Välierät 2015: KooKoo – TUTO Hockey

  • 48 615
  • 316

Steus

Jäsen
Onko sulla tarkempaakin tietoa annettavana tästä? Ei tietenkään. Olis vaan kiinnostanut.
Jutunhan on kirjoittanut mikkeliläinen Iltalehdelle juttuja tehnyt (freelancer-?)toimittaja, jolta en löytänyt yhtään aiempaa juttua urheiluun liittyen nopealla googletuksella, mistä lie juttuvinkin tähän huikeaan skuuppiin saanut..? Onko sinulla arvauksia? IP-asiassa voidaan luottaa vanhaan tietoon esimerkiksi Kouvolan Sanomien kommenttikentän IP-osoitteissa, lätkäuutisissa suurin osa "KooKoo-fani vuodesta 1861, EI ENÄÄ!"-nimimerkkien negakommenteista tulee Mikkelin suunnalta.

Onhan kyseinen heitto toki rumasti sanottu ja julkinen anteeksipyyntö on paikallaan, mutta turha tätä juttua on käydä paisuttelemaan. Mielestäni koko ottelusarjan ajan liikaa huomiota on mennyt pelin ulkopuolisiin asioihin! Ihan rehellisesti voin sanoa, että nyt olen kaivannut edes paraspelaajamaista ylianalysoivaa & psuedo-oivaltavaa tekstiä peleistä tämän kaiken muun "huppapupan" tilalle. (hrr, kylmät väree kulki selkää pitkin kun kirjoitin tuon)
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iltalehden jutun on kirjoittanut mikkeliläinen freelance-toimittaja Kari Kauppinen:

Kari Kauppinen, toimittaja, valokuvaaja, Mikkeli | Freeluettelo

Juttu ei varmaankaan kiinnosta ketään muita kuin edellä mainittuja muutamaa sähköpostiviestittelijää.

IP-asiassa voidaan luottaa vanhaan tietoon esimerkiksi Kouvolan Sanomien kommenttikentän IP-osoitteissa, lätkäuutisissa suurin osa "KooKoo-fani vuodesta 1861, EI ENÄÄ!"-nimimerkkien negakommenteista tulee Mikkelin suunnalta.

Tämähän on aika laajalti tiedossa, että käytännössä kaikki Kouvolan Sanomien sivulle tulevat KooKoota koskevat negatiiviset usein jopa täysin ala-arvoiset viestit tulevat pääosin Mikkelistä ja useimmiten jopa yhdestä ja samasta IP-osoitteesta eri nimimerkeillä. Juurikaan kukaan Kouvolassa ei suhtaudu kyseisiin viesteihin kovinkaan vakavasti, koska useimmat tietävät viestien johtavan mikkeliläiselle sylttytehtaalle,
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni koko ottelusarjan ajan liikaa huomiota on mennyt pelin ulkopuolisiin asioihin! Ihan rehellisesti voin sanoa, että nyt olen kaivannut edes paraspelaajamaista ylianalysoivaa & psuedo-oivaltavaa tekstiä peleistä tämän kaiken muun "huppapupan" tilalle. (hrr, kylmät väree kulki selkää pitkin kun kirjoitin tuon)
No jaa. Playoffiseissa varsinkin nämä pelikirjalässytykset ja muut asiat voidaan jättää jo taakse, koska kyseessä on täydellistä psykologista sodankäyntiä ja henkisten/fyyisten-aspektien taistelua. Lehkonenkin totesi ennen eilistä peliä hyvin, kun kyseltiin, että mitä tässä nyt koutsi voi edes ylipäätään tehdä:

@ Suomikiekko:

– Pelata ollaan saatu paljon ja pojatkin ovat saaneet omakohtaisen kokemuksen siitä, että kannattaa kesällä pistää pohjat kuntoon, että jaksetaan sitten keväällä pelata.
Valmentajan työ on pudotuspeleissä Lehkosen mukaan lähinnä videoiden katselua.
– Pojat pelaa ja valmentajat valmentaa. Tämä valmentaminen on paljon helpompaa, kun ei tarvitse paljon motivoida.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jutunhan on kirjoittanut mikkeliläinen Iltalehdelle juttuja tehnyt (freelancer-?)toimittaja, jolta en löytänyt yhtään aiempaa juttua urheiluun liittyen nopealla googletuksella, mistä lie juttuvinkin tähän huikeaan skuuppiin saanut..? Onko sinulla arvauksia? IP-asiassa voidaan luottaa vanhaan tietoon esimerkiksi Kouvolan Sanomien kommenttikentän IP-osoitteissa, lätkäuutisissa suurin osa "KooKoo-fani vuodesta 1861, EI ENÄÄ!"-nimimerkkien negakommenteista tulee Mikkelin suunnalta.

Onhan kyseinen heitto toki rumasti sanottu ja julkinen anteeksipyyntö on paikallaan, mutta turha tätä juttua on käydä paisuttelemaan. Mielestäni koko ottelusarjan ajan liikaa huomiota on mennyt pelin ulkopuolisiin asioihin! Ihan rehellisesti voin sanoa, että nyt olen kaivannut edes paraspelaajamaista ylianalysoivaa & psuedo-oivaltavaa tekstiä peleistä tämän kaiken muun "huppapupan" tilalle. (hrr, kylmät väree kulki selkää pitkin kun kirjoitin tuon)
Aa okei. En minä lähde mitään arvailemaan. Enkä lue myöskään Kouvolan "KooKoo voitti 0-3" Sanomia, joten niistäkään ympyröistä en tiedä. Ja analyysejä et nyt ole saanut, koska pelejä ei missään näytetä. Ja, voisithan sinä toki itsekin kertoa jotain pelistä, jos osaisit :)

Juttu ei varmaankaan kiinnosta ketään muita kuin edellä mainittuja muutamaa sähköpostiviestittelijää.
En ole edellä mainittu viestittelijä, mutta näyttääpä juttu olevan juuri nyt Iltalehden luetuin urheilu-uutinen ja koko lehden neljänneksi luetuin skuuppi :)
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
En ole edellä mainittu viestittelijä, mutta näyttääpä juttu olevan juuri nyt Iltalehden luetuin urheilu-uutinen ja koko lehden neljänneksi luetuin uutinen :)
Mikkelissä luulisi olevan tähän tyytyväisiä, että edes joku Jukureihin liittyvä uutinen kiinnostaa muitakin kun 1200 peleissä käyvää Mikkeliläistä.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikkelissä luulisi olevan tähän tyytyväisiä, että edes joku Jukureihin liittyvä uutinen kiinnostaa muitakin kun 1200 peleissä käyvää Mikkeliläistä.
No näin juuri. Itse olen ainakin tyytyväinen että Mestis kiinnostaa iltapäivälehdissä! Kyllä pleijareihin on aina kuulunut muutkin kuin tylsät analyysit kaukalosta.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Iltalehtikin on huomannut asian. Olihan tuo todellä törkeästi sanottu.
Onhan Säteri noita tanssityttöjä eri halleissa nähnyt, joten kai hänellä on näkemystä asiaan, Asian ilmaisu ei vaan ollut ihan korrekti.

Minusta Tovereiden cheerleaderit ovat liikunnallisesti, muodollisesti sekä positiiviselta asenteeltaan hyviä. Tuusa viitsisitkö laittaa noista Mikkelin tytöistä videoklippiä niin voitaisiin arvioida Säterin puheiden totuudenmukaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Onhan Säteri noita tanssityttöjä eri halleissa nähnyt, joten kai hänellä on näkemystä asiaan, Asian ilmaisu ei vaan ollut ihan korrekti.

Minusta Tovereiden cheerleaderit ovat liikunnallisesti, muodollisesti sekä positiiviselta asenteeltaan hyviä. Tuusa viitsisitkö laittaa noista Mikkelin tytöistä videoklippiä niin voitaisiin arvioida Säterin puheiden totuudenmukaisuutta.

Heh,nyt ollaan ytimessä!On tää hauskaa,mielellään jos sais vielä mitoilla,kasvo- ja vartalokuvat erikseen,kiitos...!Dramaattisintahan tässä tosiaan on se,että Säteri on todennäköisesti tosiaan oikeassa....!Tää aihe on täyttänyt tarkotuksensa kyllä,sen verran makeita nauruja tässä on saanut,ei puutu kun,että joku tanssijoista on Tuusan tytär ja kunnianloukkaussyyte on jo jätetty!
 

