Välieräsarja TPS - HPK

  • 33 155
  • 378
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti pygmalion
Hyväksyit tai et, karu totuus on se, että näyttöjesi perusteella olet henkisesti erittäin TPS-tyylinen - jopa turkulaisuuden parhaita perinteitä hipova - asiakirjoittaja. Siis ns. "brändin näköinen pelimies". Ei se silti sinusta tee tepsiläistä, ei tarvitse hävetä.
Haluaisitko analysoida vielä lisää henkistä tyyliäni ja kertoa, että mitä tuo: "TPS-tyylinen - jopa turkulaisuuden parhaita perinteitä hipova - asiakirjoittaja. Siis ns. "brändin näköinen pelimies"." itse asiassa pitää mielestäsi sisällään? Ennen sitä en tiedä varmaksi pitäisikö minun hävetä vai olla ylppis antamastasi henkisen tyylini arviosta.

Ja pygmalion hyvä, mehän menemme ihan uhallakin sinne kaljasadekatsomoon, että saamme sitten täällä jälkipeleissä mollata turkulaisten olematonta ja moukkamaista katsomokulttuuria.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Rontti
Haluaisitko analysoida vielä lisää henkistä tyyliäni ja kertoa, että mitä tuo: "TPS-tyylinen - jopa turkulaisuuden parhaita perinteitä hipova - asiakirjoittaja. Siis ns. "brändin näköinen pelimies"."

Tuo on ihan selkeää provoilua. Älä mene tuohon. TPS-tyylinen - jopa turkulaisuuden parhaita perinteitä hipova - asiakirjoittaja, joka on ns. brändin näköinen pelimies tarkoittaa ainakin meillä päin oudosti käyttäytyvää kesyrottaa, jonka naama muistuttaa faksia ja joka - uuh - kovenee aina silloin tällöin...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Sistis
Tuo on ihan selkeää provoilua. Älä mene tuohon.
Ei voi olla! Ei TPS-kannattaja provoa, vaan kirjoittaa vain ja ainoastaan asiasta asiallista tekstiä.
 

pygmalion

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Rontti
Haluaisitko analysoida vielä lisää henkistä tyyliäni...

Itse asiassa en, sillä se vaatisi sellaisia ajankäytöllisiä resursseja, joita minulla ei lähiaikoina ole. Tyydynkin vain lyhyesti toteamaan, että sinä - muutaman samanhenkisen toverisi ohella (vaikka leväperäisesti meninkin yksilöimään vain, olen lähes pahoillani) - olet pitkällä aikavälillä antanut sellaisia näyttöjä, että jos olisit palstahahmon sijaan jääkiekkoilija, mahtuisit vallan mainiosti Palloseuran kolmosketjun laituriksi. Ja tämä oli siis kohteliaisuus, kind of...

Mukavaa, että uskaltaudutte katsomoon haluamillenne paikoille ilman pelkotiloja. Jokuhan tuossa jo tiesi kertoa, ettei Kurvista tätä nykyä pitäisi lentää tuoppeja - ainakaan vahingossa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Rontti
Ei voi olla! Ei TPS-kannattaja provoa, vaan kirjoittaa vain ja ainoastaan asiasta asiallista tekstiä.

Tepsifani on yhtä pöljä, kuin kerhofani...sitten on tietenkin poikkeukset. Täällä on meno, kuin Jippiin lätkäfoorumilla...tietenkin hieman sivistyneemmin, kun kerran modet valvoo. Kummankin joukkueen fanit provoavat eli se siitä. Tosin, voidaanhan sanoa, että tämä on vain huumoria ja harmitonta läppää. Sen taakse voi suojautua tarpeen tullen. Voipi olla ettei tarvitse täällä pahemmin aikaa kuluttaa, kun on niin negatiivinen fiilis näistä jutuista, mutta onneksi voi itse valita sopivat saitit, yeah.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti pygmalion
Itse asiassa en, sillä se vaatisi sellaisia ajankäytöllisiä resursseja, joita minulla ei lähiaikoina ole. Tyydynkin vain lyhyesti toteamaan, että sinä - muutaman samanhenkisen toverisi ohella (vaikka leväperäisesti meninkin yksilöimään vain, olen lähes pahoillani) - olet pitkällä aikavälillä antanut sellaisia näyttöjä, että jos olisit palstahahmon sijaan jääkiekkoilija, mahtuisit vallan mainiosti Palloseuran kolmosketjun laituriksi. Ja tämä oli siis kohteliaisuus, kind of...
Itse asiassa sinun analyysisi minusta tai muistakaan kirjoittajista tuskin kiinnostaa kiviäkään. Jos olisin oikein tosissani tai yhtä tosissani kuin kuvittelen sinun olevasi, olisin suuttunut henkilökohtaisuuksiin menemisistäsi. Koska olen kuitenkin rento hemmo ja ymmärrän kaltaisiasi yksilöitä kuittaan tempauksesi tuttuun tyyliini ylimielisellä hymähdyksellä: =)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti pygmalion
mahtuisit vallan mainiosti Palloseuran kolmosketjun laituriksi.

No ei teillä siellä Turussa mikään kovin korkea taso sitten ole, jos kerta Kerhon faneista muodostettu kentällinen mahtuisi Töpseleiden kokoonpanoon ja vielä kolmoskentäksi!

Tämä vahvistaa entisestään uskoani Kerhoon. Jos sarja olisi mahdollinen pistää poikki jo kahdessa ottelussa, Kerho tekisi senkin heittämällä. Nyt pitää pelata kolme peliä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Mikä ihmeen HC?

Viestin lähetti Morgoth

Me ollaan hävitty tää sarja, kun HPKlla on HC...

Nyt kun Mr.Morgothkin on päässyt asian ytimeen, eihän me voida hävitä tätä sarjaa...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Vanha Len
Voipi olla ettei tarvitse täällä pahemmin aikaa kuluttaa, kun on niin negatiivinen fiilis näistä jutuista,

Sama vika alkaa olemaan, vaikka olen mukana läppää ollutkin heittämässä. Voin vain kuvitella mikä itku, hammastenkiristys ja sota tulee jos joku ylilyönti sattuu.. Kammottava ajatuskin.

Kieltämättä tekisi varsin hyvää pitää pieni vieroitus koko palstalta, kun alkaa tämä olla jo jonkin sortin addikti.

K
 

Muerte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Sistis
No ei teillä siellä Turussa mikään kovin korkea taso sitten ole, jos kerta Kerhon faneista muodostettu kentällinen mahtuisi Töpseleiden kokoonpanoon ja vielä kolmoskentäksi!

Tämä vahvistaa entisestään uskoani Kerhoon. Jos sarja olisi mahdollinen pistää poikki jo kahdessa ottelussa, Kerho tekisi senkin heittämällä. Nyt pitää pelata kolme peliä.
Mutta hyvä Sistis, tässä onkin kysymyksessä seuraava kausi, johon me Palloseuran kannattajat olemme jo kääntäneet katseemme ylivertaisen HPK:n edessä.

Ensi kaudella on meidän rakas kolmoskenttä, paremmin rottalaumana tunnettu on jättänyt Aurajoen rannan ja tietenkin haemme uutta rotta-rykelmää ilostuttamaan turkulaisten elämää. Siksi uskonkin veli p:n olevan tässä rekrytoimassa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Kaiser Soze
Sama vika alkaa olemaan, vaikka olen mukana läppää ollutkin heittämässä. Voin vain kuvitella mikä itku, hammastenkiristys ja sota tulee jos joku ylilyönti sattuu.. Kammottava ajatuskin.

Kieltämättä tekisi varsin hyvää pitää pieni vieroitus koko palstalta, kun alkaa tämä olla jo jonkin sortin addikti.

K

No, mikä lasketaan ylilyönniksi?

Pidin itseni kanssa ankaran aivoriihen, jonka tuloksena sain seuraavat vaihtoehdot:

1. turkulainen ylilyönti, tulee pelikieltoja (suuntaan tai toiseen) ja varmasti itkua ja hammasten kiristystä molemmilta puolilta.

2. Hämeenlinnalainen ylilyönti, eli voitto > 7 maalilla.



ps. Kaiser Soze, älä viitsi haukkua hienoa palstaa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti tuuski
ps. Kaiser Soze, älä viitsi haukkua hienoa palstaa.

Mistäs sä haukkumiset tuohon sait???

K
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Kaiser Soze

Kieltämättä tekisi varsin hyvää pitää pieni vieroitus koko palstalta, kun alkaa tämä olla jo jonkin sortin addikti.

K

Kaiseri,
tässä taivutettua rautalankaa:

Kuinka yksi pieni kirjain koko merkityksen muuttaa voi..

Geddit?
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti tuuski
Kaiseri,
tässä taivutettua rautalankaa:

Kuinka yksi pieni kirjain koko merkityksen muuttaa voi..

Geddit?

Hae samantien jotakin paksumpaa vaikkapa ratapihalta, sillä ei tuo kyllä minullekaan aukea. Ja olen sentään huonon & käsittämättömän huumorin mestari. Vai mitä Peter G.?

Jännäkakkaa pukkaa illan osalta oikeen kunnolla. Nettiradion ääressä mennee tämä ilta kuin siivillä. Minulla ei ole edes minkäänlaista perstuntumaa, jonka pohjalta voisi lähteä pöyhkeilemään lopputulosta. Olen ikäänkuin turta. Siltipä, pakkohan pöyhkeillä on. Joten esitän jälleen mielipiteetöntä perässähiihtäjää ja veikkaan ottelun päättyvän HPK:lle lukemin 0-7. Lukemista huolimatta pelistä tulee tiukka. Pelin jälkeen Jukka & Jukka kiittävät ottelun hyvää tasoa sekä kehuvat kilvan toisiaan. Erityisesti Tepsin Jukka kehuu meitin Jukan hienoa taktista oivallusta mitata kainurmisen maila 0-6-tilanteessa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti JAT
Hae samantien jotakin paksumpaa vaikkapa ratapihalta, sillä ei tuo kyllä minullekaan aukea. Ja olen sentään huonon & käsittämättömän huumorin mestari. Vai mitä Peter G.?


Nooh, kai sitä sitten pitää alkaa purkamaan.


Kaiseri kirjoitti:
Kieltämättä tekisi varsin hyvää pitää pieni vieroitus koko palstalta, kun alkaa tämä olla jo jonkin sortin addikti.

tuuski kirjoitti:
Kuinka yksi pieni kirjain koko merkityksen muuttaa voi..


Eli: Kaiser viittaa kirjoituksessaan tämä-sanalla sanaan palsta ja väittää sen olevan jonkin sortin addikti.

Kai palstakin on syytön kunnes toisin todistetaan?

Jos tarkoituksena oli kirjoittaa, että palsta on alkanut aiheuttaa Kaiserille jonkin sorttista pakkomiellettä tai koukkuun jäämistä, olisi addikti-sanan loppuun pitänyt lisätä se mainitsemani yksi pieni kirjain. Tässä tapauksessa o niinkuin omena.

Tässä tapauksessa kirjoitusasu olisi ollut:

"Kieltämättä tekisi varsin hyvää pitää pieni vieroitus koko palstalta, kun alkaa tämä olla jo jonkin sortin addiktio."

Uskoisin että tätä Kaiser alunperin tarkoitti, yksi kirjain jäi puuttumaan ja lauseen koko sanoma muuttui.

Huh.
 

Devin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään Turun tuomiokirkon kellot soittavat surusanomaa turkulaisille: palloseura on lyöty! Kirkonrottana häärii Kiviharju.

Hpk:n ase on kova taklauspeli, johon tepsi ei pysty vastaamaan, sehän on jo nähty joukkueiden aikaisemmissa kohtaamisissa tällä kaudella. Kotijoukkue sortuu siis jäähyilemään ja Kerho naputtaa parit ylivoimamaalit.

Lisäksi Kerhon vahvuutena nähtäköön vahvempi viisikkopeli. Tepsi kun on sellainen mielialajoukkue..
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Rontti
Itse asiassa sinun analyysisi minusta tai muistakaan kirjoittajista tuskin kiinnostaa kiviäkään.

Sinänsä hauskaa, koska itselläni on vähän samantapainen ongelma. Sen taannoisen tapaus Sykoran jälkeen minun on helvetin vaikeaa ottaa ensimmäistäkään kerholaisen kommenttia vakavasti. Minä nyt olen tällainen huumorivapaa turkulainen mutta näköjään ylpeäkin siitä. Se meni niin paljon alle huonon maun.

Provo? Ei, vaan mielipide.
Yleistystä? Toki, mutta siihen tottuu. On kokemusta..
Olenko väärässä? Prove me wrong. Please.

Itse ottelusarjasta ennen ensimmäistäkään peliä luulen että kerho on se aktiivisempi ja painostavampi osapuoli. Oma pelimme EI ole täysin kunnossa eli huippusuoritus tarvitaan joka pelissä. Koivulta ja tämän matsin jälkeen Elorannalta toivoisin vähitellen profiilin nostoa ja ennen kaikkea tehoja. Ja toivottavasti tänä vuonna kolme voittoa kerhosta riittää jatkoon.
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauantaina Elyseen takapihalla nähtiin omituista menoa, jollaista en aikaisemmin ole Turussa nähnyt. Retkue hämeenlinnalaisia vinkuivat parijonossa "Mikko Rautee on ämmä". Onko Hämeenlinnassa naistilanne niin huono, että Rauteekin kelpaa kauniimman sukupuolen edustajaksi? Parijonossa kiljuvat nuorukaiset näyttivät ihan hetoromiehiltä ja -naisilta, että tuskin kyseessä oli mikaan seksuaalisen vähimmistön transsutempauskaan. Vai oliko mennossa jonkin muinaishämäläinen keväinen soihdinmeno, jossa naimaikäiset nuorukaiset huutavat valittunsa nimeä? Vai mistähän lienee oli kyse?

Turku-hallissa ei juurikaan ry:n kannattajia huommannut, muutaman kerran jotakin kerhon tapaista pihinää kuuli kun oikein tarkasti kuunteli. Merkittävin tapahtuma oli kolmannen erän puolivälin paikkeilla, kun pasuunalla (vai mikä tuuba lienee) soitettiin mollivoittoisia törähdyksiä. Minusta ne kuullostivat ihan "hei, me ry:läiset ollaan hävitty tää sarja"-soitolta.

Mitä kivaa keskiviikkona on odotettavaissa Artukaisten viljasiilon takapihalla ja Turkuhallissa? Viimeiset uhoamiskultuurin mohikaanit saapuvat pää painuksissa katsomaan turkulaista da-dir-laa:ta? Tervetuloa taas Turkuun!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Alabama Song
Turku-hallissa ei juurikaan ry:n kannattajia huommannut, muutaman kerran jotakin kerhon tapaista pihinää kuuli kun oikein tarkasti kuunteli.
Kyllähän huonoihin provoihin pitää vastata:

Heh, suosittelen uusien pattereiden ostamista kuulolaitteeseesi. Samalla kaupunkireissulla kannattaa piipahtaa myös optikolle.

Turussa oli eilen parisataa HPK:n kannattajaa järjestetyllä fanimatkalla, jotka tappiosta huolimatta jaksoivat kannustaa joukkuetta kiitettävästi loppuun asti. Tämän lisäksi Turussa näytti olevan todella runsaasti omilla kyydeillään paikalle raahautuneita Ritarimielisiä.

Saamieni tietojen mukaan eilisiltaan mennessä innokkaita TPS-kannattajia oli ilmoittautunut vastaavalle fanimatkalle Hämeenlinnaan kokonaista kaksikymmentä (20) kappaletta. Fanikulttuuri todellakin kukoistaa Turussa.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti Rontti
Saamieni tietojen mukaan eilisiltaan mennessä innokkaita TPS-kannattajia oli ilmoittautunut vastaavalle fanimatkalle Hämeenlinnaan kokonaista kaksikymmentä (20) kappaletta. Fanikulttuuri todellakin kukoistaa Turussa.

