jamppa1919
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- ♠Ässät♠
Tilastopähkinä: Jyri Marttinen on pelannut tänä keväänä 3 playoffs matsia. Näissä on omiin mennyt 1 maali. 2 peliä Jyri on missannut. Näissä omiin meni 7. Sattumaako, ei välttämättä?
Ei se sattumaa ole. Kyllähän me JYPin kannattajat tiedämme kuinka hyvä Jyssy voi parhaimmillaan olla. Tosin, me myös tiedämme myös kuinka huono Jyssy voi olla ja jostain syystä Jyssyllä on jänniä tilanteita juuri kotikaupungissaan. Näinköhän kotikaupungin kaukalo omaa kasvattajajoukkuetta vastaan jännittää vähän normaalia enemmän.Tilastopähkinä: Jyri Marttinen on pelannut tänä keväänä 3 playoffs matsia. Näissä on omiin mennyt 1 maali. 2 peliä Jyri on missannut. Näissä omiin meni 7. Sattumaako, ei välttämättä?
Ei se sattumaa ole. Kyllähän me JYPin kannattajat tiedämme kuinka hyvä Jyssy voi parhaimmillaan olla. Tosin, me myös tiedämme myös kuinka huono Jyssy voi olla ja jostain syystä Jyssyllä on jänniä tilanteita juuri kotikaupungissaan. Näinköhän kotikaupungin kaukalo omaa kasvattajajoukkuetta vastaan jännittää vähän normaalia enemmän.
Jotain kummaa tuossa Jyväskylässä on, miksi sielä ei nappaa? Kuitenkin 3 vuotta jo paras vierasjoukkue, ei luulisi olevan näin vaikeata, jospa sillä rumpujen paukkeella on jotakin tekemistä asian kanssa.
Aivan OT mutta mikä on sisääntulo biisi siellä Jyväskylässä? Onko yhtä laadukas, kuin se hirvee maalilaulu? Entäs nimi Synergia Areena, mikäs firma se tuo on ? Paikallinen energia-alan yrityskö?
JYPillä tosiaan Scorpionsia, mutta pienenä tarkennuksena, se biisi on Hurricane 2000 eli se sinfoniaorkesterversio Rock You Like A Hurricane -biisistä.Sisääntulobiisinä Scorpionssin Rock You Like A Hurricane. Laadun voit itse arvioida.
Ässät saisivat tästä finaaleihin ja mielellään mestaruuteen painella, Jypin kiekko on niin helvetin oksettavaa ettei sitä kestä kyllä katella.
Muistan kuinka JYP-HPK sarjasta jauhettiin, että kuinka tasainen siitä tulee ja hirmuisen moni odotti 4-3/3-4 sarjaa, itse myöskin...
Sanotaan siis täältä, että Ässät vie 4-1 tai 4-2, katsotaan sitten kumpi on lähempänä..
Liian monta jyp-Ässät ottelua nähneenä ei voi olla kuin pessimisti = sweap viime vuoden uusintana, vituttaa jo valmiiksi...
....Toki JYPillä oli tänään onneakin että ylipäätään jouduttiin jatkoille menemään (Wärn sai ensimmäisen maalin valehtelematta puolittaisella tuurilla), mutta kaikki onnikin pitää toki ansaita omalla tekemisellä..
sarjasta tulee pienten marginaalien sarja.
Nyt mua oikeasti ahdistaa, kuka vittu tämä teidän kultakypärä on! Siis oikeasti. Jääkiekkoa, Sm-liigaa ja NHLää tulee seurattua niin, että avovaimolta meinaa välillä järki mennä ja väittäisin tuntevani jokaisen liigajoukkueen melko hyvin. Silti, Ässien kultakypärä on mulle joku ihan tuntematon suuruus! Hyi minua.
... Se vituttaa kun Ässillä nyt sattuu olemaan aika saatanan liekeissä oleva veskari. Toivottavasti se ei ole liikaa ja kallista kuppia Ässien puolelle kokonaan! Raanta on perhanan hyvä, mikään "varma paikka" ei ole varma, kun Raanta on vastassa, hieno maalivahti!...
Peliä en täällä ala ruotimaan, mutta sanottakoon sen verran, että onpahan jumalauta kaksi tasaväkistä joukkuetta!...