TOVERIT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Juu ytimessä ollaan! Säteri on Säteri ja välillä voi vähän läikkyäkin, mutta näitä selostuksia jaksaa kuunnella ja kuuntelee mielellään. Ei tietysti uppoa kaikille, mutta ei tarvitsekaan. Mitään steriiliä lässytystä en ainakaan itse jaksa kuunnella.
Ei muuta kuin munarikasta pääsiäistä kaikille - myös sinne Mikkelin suuntaan!
 

hil

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Bromwich Albion, Primeira Liga e Segunda Liga
Tämähän on aika laajalti tiedossa, että käytännössä kaikki Kouvolan Sanomien sivulle tulevat KooKoota koskevat negatiiviset usein jopa täysin ala-arvoiset viestit tulevat pääosin Mikkelistä ja useimmiten jopa yhdestä ja samasta IP-osoitteesta eri nimimerkeillä. Juurikaan kukaan Kouvolassa ei suhtaudu kyseisiin viesteihin kovinkaan vakavasti, koska useimmat tietävät viestien johtavan mikkeliläiselle sylttytehtaalle,
Tämä kysymys voi paremmin kuulua tuonne Löytyykö tietokone-experttejä? keskustelun puolelle mutta koska täällä näytään asioista tietävän niin kysyn nyt täällä: Mistä tai miten te näette noita ip-osoitteita? Kävin äsken varta vasten kouvolansanomat.fi -sivustolla ja ainakaan käyttämilläni käyttöjärjestelmä-selainkombinaatioilla niitä ei näe. Entä voisiko sillä olla tekemistä tämän ip-osoitteiden mikkeliläisyyden kanssa kun Kouvolan Sanomat siirtyi joku aika sitten mikkeliläisomistukseen, olisiko kaikki liikenne reititetty Mikkelin kautta?
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tää aihe on täyttänyt tarkotuksensa kyllä,sen verran makeita nauruja tässä on saanut,ei puutu kun,että joku tanssijoista on Tuusan tytär ja kunnianloukkaussyyte on jo jätetty!

Ja kukapa tietää vaikka tämä Tuusa olisi itse joku näistä Jukureiden cheerleadereista :)

Juu ytimessä ollaan! Säteri on Säteri ja välillä voi vähän läikkyäkin, mutta näitä selostuksia jaksaa kuunnella ja kuuntelee mielellään.

Mielestäni Jani Säteri ja Betoni Virtanen on erittäin hyvä parivaljakko selostamaan pelejä ja heitä kyllä kuuntelee ihan mielellään vaikka vähän hassun kuuloista murretta puhuvatkin.

Mistä tai miten te näette noita ip-osoitteita? Kävin äsken varta vasten kouvolansanomat.fi -sivustolla ja ainakaan käyttämilläni käyttöjärjestelmä-selainkombinaatioilla niitä ei näe.

Pistitpä tähän kohtaan pahan kysymyksen. En osaa sanoa näkeekö IP-osoitteita nykyään Kouvolan Sanomien nettisivujen kautta, mutta aika luotettavalta taholta olen kuullut, että Mikkelin suunnasta näitä viestejä tehtaillaan. En nyt toki halua mitenkään yleistää ja syyllistää kaikkia tai suurinta osaa mikkeliläisistä, koska kyseessä taitaa olla ihan yksittäinen tai yksittäiset henkilöt. Ja vaikka IP-osoitteita ei näkisikään niin kyllähän viestien sisällöt kertovat aika paljon mistä negatiivisia viestejä kirjoitellaan, koska siellä mm. kehotetaan antamaan KooKoon liigapaikka Jukureille ym. vastaavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Päätykatsomoiden kiekko-oraakkelit
Tuusa viitsisitkö laittaa noista Mikkelin tytöistä videoklippiä niin voitaisiin arvioida Säterin puheiden totuudenmukaisuutta.
No en ole Tuusa, mutta kun aihe nyt todella kiinteästi koskettaa tätä välieräparia viestien määrästä päätellen, niin pitihän nuo kaivaa esille, niin jokainen voi tehdä itse vertailuja.
Tuton cheerleaderit, linkki Instagramiin.
Jukureiden cheerleaderit, linkki FB.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No en ole Tuusa, mutta kun aihe nyt todella kiinteästi koskettaa tätä välieräparia viestien määrästä päätellen, niin pitihän nuo kaivaa esille, niin jokainen voi tehdä itse vertailuja.
Tuton cheerleaderit, linkki Instagramiin.
Jukureiden cheerleaderit, linkki FB.

Tässä yksi kuvaa lisää.Mikkeliläinen naiskauneus ei taida olla turkulaisten makuun tai ei ainakaan miellytä Jani Säterin silmää.

jukurit cheerleaders - Google-haku
 
Viimeksi muokattu:

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Nojoo,Turkuhan on tunnettu naiskauneudestaan,näkyyhän se tässäkin,mutta ei kai noi mitään luuskoja oo noi Mikkelin tytötkään,ei nyt sentään....:)
Kauniita tyttöjä ja varmaan hyviä cheerleadereita. Kiva kun tytöt eri halleissa ovat elävöittämässä otteluiden tunnelmaa. Minulta suuret kiitokset Tovereiden cheerleadereille tästä kaudesta.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Iltalehden jutun on kirjoittanut mikkeliläinen freelance-toimittaja Kari Kauppinen:

Kari Kauppinen, toimittaja, valokuvaaja, Mikkeli | Freeluettelo

Onneksi Kartsa ei ole arvioinut tuolla sivuillaan sen enempää äidinkielensä osaamista, koska onhan tuo "uutinen" ja esim. sen loppuosa melkoista sanataidetta:

Kari Kauppinen Iltalehti kirjoitti:
Joukkueiden cheerleader-ryhmillä on yhteistyötä keskenään. Esimerkiksi helmikuussa Tuton tanssiryhmä vieraili Mikkelissä Jukurien pelissä ja tanssi kotijoukkueen ryhmän kanssa yhdessä.

Torstai-illan ottelu lähetettin maksullisena Elisan verkossa. Mestis on Jääkiekkoliiton alainen sarja.

Säterin selostuksia on myös YouTube-pätkinä.

Veikkaajat.com-sivusto haastatteli Säteriä puolitoista vuotta sitten, jolloin hän totesi, että kertoo selostuksissaan sen, mitä näkee ja niillä sanoilla, mitkä tulevat mieleen; että läpät syntyvät itsestään. Haastattelussa Säteri kertoo, että läppiä tarttuu myös kiekkomaailmasta, jossa hän liikkuu aktiivisesti.

Spordekin pyörisi haudassaan, jos olisi kuollut.

Mutta joo, noteerasin kyllä itsekin tuon luuskailun, mutta toisaalta kukapa noihin jaksaa kiinnittää sen enempää huomiota. Tai no joo...

Voin lyödä vaikka vetoa, että yhden sähköpostin on lähettänyt täällä jatkoajassakin aktiivisesti esiintyvä eräs mikkeliläinen henkilö. Kaikki varmasti tietää ketä tarkoitan.

Eteenpäin.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H

Nättejä tyttöjähän nuo. Tai sitten olen vaan jo liian vanha...

Mutta vakavasti puhuen, harmillista Säterin kannalta, että määrätyt tahot onnistuivat masinoimaan ko. gatesta oikein Iltapulu-klikkihuorauksen. En sinänsä puolustele tuota heittoa, ja senhän jo aiemminkin mainitsin, mutta kun Sätky on kuitenkin niin paljon muutakin kuin vain alatyylisiä "lampaan kulleja" ja "luuskia" viljelevä juntti. Tuon tyyliset ovat ihan alkuaikojen jälkeen jääneet tosi vähiin, mutta kun on kyseessä jääkiekkoon intohimoisesti suhtautuva heppu, niin ylilyönnin mahdollisuus on aina olemassa. Ei saisi olla, mutta kun vaan on. Silti kuuntelen aina mieluummin Säteriä kuin vaikka Kouvolan uutistenlukutyylillä selostavaa heppua. Siltä ei takuulla koskaan lipsahda alatyylistä sanaa, mutta onpahan myös väsyttävää kuunneltavaa.

Hienoa muuten huomata, että TUTO järjestää huomenna fanimatkaa Kouvolaan. Osoittaa ainakin sen, että pyyhettä ei ole heitetty kehään. Ja se mitä tiedän joukkueesta, niin kyllä on pelaajillakin palava halu päästä finaaliin. Helppoa se ei ole, mutta ei täysi mahdottomuuskaan.

Kaapoon pitää palata vielä sen verran, että kuten Visa Askaisista sanoi, niin ei ollut Kähkösellä kuumetta pariin vuorokauteen ennen peliä. Eikä oikein ole tyylikästä kannattajilta väittää huhupuheiden perusteella muuta. Tilanne on tarpeeksi haastava ilman paskapuheitakin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Iltalehden jutut minun aikaansaannoksia? Ei teitä kouvolalaisia mielikuvituksen puutteesta voi ainakaan syyttää. Se kyllä saattaa olla ihan mukavaa, kun elää tuollaisessa harhakuvitelmien maailmassa. Silloin varmaan saa kaiken näyttämään valoisalta ja omaa itsetuntoaan kohotettua. Hyvät naurut ootte tarjonnu näin pitkäperjantai-iltaan ja hienoa, että teitä kiinnostaa noin kovasti. Valitettavasti minulla ei vaan ole mitään tekemistä tuon cheerleader jutun kanssa. Mutta jatkakaa toki, jos koette sen tämän ketjun pääteemaksi tällä hetkellä. Itseäni kiinnostaa kyllä paljon enemmän huominen 7. välierä. Sekin vain sen takia, että vihdoin KooKoon ja TUTOn nyhjääminen jäällä tuo jommankumman Jukureille finaalivastustajaksi.

ps. Old tomille.. jos epäilit Tuusaa sähköpostien lähettelijäksi, niin metikköön meni sekin. Voithan laittaa vaikka kyselyä ao. paikkaan, niin ei tarvitse heitellä hatusta ihan puhtaita arvauksia. Jos tuossa vedonlyönnissä tarkoitit minua, niin miten ois vaikka 1000 €? Kättä päälle?
 
Oletettavasti Kähkönen siis jatkaa maalilla huomenna, mutta se mikä pisti silmään oli, että eilen KooKoo oli ensimmäistä kertaa kunnolla panostanut maskipelaamiseen. Suurin osa maaleista syntyi juurikin hyvän maskin takia ja tämä on ollut suuri ongelma tälläkin kaudella, koska vedot tulevat hyviltä sektoreilta, mutta täysin maskitta. Kähkönen on todella kliininen ja varma maalivahti, mutta en näe hänen pelinlukutaitonsa olevan vielä kovinkaan hyvää. Kun Kähkösen eteen saadaan häirintää, niin hänellä ei näytä vielä olevan keinoja nähdä maskin takaa kovinkaan hyvin, joka johtaa siihen, että hän lamautuu täysin maalilla ja hyvät vedot uppoavat. Ilman maskia äijä on ollut niin tulessa, että ei ole ollut edes jakoja iskeä maaleja.

Suurin mielenkiinto kohdistuukin siihen miten Kähkönen on toipunut taudistaan ja miten hän kerää itsensä matsiin. Toki KooKoon mv-kuviokin mietityttää, koska kokonaisvaltaisesti Rämö on ollut parempi kuin Cloutier playoffseissa, mutta eilen kyllä Cloutier vakuutti ja nollasi muutaman kerran TUTO:n nätisti.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nojoo,Turkuhan on tunnettu naiskauneudestaan,näkyyhän se tässäkin,mutta ei kai noi mitään luuskoja oo noi Mikkelin tytötkään,ei nyt sentään....:)

Säterihän väitti, ettei edes tiedä mitä luuska-sana tarkoittaa. MOT, koska pikkutytöiltä tai ainakin varsin nuorilta tytöiltähän nuo näyttää.
 

hokihoki

Jäsen
Jos sinussa on miestä nimeämään joitakin pelaajia tai edes se kakkoskoutsi, niin täällä nousee hattu.
Ainoastaan sellaiset pelaajat (tai se kakkoskoutsi) jotka ovat rikkoneet joukkueen sääntöjä, olleet kaksinaamaisia, kusettaneet, tms, eivät enää kauheasti Ikaan halua yhteyksissä olla. Muuten asia on täysin päinvastoin ja tämä on tieto/fakta.

Nimiä en ala ruotimaan, koska mm. tämän kauden joukkkueen sisältä on tullut todella vahvaa arvostelua Lehkosen toiminnasta, enkä puhu ainoastaan pelaajista.

Lähempää kuin lähipiiristä, oikein, oikein läheltä. Vakuutinko nyt?
No, minulle on yksi hailee vakuutanko ketään, sillä mielestäni katse pitäisi olla jo huomisessa ja niissä pelaajissa jotka varusteet pukevat.