Maanantaina on paha lähteä matkalle Hämeenlinnaan. Kouluissa on koeviikko ja tuskin pomotkaan tykkäävät hyvää, jos työläiset lähtevät kesken työpäivän Viihtymään Hämeenlinnaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Koala
Maanantaina on paha lähteä matkalle Hämeenlinnaan. Kouluissa on koeviikko ja tuskin pomotkaan tykkäävät hyvää, jos työläiset lähtevät kesken työpäivän Viihtymään Hämeenlinnaan.
Ja illalla tulee telkkarista Salatut Elämät.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Rontti
Saamieni tietojen mukaan eilisiltaan mennessä innokkaita TPS-kannattajia oli ilmoittautunut vastaavalle fanimatkalle Hämeenlinnaan kokonaista kaksikymmentä (20) kappaletta.
Fanikulttuuri todellakin kukoistaa Turussa.

Niin, maanantai ja lauantaihan eivät tässä suhteessa eroa toisistaan mitenkään. Hyvä se on noin itsestään parempi tehdä.

Ja fanikulttuurista vielä. Näytätkö minulle Hämeenlinnasta otettuja vastaavia kuvia kuin nämä:

http://www.sissiryhma.com/kuvat/displayimage.php?album=17&pos=10

http://www.sissiryhma.com/kuvat/displayimage.php?album=17&pos=4

http://www.sissiryhma.com/kuvat/displayimage.php?album=39&pos=4

http://www.sissiryhma.com/kuvat/displayimage.php?album=27&pos=10

Itse ainakaan en ole kuullut että Hämeenlinnassa olisi nähty mitään tällaista vielä...Siis kotijoukkueen väreissä.

Ja takaisin aiheeseen.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Fani&katsomokulttuuri

Juu-u, salmisen juha

Onhan tuo kieltämättä tyylikäs tapa peittää tyhjät penkit.

Rinkelinmäellä on yleensä ihmisiä katsomassa pelejä, istuen niillä penkeillä. Itseäni ainakin ärsyttäisi jos tämä estettäisiin levittämällä lakana näkökentän eteen.

edit. otsikko
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Upeeta, mahtavaa!

Viestin lähetti Jj
Sen taannoisen tapaus Sykoran jälkeen minun on helvetin vaikeaa ottaa ensimmäistäkään kerholaisen kommenttia vakavasti.

Mikä oli tapaus Sykora?

Ottelusarjassa on tietysti jokainen ottelu tärkeä, mutta jotenkin tuntuu että huominen peli on kuitenkin vielä tärkeämpi siinä mielessä, että 2-0:sta on todella vaikea nousta, vieläpä TPS:ää vastaan. Rosteri josta löytyy kokemusta enemmän kuin laki sallii. TPS osaa pelata johtoasemassa todella hyvin. En nähnyt lauantain matsia, mutta on helppo uskoa ettei Kerho pelkästään omaan huonouteensa kaatunut. Hyvä joukkue voi saada vastustajansa näyttämään huonolta. TPS on mestarisuosikki, sympatiavaaka tosin kallistuu hieman enemmän IFK/Kärpät-puolelle, koska sitä hunajata on saatu Turussa ihan riittävästi viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Nämä puheet eivät kuitenkaan tarkoita että olisin jotenkin uskoni menettänyt HPK:hon, ehei. Kertsi tulee ja kuittaa maanantaina 5-0 :)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Juha Salminen
Ja fanikulttuurista vielä. Näytätkö minulle Hämeenlinnasta otettuja vastaavia kuvia kuin nämä:

Itse ainakaan en ole kuullut että Hämeenlinnassa olisi nähty mitään tällaista vielä...Siis kotijoukkueen väreissä.
Pitkiä mustavalkoisia lakanoita puolityhjässä hallissa ja pari jannua fanipaidat päällä taputtamassa käsiään ulkona. Ei todellakaan olla nähty mitään vastaavaa... =) Tottapuhuen ihan hauskaahan teillä tuntuu olevan ja hyvä niin.

Mitään valokuvia minulla ei ole valitettavasti sinulle näyttää, koska pelitapahtumien aikana tapaan keskittyä itse peliin ja kannustamiseen ilman lippujen ja lappujen heiluttelua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Latvia vs Ranska
  • 1.93
  • 4.10
  • 3.20
Tanska vs Kanada
  • 15.00
  • 10.00
  • 1.10
Itävalta vs Sveitsi
  • 15.00
  • 11.00
  • 1.09
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös