Viestin lähetti ToniKopi
Voi tsiisus tota itsekehun määrää!! Joo tottakai savolaiset on aina ollu parempia lätkässä kun muut... No kerroppa mulle miks sitten ette pelaa liigassa, Kalpa pelas jonkun vuotta sitten mutta tuli ryminällä alas! Ja vielä lopuksi, Jukurit on suomen tylsin joukkue ja tää on vaan mun mielipide!
Liiga on suljettu!!! Kerroppa sinä mulle miks Hermes ei enää pelaa tällä kaudella muuta kun pajatsoa. Jukureiden peli ei ehkä ole kaikkein parasta viihdettä, mutta tulosta tulee ja se on tärkeintä.Viestin lähetti ToniKopi
Voi tsiisus tota itsekehun määrää!! Joo tottakai savolaiset on aina ollu parempia lätkässä kun muut... No kerroppa mulle miks sitten ette pelaa liigassa, Kalpa pelas jonkun vuotta sitten mutta tuli ryminällä alas! Ja vielä lopuksi, Jukurit on suomen tylsin joukkue ja tää on vaan mun mielipide!
Jaapa jaa.. Turhaa spekulointia. Jukuritkaan ei kuitenkaan ole niin valmentaja -riippuvainen, kuin mitä ulkopaikkakuntalaisista asia näyttää. Jukureissa on viime vuosina tapahtunut paljon kehitystä muutenkin kuin valmennuksen kautta. Seuran organisaatio on kehittynyt huimasti viime vuosina ja uskon tämän olevan myös tärkeä syy siihen, että Jukureihin halutaan tulla pelaamaan. Jukureissa asiat siis hoidetaan hyvin.Viestin lähetti Bowman
Jukurien taru Mestiksen huipulla loppuu juuri samaan aikaan kuin Dufva vaihtaa maisemaa. Vastaavaa valmentajaa nimittäin ei löydy tilalle. "Tavallisella" valmennuksella Jukurit on vain keskinkertainen Mestis- joukkue, ei sen enempää.
Sportissa tilanne on aivan toinen. Joukkue ei ole niin valmentaja -riippuvainen, ellei nyt Tamminen raunioita osakeyhtiön taloutta ennen lähtöään.
Viestin lähetti wade
...Vaasasta taas ei tule muuta mieleen kuin Tami ja ruåttalaisuus....
Viestin lähetti sähköjänis
lypsyltäkö 00 tänne tsättiin ryntäsit?
Viime keväänä 5. finaali ja Matti Tiihonen KalPaViestin lähetti Milou45
Jukureita ei ole varmaan ikinä voitettu pleijareissa jatkoajalla. Tästäpä seuraa se että Sportissa on sankarinviitta tarjolla. Toivotaan että kerrankin pommpisi meille. Edes tämän yhden kerran.
Viestin lähetti Jani82
Viime keväänä 5. finaali ja Matti Tiihonen KalPa
Viestin lähetti fastasashark
Sport vei Jyppiä kun kuoriämpäriä harjoitusottelussa syksyllä (4-1), olkaa iloisia ettei tarvinnut karsia liigapaikasta! Nythän voi vain nousta mutta ei pudota...
Ps. onko se kumma kun me puhutaan itä-suomalaisista venäläisinä kun meitä kutsutaan ruåttalaisksi, kaksikielisyys on rikkaus mielestäni, pärjäätte tekin vladivostokissa!
Ps2. Toivottavasti on pakko lähteä hallille huomenna!!!!
EDIT: Uhlbäck taitaa olla yhtä suomalainen nimi kun Virtanen, eikö vain????
Viestin lähetti Razzle
...Tää on niin tyypillistä vaasalaista touhua..
Kai huomasit miten JYP pelasi muuta harjoitusmatsit?
Niin nyt voi nousta, mutta ei pudota...... Och samma på svenska..
Viestin lähetti sähköjänis
En tiedä jyväskylästä muuta kuin että se on itäsuomessa