No edellinen keskusteluhan meni niin, että Säteriä kritisoitiin siitä että hän räyhää jokaisessa maalipaikassa, johon sinä vastasit että huutaahan hän vastustajienkin maalipaikoille(+suorituksille). Siitä voi johtaa kaksi pointtia:
a) Se että hän hehkuttaa vastustajienkin maaleja, todistaa vain sen että se ei ole aitoa, vaan hän yrittää vain käyttää sitä (epäonnistuen) jonakin hyvänäkin tyylikeinona. Toisaalta hän käyttää tyylikeinona myös maalin selostamatta jättämistä tai vaihtoehtoisesti epämääräistä huulien päristystä.
b) Itse asiassa, kuten edellinen klippi todistaa, niin eihän hän edes hehkuta vastustajien maaleja. Josta päästään takaisin alkuperäiseen kritisoinnin kohteeseen, eli siihen että hänen jatkuva "tyylittelynsä" ja ylikorostettu persoonallisuutensa on rasittavaa kuunneltavaa.
Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mutta on vaan niin raskasta, kun potentiaalisen selostajan täytyy pilata itsensä "omilla aseillaan". Tyylikeinot on selostajallekin ihan hyvästä, mutta onkohan Säteri kuitenkaan ymmärtänyt niiden todellista luonnetta ja tarkoitusta. Ainakin minun osalta Säterin "pisteet" on laskeneet, mutta jos olen ainoa niin eihän se sitten vaikuta mihinkään ja kaikki jatkuu ennallaan.