Läheltä tai kaukaa, näistä tulee aina loputonta kiistelyä niin kauan kunnes itse pelaaja tulee kertomaan. Yhden lähde kertoo toista ja toisen toista.
Se mikä on 100% varma niin Kaapo ei täydessä iskussa ollut, oli kuumetta tai ei.

Tärkeintä on, että joukkue pelaisi nyt ehjän pelin Kouvolassa ja jokainen tekee parhaansa, klo 19.30 aikoihin sitten alkaa näkymään mihin se riitti.
Itse en tiedä uskallanko avata edes radiota, sillä vanhan pumppu ei taida kestää jännitystä. Suomi - Ruotsi maaottelut on iisejä tähän iltaan verrattuna.

Kiitokset Kookoolle jo nyt hyvästä vastustuksesta, kävi tänään miten kävi. Sanon vai, että toivottavasti tavataa Liigassa parin vuoden päästä ;)
 
Nimiä en ala ruotimaan, koska mm. tämän kauden joukkkueen sisältä on tullut todella vahvaa arvostelua Lehkosen toiminnasta, enkä puhu ainoastaan pelaajista.



Läheltä tai kaukaa, näistä tulee aina loputonta kiistelyä niin kauan kunnes itse pelaaja tulee kertomaan. Yhden lähde kertoo toista ja toisen toista.
Se mikä on 100% varma niin Kaapo ei täydessä iskussa ollut, oli kuumetta tai ei.

Tärkeintä on, että joukkue pelaisi nyt ehjän pelin Kouvolassa ja jokainen tekee parhaansa, klo 19.30 aikoihin sitten alkaa näkymään mihin se riitti.
Itse en tiedä uskallanko avata edes radiota, sillä vanhan pumppu ei taida kestää jännitystä. Suomi - Ruotsi maaottelut on iisejä tähän iltaan verrattuna.

Kiitokset Kookoolle jo nyt hyvästä vastustuksesta, kävi tänään miten kävi. Sanon vai, että toivottavasti tavataa Liigassa parin vuoden päästä ;)

Jännää sinänsä, että itse olen kuullut täysin päinvastaista, mutta totuus on kuitenkin se että yksikään valmentaja ei kauden aikana nauti koko kopin luottamusta/arvostusta. Ei missään sarjassa tai millään tasolla.
Eikä sellaista valmentajaa ole, joka tekee vain oikeita päätöksiä päivästä ja tilanteesta toiseen.

Toivotaan kuitenkin, että Ismo Lehkonen tekee tänään oikeita päätöksiä enemmän kuin Petri Mattila.

Itse saan kunnian jännittää paikan päällä.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Tähän kohtaan on pakko sanoa mitä vanha isäni sanoi minulle. Hänen serkku on läheinen kaveri TUTOssa viimekaudella pelanneen (nyt liigassa pelaavan) pelurin isoisälle. (Oikeasti: se ei pään sisällä kuulostanut näin hassulta) Hän oli kertonut, että viihtyy TUTOssa todella hyvin. Ei ollut sanojensa mukaan pelannut ennen joukkueessa, jossa on yhtä hyvä henki.

Nämä nyt on näitä taas, mutta minä pidän tuota totuutena.
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onnea Kouvolaan. Tapaamme jälleen.

Harmi sanoa TUTOn kannalta, mutta ei Ika ja joukkue tälläkään kaudella ansainnut. Väitän että kaksi parasta joukkuetta on finaalissa.

E: Haha Säteri vituttaako?? Ei vittu mikä pelle. No pronssipelissä on hyvä olla. Tervetuloa KooKoo Kalevankankaalle.
 
Onnea Kouvolaan. Tapaamme jälleen.

Harmi sanoa TUTOn kannalta, mutta ei Ika ja joukkue tälläkään kaudella ansainnut. Väitän että kaksi parasta joukkuetta on finaalissa.
Resursseihin nähden TUTOlta ihan hyvä suoritus, KooKoolla vaan niin ylivertaiset resurssit ettei riittänyt.

Voi olla että finaaleista tulee pelillisesti ihan mielenkiintoisetkin, KooKoo kun on runkosarjaan verrattuna hieman herännyt pelailemaan. Tai sitten käy kuten Jukureille viime keväänä, bensa ei riitäkään ja tie nousee täysin pystyyn. Tiedä häntä, ei oo kyllä mitään kiimaa kattella. "Teksti-tv:stä" nämä pelatut sarjatkin tuli vahdattua lukuunottamatta yhtä matsia molemmista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös