Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
No niin no. Peruskartasto vintillä pölyttymässä.Eikö Munchen ole etelämmässä kuin Pariisi?
No niin no. Peruskartasto vintillä pölyttymässä.Eikö Munchen ole etelämmässä kuin Pariisi?
Ainakin videosta näki selvästi yhden ampujan olevan musuTiedetäänkö ketä on iskun takana? Ei, joten maltti on valttia.
Ai tuosta McDonalds ampumisvideosta?Ainakin videosta näki selvästi yhden ampujan olevan musu
Tämä. Täysin samaa mieltä. ISIS tulisi tuhota. Irak, Kurdit. Siellä ne taistelee tätä ryhmittymää vastaan. Ai niin, mutta vain me länsimaat olemme sodassa...Huvittavaa lukea kommentointia suvaitsevaisuudesta jne. Vitut tassa siita on kyse. Jotkut meista eivat vaan halua havita jihadisteille. Irrationaalinen ja laajamittainen viha ja pelko koko muslimimaailmaa kohtaan on juuri see mihin nama jarjestot pyrkivat. Se on heidan tavoitteensa. En halua auttaa heita tavoittelussa.
Ainakin videosta näki selvästi yhden ampujan olevan musu
Ainakin videosta näki selvästi yhden ampujan olevan musu
No kerropa mikä heidän agendansa on? Yhtäkkiä vain jonnekin on syntynyt ryhmä, jonka ainoana tarkoituksena on tappaa ja orjuuttaa ihmisiä. Ja sitten samanhenkisiä on liittynyt heihin. Eli sellainen isompi Hostel-elokuvasarjan tyylinen kuvio. Ja kyllä, minä olen tämän roskasakin edesottamuksia seurannut jo pidemmän aikaa. Niin Euroopassa kuin muualla.Missä oli tämä sama raivokas reagointi kun esim. Saudeissa ISIS iski muslimeille tärkeihin/pyhiin paikkoihin? Vain Eurolives/Whitelivesmatter? Lisäksi em. iskut osoittavan sen, ettei ISIS ole yhtä kuin islam, yhtä kuin uskonto. Heille mikään ei ole pyhää. Ovat osoittaneet sen monesti.
No kerropa mikä heidän agendansa on? Yhtäkkiä vain jonnekin on syntynyt ryhmä, jonka ainoana tarkoituksena on tappaa ja orjuuttaa ihmisiä. Ja sitten samanhenkisiä on liittynyt heihin. Eli sellainen isompi Hostel-elokuvasarjan tyylinen kuvio. Ja kyllä, minä olen tämän roskasakin edesottamuksia seurannut jo pidemmän aikaa. Niin Euroopassa kuin muualla.
Eipä taida olla kenelläkään tietoa siitä, mihin pyrkivät. Mutta yhtälailla muslimit ovat olleet heidän kohteina kuin länsimaiset ihmisetkin.No kerropa mikä heidän agendansa on? Yhtäkkiä vain jonnekin on syntynyt ryhmä, jonka ainoana tarkoituksena on tappaa ja orjuuttaa ihmisiä. Ja sitten samanhenkisiä on liittynyt heihin. Eli sellainen isompi Hostel-elokuvasarjan tyylinen kuvio. Ja kyllä, minä olen tämän roskasakin edesottamuksia seurannut jo pidemmän aikaa. Niin Euroopassa kuin muualla.
Ja muslimit eivät ole valikoituneet uhreiksi esim. siksi, että eivät ole tarpeeksi puhdasoppisia?Eipä taida olla kenelläkään tietoa siitä, mihin pyrkivät. Mutta yhtälailla muslimit ovat olleet heidän kohteina kuin länsimaiset ihmisetkin.
Ja muslimit eivät ole valikoituneet uhreiksi esim. siksi, että eivät ole tarpeeksi puhdasoppisia?
Pelottavaa kyllä, että kukaan ei tiedä. Yleensä terroristeilla on aina ollut joku agenda.
Et ole ollut olemassa silloin kun tätä tehtiin Pohjois-Amerikassa.
Pointti oli se, ettei ISIS edusta islamia/muslimeja yleisesti ja kaikkien muslimien niputtaminen samaan kategoriaan ISISin kanssa on sama kuin sanoisi, että kaikki kristityt on terroristeja, koska esim. Jenkeissä äärikristityt tappavat aborttilääkäreitä ja hyökkäävät aborttiklinikoihin.Ja muslimit eivät ole valikoituneet uhreiksi esim. siksi, että eivät ole tarpeeksi puhdasoppisia?
Ei tsiisus. Toi on tuo trumppilaisten iskulause.Intiaanitkin oli muuten mamuja.
CNN, Bild ja moni muu media raportoi, että pyssymiehiä olisi kolme.
Siihen nähden on outoa että tietoja iskuista tulee vain tuon OEZ ostoskeskuksen läheltä. Olisiko tuo 3 asemiestä kuitenkin ankka?
Paikassa X on vihollisia, tai "ei-puhdasoppisia". Paikassa X on myös heitä, jotka eivät heidän standardeillaan ole vihollisia. Ne ovat collatelar damagea. Näin mä sen käsittäisin. Mutta pidetään kiinni siitä, että kukaan ei tiedä mikä heidän tavoitteensa on, tai mitä he ajavat takaa.Kerropa miten itsensä räjäyttävä itsemurhapommittaja valikoi uhrinsa?
You don't say?BREAKING: Police say they suspect Munich shooting is terror attack.