Välieräsarja TPS - HPK

  • 33 205
  • 378
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
mission16W ja muut idiootit: Säälittävää paskahousujen touhua teiltä. Mutta mitä muuta säälittäviltä paskahousuilta voi odottaakaan.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Rontti
mission16W ja muut idiootit: Säälittävää paskahousujen touhua teiltä. Mutta mitä muuta säälittäviltä paskahousuilta voi odottaakaan.

Onko edes tuttu?

Kyllä täällä paltalla on kirjoiteltu moneen kertaan Pavestakin. Jos tämä toinen ***** haluaa julkisuutta, kuten ilmeistä on, niin sitten saa kantaa sen taakan. Mitä ihmeen väliä sillä on, jos täällä paheksumme hänen käytöstään? Voi olla ihan hyvä, että nuoremmat pikkuritarit eivät pitäisi tällaisia kavereita sankareinaan.

L

edit. Poistettu vihjailu ja nimittely.
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nimimerkin takaa on niin vitun helppoa kirjoitella ihan mitä vaan kenestä vaan. Mutta kai täällä nyt jotkut saatanan säännöt pätevät?

Kysymyksestäsi L-Mies voin sanoa, että pelaillessani kiekkoa, heitän usein roikkokiekkoja, muuten kysymyksesi on ihan turha ja en ymmärrä mitä vittua se tähän kuuluu. Ei tarvitse vastata, koska tiedän kyllä että eihän se mitään kuulukaan. En kyllä ole tarkoittamasi henkilö, enkä edes sen paremmin häntä tunne.

Pelle ja idiootti paskahousu olet sinäkin L-Mies. Ja varmasti ihan vitun rumakin.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Mitenköhän en yhtään ihmettele kuka palasi ah, niin terävien kommenttiensa kanssa.

Taitaa tuo L-kirjain nimimerkin ensimmäisenä olla jonkin sortin äo-luokituksen tunnus länsirannikon suunnalla.

Tuskin sinäkään haluaisit että sukunimeäsi tällä palstallasi mainittaisiin. Minä en ainakaan haluaisi, jos olisin Sinulle sukua.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Ajatelkaa TavasteHuussissa asiaa positiivisesti. Kun sarja meni kolmesta poikki pääsette paljon helpommalla. Jos olisimme joutuneet vielä kerran tulemaan Huussiin niin voin vakuuttaa että olisimme suolanneet teidän pellot, "vapauttaneet" teidän kanat ja juottaneet teidän sioille risiiniöljyä.

nimim. Oy-huumoria

EDit: Voittomaalin kunniaksi ollaan huhujen mukaan jäädyttämässä Joni Puurulan etuhampaat Elysèe Areenan kattoon.
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tuurilla ne laivatkin seilaa

Niin, itse päädyn sanomaan tämän sarjan osalta sen, että koska liigan Kauno Saario ja ylivertaisen viisauden Volga, HPK, kuitenkin yritti parhaansa, niin olen tyytyväinen.

Kuínka moni uskoi tammikuussa, että Kertsikin pelaa mitaleista.? Ma kusun vaan.

Tepsi oli kova, mutta niin oli Kerhokin.

Täältä tähän
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Rontti
Nimimerkin takaa on niin vitun helppoa kirjoitella ihan mitä vaan kenestä vaan. Mutta kai täällä nyt jotkut saatanan säännöt pätevät?
*******
Pelle ja idiootti paskahousu olet sinäkin L-Mies. Ja varmasti ihan vitun rumakin.

Ironiaako? Et tee itsestäsi yhtään se fiksumpaa tuolla lausunnolla.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Rontti
Pelle ja idiootti paskahousu olet sinäkin L-Mies. Ja varmasti ihan vitun rumakin.

No niin. Kauan se pinnasi kestikin. Koko ottelusarjan ja kolme varttia päälle. Tällaista odottelin tapahtuvaksi huomattavasti aiemmin, iso kumarrus että kestit tähän saakka.

Moderaattorit, eiköhän tässä ole riittävä näyttö. Ei ole provoa, chattaamista tai epäasiallista lainausta. On näet mahdollinen rikoslaissa sanktioitu solvaus.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti kausi
Moderaattorit, eiköhän tässä ole riittävä näyttö. Ei ole provoa, chattaamista tai epäasiallista lainausta. On näet mahdollinen rikoslaissa sanktioitu solvaus.
Eiköhän täällä ole pahempiakin ylilyöntejä nähty, eikä silti ole poliisia tarvittu paikalle. Ei sillä, että tuota käytöstä mitenkään puolustelisin.

Aika ikävään suuntaan tämä keskustelu on lähtenyt.

"Onkos toi Sikakatsomon sikanaamainen "päällikkö" nimeltään joku Roitto tai Roikko?"
"Toi äijä taitaa olla siviilissä joku Aulangon vahtimesteri tai vastaava pikkunilkki."
"Olen itsekin tätä ihmiskananmunaa ihmetellyt jo viime keväästä asti"


Josko pistettäisiin jäitä hattuun ihan porukalla? Vai kenen tarkoitusta tämä tällainen palvelee, ja miten?

Ja ei, nuo lainaukset eivät ole niitä pahempia ylilyöntejä, joita on nähty.

Muok. Yksi lainaus poistettu.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Designer
Aika ikävään suuntaan tämä keskustelu on lähtenyt.

Josko pistettäisiin jäitä hattuun ihan porukalla? Vai kenen tarkoitusta tämä tällainen palvelee, ja miten?

Näin lienee juridisesti tarkoituksenmukaista edetä, kansankielellä siis järkevää. Yksi pointti on kuitenkin huomattava; enemmän tuo herra X katsomossa on omalla toiminnallaan paheksuntaa ansainnut kun kukaan täällä asiasta kirjoittaneista. Palloseuran kannatajat kritisoivat tuota Herra X:ää katsomossa, eivätkä julkisesti ja alatyylisesti parjanneet täällä kirjoittavia kerhonkannattajia.

Nimien, sikäli kun niissä on rahtustakaan totuuspohjaa, julkinen paljastelu on tietysti tuomittavaa. Ei kai kukaan ilman tahtoaan halua täällä esiintyä yhteystietoineen.

Asia ei tämän enempää minulle kuulu, joten vetäydyn tältä osin nimimerkkini kanssa tästä keskustelusta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti kausi
Palloseuran kannatajat kritisoivat tuota Herra X:ää katsomossa, eivätkä julkisesti ja alatyylisesti parjanneet täällä kirjoittavia kerhonkannattajia.
Oletko AI-VAN varma, että kyseessä on Herra X eikä täällä kirjoittava kerhonkannattaja?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Ossi
Oletko AI-VAN varma, että kyseessä on Herra X eikä täällä kirjoittava kerhonkannattaja?

Ei hajuakaan, eikä kiinnosta pätkääkään.

Ps. vittuillaksesiko tavutat? Ihan turhaa, tämä asia ei minulle kuulu enkä halua siihen edes tämän enempää osallistua. Monestakin syystä.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti kausi

...
On näet mahdollinen rikoslaissa sanktioitu solvaus.

Tuskin sentään. Kohdistuu näet anonyymiin nimimerkkiin, jonka takaa voi kirjoittaa vaikka puoli Suomea... Eri asia olisi, jos herjattaisiin jotain nimimerkin takaa kirjoittavaa henkilö hänen omalla nimellään.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Turkulaisten kanssa keskustelu on näemmä edennyt juuri niin asialliselle tasolle kuin oli odotettavissakin. Tuomitsen kyllä jyrkästi ko. hämeenlinnalaisen katsomonosan oletetun päällikön tekemiset, sikäli kun hän on niihin täällä kirjoitetussa laajuudessa syyllistynyt, joskin on todettava että meitä on moneen junaan. Vielä n kertaa enemmän pidän ämmämäsyytenä sitä, että nimimerkin takaa huudellaan nimiä, työpaikkoja ja jaellaan mitä erinäisempiä nimityksiä. Jotkut ovat nimittäin jääneet asemalle. Mutta eihän se tietysti yllätä.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Axel K.
Tuskin sentään. Kohdistuu näet anonyymiin nimimerkkiin, jonka takaa voi kirjoittaa vaikka puoli Suomea... Eri asia olisi, jos herjattaisiin jotain nimimerkin takaa kirjoittavaa henkilö hänen omalla nimellään.

Eiköhän kaikenlainen nimittely näin taistelun tauottua olisi syytä lopettaa? Kova taisto, joka on nyt tältä erää ohi. Peace.

Ikävähän tuo Ohmin kuvaus siitä yhdestä HPK:n kannattajasta on, se on selvä. Kyseisen henkilön asia on reagoida asiaan, mikäli hän niin katsoo. Asia ei kuulu Jatkoajalle tippaakaan.

Sen sijaan jälkimainingeissa ovat nimimerkit ryhtyneet nimittelemään toisiaan. Se toiminta taas on Jatkoajan sääntöjen vastaista.

Tämä ottelusarja saisi nyt jo painua unholaan.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Master God
Tuomitsen kyllä jyrkästi ko. hämeenlinnalaisen katsomonosan oletetun päällikön tekemiset, sikäli kun hän on niihin täällä kirjoitetussa laajuudessa syyllistynyt, joskin on todettava että meitä on moneen junaan.

Eivät ne tekemiset ihan tuulesta temmattuja ole. Käytöksensä kiinnitti kyllä minunkin huomioni ottelun aikana.

En minä silti pidä lainkaan fiksuina niitä kirjoituksia, joita turkulaisten suunnasta tänne on kirjoitettu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jet-Ace
Ikävähän tuo Ohmin kuvaus siitä yhdestä HPK:n kannattajasta on, se on selvä.

Myönnetään, että se oli ikävästi kirjoitettu.

Kaverilla oli ilmeisesti vaan huono päivä, kun ravintolassa huusi suureen ääneen toivovansa Elorannan halvaantumista. Tämä taas johti itselläni ala-arvoiseen vitutuksen purkuun täällä Jatkoajassa.

Pahoitteluni ja mitä nöyrimmät anteeksipyyntöni,

Ohmi
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti demitra
Jokerithan takoi kaudella 94-95 sekä Kalpan että Ässät maanrakoon suoraan kolmessa ottelussa maalein 6-3, 6-0, 5-1, 6-0,4-3 ja 7-0. Finaaleissa Koivun vitja pimitti Janeckyt täysin ja TPS mestariksi voitoin 3-2 maalien ollessa 2-1, 1-3, 5-2,2-5,1-5. Jokereiden maaliero oli siis finaaleihin lähdettäessä 34-7 eli 27 maalia plussalla ja finaalien jälkeenkin 45-23 eli 22 maalia plussalla, mutta sillä irtosi vain hopeat. Voineekin sanoa, että kyseessä oli kaikkien aikojen paras hopeajoukkue.

Tuo taitaa olla se "kovin" hopeasuoritus, mutta ei Ilvekselläkään huonosti mennyt 97-98 kaudella ennen finaaleita. Ensin käveltiin Saipan yli (10-2, 1-0, 5-1), sitten Jokereiden (4-3, 4-2, 3-2) kunnes finaaleissa tuli rumasti kuokkaan timanginkovalta Hifkiltä (0-2, 1-7, 1-2). Kuitenkin koko pleijareitten maaliero 29-21.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Käräjille

Viestin lähetti Ohmi
Myönnetään, että se oli ikävästi kirjoitettu.

Kaverilla oli ilmeisesti vaan huono päivä, kun ravintolassa huusi suureen ääneen toivovansa Elorannan halvaantumista. Tämä taas johti itselläni ala-arvoiseen vitutuksen purkuun täällä Jatkoajassa.

Pahoitteluni ja mitä nöyrimmät anteeksipyyntöni,

Ohmi

Niin, mikäli vastaava tapaus olisi sattunut allekirjoittaneen kohdalle, eli jos oikeaa nimeäni, työpaikkaani ja sen sellaista olisi täällä mollattu julkisesti, niin voin kertoa, että itse harkitsisin oikeustoimia.

Nikkiäni saa ja pitääkin mollata ihan vapaasti. Se on ihan eri asia.

Asian tässä valossa kannattaa varmaan poistaa ko. viesti, vielä kun ehdit.

Täältä tähän
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Axel K.
Tuskin sentään. Kohdistuu näet anonyymiin nimimerkkiin, jonka takaa voi kirjoittaa vaikka puoli Suomea... Eri asia olisi, jos herjattaisiin jotain nimimerkin takaa kirjoittavaa henkilö hänen omalla nimellään.

Correct. Tarkoitukseni oli tarjota metafora, vertauskuvallinen arvioni siitä minkälaatuisesta sanankäytöstä oli kyse.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Käräjille

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mikäli vastaava tapaus olisi sattunut allekirjoittaneen kohdalle, eli jos oikeaa nimeäni, työpaikkaani ja sen sellaista olisi täällä mollattu julkisesti, niin voin kertoa, että itse harkitsisin oikeustoimia.

Tähän täytyy kysyä, että olisko moisella mahdollisuutta mennä läpi?

Itse tapauksesta sitä mieltä, että nimen esittäminen ei ole mikään rikos ja sitä saa mitä tilaa. Solvauksien heiton ja nimittely taas tiputtaa samalle tasolle kuin lähde.

Sikäli saman tason solvauksia on tainnut lähteä määrätyille kiekkohenkilöillekin täällä ja tuomitseminen on ollut aika hiljaista.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Re: Käräjille

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mikäli vastaava tapaus olisi sattunut allekirjoittaneen kohdalle, eli jos oikeaa nimeäni, työpaikkaani ja sen sellaista olisi täällä mollattu julkisesti, niin voin kertoa, että itse harkitsisin oikeustoimia.

Nikkiäni saa ja pitääkin mollata ihan vapaasti. Se on ihan eri asia.

Asian tässä valossa kannattaa varmaan poistaa ko. viesti, vielä kun ehdit.

Täältä tähän

Koville tuntuu TAPPIO eräille ottavan...Mitä tulee tähän isoon sikaan, tuskin osaa edes tietokonetta laittaa päälle.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle keskusteluissa mainittu henkilö on aivan yhdentekevä. Hänen nimensä on mainittu MTV3:n HockeyNight -lähetyksissä ja kuten totesin, hän ei julkisuutta ilmeisesti ainakaan pelkää. Rontin vihjaileminen kyseiseksi henkilöksi ei ollut tietystikään todellista, vaan se kertoi enemmänkin viimeisten viestien tasosta. Kalikka kalahtaa ja silleen. En siis edelleenkään edes epäile, että Rontti kyseinen henkilö on ja suoraan sanoen ei tosiaan kiinnosta.

Tällä palstalla on itseäni epäilty moneen kertaan Liesmäeksi ja vastaavasti Liesmäkeä on todella monta kertaa arvosteltu kovin pahoin ilmauksin. En ole Liesmäki, joten mitään syytä en ole nähnyt näistä loukkaantua. Olen saattanut heittää kylläkin hieman lisää vettä myllyyn epäilyksille. Kertaakaan en muista, että kunnianloukkaussyytettä oltaisin heristelty. Missä menee raja siitä, ketä voidaan solvata tällä palstalla? Miten määritellään vapaa riista? Vapaan keskustelun puolella ollaan täysin avoimesti valmiit teurastamaan tai kastruoimaan julkisuudessa ollut lastenmurhaaja, vaikka häntä ei ole vielä edes tuomittu.

Rontin avautumisia olen koko ottelusarjan odottanutkin, ja nyt ne sitten viimein tulivat. Kriisiin sopeutuminen on melko pitkä prosessi ja nyt ollaan sitten viha-vaiheessa. Minä menin jo hyväuskoinen kertomaan, että olin positiivisesti yllättynyt viestien yleisestä tasosta.

Anja Eerikäiselle vaan postia lähettelemään.

Viestin lähetti tuuski

Taitaa tuo L-kirjain nimimerkin ensimmäisenä olla jonkin sortin äo-luokituksen tunnus länsirannikon suunnalla.

Large

L
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti L-Mies
.

.

Anja Eerikäiselle vaan postia lähettelemään.



Large

L


Eerikäinen on kyllä jo kuollut että voi olla vähän vaikeeta se postin lähettäminen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, tarkoitukseni oli tosiaankin herättää, koska tuntui että ko. viestit menevät läpi niin että heilahtaa. Omat alatyyliset viestini kohdistuivat nimimerkkeihin. Yhdessä pohdiskeltiin minun nimimerkkini mahdollista yhteyksiäni oikeisiin henkilöihin ja selvästi jopa vihjailtiin, että voisin ollakin ko. henkilö.

L-Mieheen ja mission16w:n kohdistuneet solvaukseni olisi toki voinut kirjoittaa paljon fiksumminkin ja siitä nöyrimmät anteeksipyyntöni ko. nimimerkeille. Toisaalta niin minä heistä ajattelen edelleenkin =)

Kausi: Minua ei kiinnosta hevonkukun vertaa sinun kumarruksesi tai rikoslakiuhkailut. Ota asioista selvää ja ala sitten vasta kirjoittamaan.

Ja sanottakoot nyt vielä, että HPK:n tappiolla tässä ottelusarjassa ei ollut mitään tekemistä tämän asian kanssa. Naurettavaa ja suorastaan idioottimaista edes sellaista kuvitella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös