MäkSisäkumi
Jäsen
Taisi olla liian raskasta joulua, kun kattokin meinaa tulla sisään. Sama olisi tosin voinut käydä Kisapuiston hallissakin...
Kyllä nuo putket on ihan teräsputkia. Ei alumiinisia iv-putkia ole.Kookkaita nuo putket ovat, mutta toisaalta alumiini on kevyttä ja pyöreä muoto lienee vaimentanut osaltaa iskujen vaikutusta.
Näyttää makoilevan valokiskon päällä ja kisko taipunut melkoisesti. Melkoista touhua hallin vastaavilta.Kyseinen ilmastointiputki oli hajalla jo perjantaina Sport-Tappara -ottelussa. (linkki kuvaan)
Näyttäisi olevan katossa kiinni kahdella kierretangolla, ja putki makaa U:n muotoisen tukiraudan päällä.
Onnea oli, että putki on valokiskojen yläpuolella, ja tuossa kohdassa vielä poikittainen kaapelikisko on kiinni kaikissa valokiskoissa, niin ei ole vapaapudotuksella tullut alas.
Se vaan näyttää siltä kun tuosta kulmasta katsoo.Näyttää makoilevan valokiskon päällä ja kisko taipunut melkoisesti. Melkoista touhua hallin vastaavilta.
Kyllähän se aivan selvästi pötköttää sen valokiskon päällä. Ja melkoisen mutkalla se kisko on.Se vaan näyttää siltä kun tuosta kulmasta katsoo.
Trust me, olen käynyt hallissa varmaan tuhat kertaa, ja tiedän tarkasti missä se putki menee ja missä ei.Kyllähän se aivan selvästi pötköttää sen valokiskon päällä. Ja melkoisen mutkalla se kisko on.
Päätöksenteko huomenna?No huhhuh. Onneksi hengen menetyksiltä ilmeisesti vältyttiin. Järkyttävää. Toivottavasti tämä antoi ymmärrystä ja vauhtia huomiseen saneerauksen päättämiseen.
Laitan tähän ihan selvyyden vuoksi pari kuvaa. Toisessa näet sen, missä pudonnut osa on, näet miten poikittain menevä kaapelikisko on vaakasuorassa, ja lamput siinä kiinni.Kyllähän se aivan selvästi pötköttää sen valokiskon päällä. Ja melkoisen mutkalla se kisko on.
Mä tarkoitan tuota aivan yläreunassa näkyvää kaukaloon nähden poikittain olevaa putkea. Se kyllä makaa valokiskon päällä.Trust me, olen käynyt hallissa varmaan tuhat kertaa, ja tiedän tarkasti missä se putki menee ja missä ei.
Kyllä. Kaupunginhallitus on sen hyväksynyt ja valtuusto tekee esityksen pohjalta tänään päätöksiä. Toivottavasti epäröivät nyt ymmärtävät mistä päättävät.Päätöksenteko huomenna?
Melkoinen sattuma. Onneksi kukaan ei kuollut tuossa.
Kyllä nuo putket on ihan teräsputkia. Ei alumiinisia iv-putkia ole.
Onneksi vakavat loukkaantumiset vältettiin.
Oliko se muuttohaukka niin suunniteltu? Se ei mulle vielä sellaiseksi ollut selkiintynyt.
Kuka helvetti tossa videolla ivallisesti nauraa sen jälkeen, kun juontaja on kysynyt hoivahenkilökuntaa paikalle?
Kuka helvetti tossa videolla ivallisesti nauraa sen jälkeen, kun juontaja on kysynyt hoivahenkilökuntaa paikalle?
Tais kumminkin olla ihan hevi muija.Hevi äiä. Äiät ei tarvii hoitoa, eikä niitä satu. Ne kuuntelee heviä ja pukeutuu mustaan koska ne on äi'iä.
Ei muuta kuin Kokkolaan seuraavat Sportin liiga matsit! Näkisipä täälläkin liiga kiekkoa...