Väkivallanteot ja terrori-iskut meillä ja maailmalla

  • 919 571
  • 6 170

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vaikea arvioida tekijää tuossa maassa, mutta ehkä sitten Occam eli Isis. Sinänsä Venäjän hallinto ja turvallisuuskoneisto tunnetusti pystyy tekemään tuollaisen barbaarisen iskun ihan vaan itsekin, ei silmä värähdä.

Niin paljon ottanut päähän tuo naapurin toiminta niin tämä vaihtoehto jotta itse tekivät iskun tuli ensimmäisenä mieleen. Siitä sitten syyt Ukrainalle, porukkaa lisää tykinruuaksi ja suurhyökkäys käyntiin.

Pahoittelut pahoista ajatuksista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
On kurjaa että tavallisia ihmisiä murhataan. Maailman politiikan näkökulmasta olen kuitenkin hyvilläni, että agressori-Venäjä joutuu käymään useaa sotaa. Jospa se auttaisi Ukrainaa torjumaan rikollisen hyökkääjän. Olinko poliittisesti korrekti.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä olenko nyt tunteeton ja kylmä ihminen mutta en tunne lainkaan myötätuntoa ja surua tapahtuneen johdosta.
Niin, esiintyjänä tässä konsertissa oli siis putinin propagandaa tukeva bändi, joten katsojatkin lienee tukevasti putikan kelkassa. En näe siis myötätunnolle ja surulle mitään syytäkään.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

diavolo

Jäsen
Stubbia myöten nyt ollaan niin järkyttyneitä ja tuomitaan iskut ja ollaan pahoillaan. Nyt kannattaisi olla aika tarkkana näiden surunvalittelujen ja thoughts and prayersien kanssa. Kyseessä on kuitenkin terroristivaltio nimeltä Venäjä. Vaikka mukana sopassa on Isis ja jopa USA:n tiedustelu, niin ihan varmoja ei voida olla mistään kun ollaan Venäjän kanssa tekemisissä. Ei tuo maa ansaitse minkäänlaista sympatiaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
TASS:n juuri tulleen ilmoituksen mukaan kaksi tekijää olisi otettu kiinni. Noin YLE:n TV-uutisissa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tuskin Stubb ajattelee Venäjästä tämän jälkeen yhtään eri tavalla. Se että siviilien lahtaaminen tuomitaan vaikka uhrit olisivat näistä maailman persläpivaltioista on se, mikä erottaa länsimaat venäjästä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä taas olen sitä mieltä että hyvä että me sentään pysytään inhimillisinä vaikkei naapuri sitä olekaan. Eikä maksa mitään.
Tavallinen venäläinen tuskin pääsee lukemaan tuota twiittiä, joten ajattelevat yhä että Suomikin on se paha naapuri joka täytyy tuhota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös