Jep, yhdessä rintamassa mennään nyt sitten loppuun asti. Neljästä ensimmäisestä ranskalaisesta viivasta olen täysin samaa mieltä paperan kanssa, mutta viidennessä olen hieman eri mieltä, jos tarkoitat Tamin jatkamista täällä. Minun toivelistallani olisi ensi kaudeksi valmentaja, joka on nimenomaan pelin ja pelaajien kehittäjä. Meillä on tulossa lupaavia a- ja b-junnuja, joita täytyy nyt viedä oikealla tavalla eteenpäin ja kypsyttää sisään edustusjoukkueeseen 2-3 vuoden aikana. En kyllä osaa sanoa, kuka tuo valmentaja olisi. Joitain nimiä mielessäni on, mutta ne nimet ovat varmasti/lienevät Sportille pelkkää haavetta.
Vaikka myös Vepsulla on paikka sydämessäni, niin silti tuli hieman haikea läikähdys, kun luki kuvauksen Vepsun jenkin Lawrence Smithin asenteesta. Kaveri vihaa häviämistä! Voi kun LS kävisi vähän takomassa tätä asennetta maamieheensä Pruddeniin. Jos tuo operaatio ei kestäisi päivänvaloa, niin sitten vaikka yön pimeässä jollain vaasalaisella palokujalla. Kuten täälläkin on sanottu, niin Prudissa on potentiaalia. Toivottavasti edes pleijarit sytyttävät kaverin. Tuo Prudin pelipaikka ja -aika synnyttää ainakin minun mielessäni pienen ongelman. Toisaalta Prud voisikin syttyä pelaamaan, mutta toisaalta hänen peliaikansa syö tn. Hakomäen ja Hietaharjun peliaikaa. Kaverit kuuluvat ehdottomasti pelaavaan kokoonpanoon ja onhan heissä myös palanen organisaation tulevaisuutta.