Tuokkola välillä hieman epävarma, kuten aiemmissakin peleissä.
Tuokkolan torjuntaprosentti 82,35 ei kyllä loista, mutta mun mielestä Tuokkola oli todella hyvä. En sit tiedä, kuinka jäätävä hän voikaan olla parhaimmillaan.
Sportin ekalle ja kolmennelle ei Tuokkola kyllä voinut mitään. Se toka oli sellasta survomista, että ei oikeen osaa sanoa, mitä siinä tapahtui. Sinne vaan lirui. No kotisivujen highlightseistahan noi näkee sit paremmin.
Rossi sen sijaan oli taas tavan pompottelija. Ei oikeastaan mitään haltuun, vaan vaarallisesti eteen. Mun silmissä Rossin otteet ei ole koko Sport-urakan ainakan kehittyneet pätkääkään ja itse antaisin nuorelle Peltoselle mahdollisuuden Pata-pelissä, jos Jaska ei kerran voi pelata.
Itse suhtauduin kriittisesti Kuusiston sopivuutta kanukkien laidalle, mutta ainakin tänään meni todella hyvin. Oikeastaan junnuketjun lisäksi ainoa, joka sai jatkuvasti hämmennystä JYP-päädyssä.
JYPillä oli vielä todella paljon virheitä pelissä ja aikas monta maalipaikkaa hukkasivatkin. No kauden alkuun on toki vielä matkaa, mutta kyllä noista virheistä saa liigassa maksaa karvaasti.
Ei Sport huono ollut tänään lainkaan. Ihan hyvin laittiin kampoihin, mutta onhan noilla ja pitääkin olla iso ero. JYP:n pelityyli ei kyllä ainakaan muhun uppoa. Tehokasta ja hyväähän se on, mutta ei viihdyttävää. JYP ei taklaa, tai tule taklatuksi. Pysyvät todella hyvin erossa laidoista, mutta ainakaan muhun ei tosiaan uponnut lainkaan. No makuasioita sano mäyräkoira, kun palejaan nuoli ja tehot ne kait puhukoon puolestaan.
JYPin parhaat. Mjaa-a. Kaikki pelas aika hyvin. Jonne Virtanen (??) numerolla 29 oli aika Mestis-kamaa poislukien kokonsa, muut olivat, mitä mestareilta olettaa saattaakin.
Sportin parhaat olivat ehdottomasti Dickenson, Suonpää, Kuusisto ja kuten Kuusisto Dickensonille huuteli mäkrekori. Myös E`holle oli yllättävän hyvä ja viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä koko junnuketju. Jäätävä suoritus nuorilta. Mestiksessä pojat voidaan heittää kehiin, koska vaan.
E: Katsojia 1680. Ihan hyvin treenimatsiksi ja torstaille. Huomenna sit se 3000+ ja Ässiä pataan.
Rossi on mennyt valtavasti eteenpäin
E2: Mitä peliä sä olit kattomassa?