Pitää kai paikkaansa, voitto tuli, vai?
On mulla vielä vähän vaikea uskoa tulokseen. Optimistina kuin olenkin niin ei tainut mulla olla kuitenkaan se 100% usko. 3-0 tappio jukureita vastaan olisi mun mielestä ollut vääryyttä, mutta lauantain voiton jälkeen oli hyvä fiilis. Ja sit pysyi taas katsoon eteenpäin, tuli nälkä. On se kertakaikkiaan mahtavaa.. Rupesin jopa tykkäämään jukureista, ne tarjosi jännää peliä, ja vaasaan tulleet oli hyviä ja rentoja kannustajia. Tärkeä (tosi tärkeä) asia Sportille taisi olla se että ne sai ensimmäisen maalin.
Tämä koko playoff oli / on sekä pahin että paras vastustajasarja sportille, ensin Hermes, joka sytyttää, mutta voi olla vaarallinen (en olisi uskonut 3-0 tulokseen), sit Jukurit, joka aina voitti Sportin runkosarjassa, ja nyt Kalpa joka on ainakin tilastollisesti suosikki. Pahaa vastustusta koko sarjan läpi, mutta yleisöä sytyttävää samalla. Kai se on paras pelata parhaita joukkueita vastaan ja voitta kuin joku helpohko ja kuunnella jossittelua jäleinpäin. Hyvät joukkueet ja jonkun verran vastoinkäymistä kehittää joukkuetta.
Ei tarvi vielä miettiä maailmanmestaruutta, en usko että se sytyttää niin paljon enään, kun on paikallispelikin on niin jännää.
Kiitos jukureille, ja varsinkin kannustajille (siis ne jotka ovat OLLUT kannustamassa). Tämä ketju on minun mielestäni pysynyt suht koht asiallisena.