa että saadaan lisäpelejä esim Dickenson pitämällä.
Mitähän nappeja täällä on taas jaettu ja miksi mä jäin taas välistä? Onko jengille ruvettu jakaan rauhottavia keskussairaalasta, vai mistä näitä summia oikeen taiotaan?
Itse en jaksa käsittää muuten kuinka on mahdollista että teoriassa vahvemmalla porukalla tällä kaudella ei saada läheskään yhtä hyvää pelillistä tulosta kuin viime kaudella.
Maksat kolme tonnia bruttona pelaajalle (ja uskoisin ulkkareiden saavan enemmän) ja siitä tulee pikkaisen reipas viisi tonnia kuussa menoja työnantajalle. 2 pelaajaa x 3 kuukautta x 5000 euroa on pikkaisen enemmän kuin 15 600 euroa.
Koita vaikka laskimella jos et usko.
B) Miksi otat kolme kuukautta?
Oletko sä nyt aivan varmasti sitä mieltä, että Lou + Bryan, jotka ovat luotettavalta, eli Suutarin taholta ilmoitettu olevan halpoja pelaajia muodostavat puolet, siis p-u-o-l-e-t Sportin pelaajabudjetista. Nyt sit lepäämään ja katotaan huomenna uudestaan.
Loput 25 pelaajaako jakavat sitten jäljelle jääneen 300.000 EUR? Tekee muuten kovat likasta näille Takaloille, Suomalaisille, Sihvosille ja kumppaneille. No tasan ei mene onnenlahjat ja sori vaan pojat, te ootte todella köyhiä. Kannattas mennä nopeesti kortistoon, voisitte sanoa jopa tienaavanne jotain.
Jääkiekkoilijoilla on työsopimus, johon on merkitty sopimuksen kesto. Palkanmaksu ei siis lopu "silloin, kun pelitkin loppuvat", vaan sinä päivänä kun sopimuskin. Standardimallin sopparissa päättymispäivä taitaa olla 30.4.
Toimiihan se kun läsnäolo Suomessa on ratkaiseva tekijä.Onko mahdollista säästää verotuksessa, jos koko kaudeksi tulleet pelaajat lähtisivätkin alle puolen vuoden jälkeen ulkomaille? Artistiveroahan käytetään paljonkin, mutta toimiiko se tällaisessa tilanteessa? En tosin tiedä, onko puolen vuoden raja jo muutenkin ylitetty.
Jos Immonen, Dickenson ja McGregor olivat eilen poissa protestina myyntiaikeille, hamekangasta koko porukalle. Sport ei voi myydä näitä pelaajia ilman näiden omaa suostumusta, joten mikä on ongelma? Jos jannut haluaa pysyä täällä niin miksi ei voi sitten pelata?