Välieräsarja TPS - HPK

  • 33 172
  • 378
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti L-Mies
Rontin vihjaileminen kyseiseksi henkilöksi ei ollut tietystikään todellista, vaan se kertoi enemmänkin viimeisten viestien tasosta. Kalikka kalahtaa ja silleen. En siis edelleenkään edes epäile, että Rontti kyseinen henkilö on ja suoraan sanoen ei tosiaan kiinnosta.
"Ei ollut todellista"... Heh, todella säälittävää selittelyä pelikiellon ja/tai kirjoitusoikeuksien poistamisen pelossa. Ei mitään uutta sieltä.

Mitäs sitä selittelemään, sääntöjä on rikottu ja odotellaan tuleeko tuomioita tai siis minkälaisia.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Rontti
L-Mieheen ja mission16w:n kohdistuneet solvaukseni olisi toki voinut kirjoittaa paljon fiksumminkin ja siitä nöyrimmät anteeksipyyntöni ko. nimimerkeille. Toisaalta niin minä heistä ajattelen edelleenkin =)

Siinähän ajattelet, minua ei heilauta suuntaan tai toiseen, mitä joku nimimerkki minun nimimerkistäni jossain Internet-keskustelupalstalla ajattelee.

Seison silti sanojeni takana. Kun reilusti yli satakiloinen ja parimetrinen kaveri tönii ja yrittää aloittaa tappelua itsestään kolmasosan kokoisten teinikakaroiden kanssa niin vaikea sellaista "miestä" kunnioittaa on. Kun kaveri vielä tuntuu muutenkin käyttäytyvän kuin joku viisivuotias kakara (heiluttelee lippuaan kotijoukkueen kannattajien naaman edessä riitaa haastaakseen, yrittää tappella järkkäreiden kanssa, huutelee syöpähuutojaan Koivun Mikolle jne...) niin eihän hänellä VOI olla kuin jonkinlaista henkistä ahdistusta. Ei terve ja onnellinen ihminen tuollla tavalla käyttäydy.

Sarja on ohi ja niin voisi tämä keskustelukin minun puolestani olla.
 
No niin...sarja päättyi jo toissapäivänä.
Eiköhän tässä ole potkittu hiekkalaatikon kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ihan tarpeeksi hiekkaa toisten kengille.
Ketju lukkoon ja kannattajat hajaantuvat kahteen eri suuntaan.

Ja mitä ketjussa puhuttuihin penaltteihin tulee. Ehkä tulee, ehkä ei. So not. Mietimme asiaa.

Teidänkin sydämelliset Ystävänne,
Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös